2021-07-03, 14:40
Medlem
Ryss? https://youtu.be/OOUNSuC0CNI?t=430

Eller? (FB) Kändisar som själva varit Prostituerade?
Citera
2021-07-03, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyktingboende
Kan du snälla hålla din efterblivna käft? Att du får fortsätta hålla på med ditt trolleri i den här tråden är så sjukt värdelöst och dessutom onödigt för Olofs liv är tillräckligt roligt utan att du kommer in och fortsätter med mer än uppenbara trollinlägg. ”PR-avdelning”, jag får ge dig att du är bra på att trolla och får många att nappa, men det är seriöst bara tråkigt att dra ett skämt så här långt.

Jag trollar inte mannen. Är bara ni som ska påstå att alla som inte är anti-olof antingen är Olof själv eller troll? kan ni inte komma med något bättre?

Ni blir aldrig nöjda och hatet är osannolikt här.

Personer som la upp sitt nummer har nog förmodligen inte ens gjort allt som Olof ville.
Men ska kolla upp det personligen och återkomma.

Kan ni inte sluta hata på folk som lyckas, hade ni inte hatat hade kanske ni kunnat bli rika med.
Citera
2021-07-03, 19:32
Medlem
Rainmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Jag trollar inte mannen. Är bara ni som ska påstå att alla som inte är anti-olof antingen är Olof själv eller troll? kan ni inte komma med något bättre?

Personer som la upp sitt nummer har nog förmodligen inte ens gjort allt som Olof ville.

Kan ni inte sluta hata på folk som lyckas, hade ni inte hatat hade kanske ni kunnat bli rika med.

Exakt. Mofasti är olofs högra hand som sitter med likvida medel mer än sveriges bnp
Citera
2021-07-03, 20:19
Medlem
Rekas avatar
Citat:

Varje gång har jag följt de tre stegen 1) Sprid ordet 2) DM:a swishnummer 3) Följ inte Jockiboi.

Emellertid har jag inte haft förväntning på att få in en swish heller, men många andra i OG:s tweets anklagar OG att själv vara two faced eftersom de inte får swish.

Tror f.ö. inte någon här hatar Olof.
Senast redigerad av Reka 2021-07-03 kl. 21:18.
Citera
2021-07-03, 20:21
Medlem
Rainmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hebus
Olof borde kallas el hipopótamo.

Snarare ”el mentiroso” - lögnaren
Citera
2021-07-03, 20:24
Medlem
Rekas avatar
Escobar Inc håller bara tre epostadresser under sitt domännamn (og@escobarinc.com, info@escobarinc.com, och diet@escobarinc.com).

Man undrar ju lite smått hur de drygt 310 anställda klarar av att utföra sitt arbete utan personliga företagsepostadresser.

Undrar lite extra hur business-vargen kan slutföra tunga deals utan att kommunicera på ett snabbt och effektivt sätt.
Citera
2021-07-03, 21:40
Medlem
azontos avatar
Chattade nyss med Tobias Fridell på instagram. Han har ingen aning vem mofasti i tråden är och tydligen så vet inte Olof det heller enligt honom.

- Jag "tjo, mannen vet du vem mofasti på flashback är och stämmer det att han är en del av erat företag?"
- T "Troru jag skulle ta någon lallare från flashback till vårat företag?"
-Jag "hahaha inte fan vet jag, snubben verkar ju vara helt insnöad på escobar inc?"
- T "har ingen aning vem han är, inte olof heller för den delen"
- Jag "haha ok, skumt som fan.. har du läst hans inlägg?"
- T "Hahaha ja"
- T "Vet ej vem snubben är, fett dock med support och bra att han backar oss"
Citera
2021-07-03, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Escobar Inc håller bara tre epostadresser under sitt domännamn (og@escobarinc.com, info@escobarinc.com, och diet@escobarinc.com).

Man undrar ju lite smått hur de drygt 310 anställda klarar av att utföra sitt arbete utan personliga företagsepostadresser.

Undrar lite extra hur business-vargen kan slutföra tunga deals utan att kommunicera på ett snabbt och effektivt sätt.

Jag provade hunter.io/search och som sagt på andra bolag får man inte upp alla epostadrresser. Att det bara kommer upp 3 är för att dessa har delats på nätet. Finns massor med e.post i detta bolag och vet man vilka som arbetar där går det att skicka mejl. Men vår Legal och PR avdelning har inte tid att svara på massa tattare, scammers och troll utan vi har officiella e-postkonton. Men bara våra klienta och business partners hare åtkomst till dessa. Du kanske hade vårt sitta med vår IT-avdelning som kan lära dig ett om annat om hur man har sofistikerade säkerhetslösningar för våra klienteres privacitet.
Citera
2021-07-03, 21:58
Medlem
Citat:
Nejdå, jag svartmålar ingenting, och regler har jag inte brutit. Sprid ordet, DM:a mob.nr, var inte 2face, och följ inga av Olofs hatare (JockiBoi, Anjo, mfl). Kalasenkelt ju!

Vore ju snudd på 2face att DM:a dig swishnummer, så vi tar det här istället: 0724333205.
Och för att försäkra mig från anklagelser att jag visst har fått swish av mistern himself så ligger här en nyss tagen skärmdump på min blanka swishhistorik.

Ser fram emot förklaringen på hur Olofs hage av assistenter har kunnat missa mig.

Du verkar ha skyddad identitet. vi vill inte att folk ska försöka scama oss med att använda massa oregistrerade telefonnummer för att få mer swishningar. Du kan pm:a Olof med ditt nummer och riktiga namn så kommer hans PR-team verifiera att du inte redan fått en swish och sedan skicka ut en igen.
Citera
2021-07-03, 22:24
Medlem
Rekas avatar
Citat:
Du verkar ha skyddad identitet. vi vill inte att folk ska försöka scama oss med att använda massa oregistrerade telefonnummer för att få mer swishningar. Du kan pm:a Olof med ditt nummer och riktiga namn så kommer hans PR-team verifiera att du inte redan fått en swish och sedan skicka ut en igen.

Jag tycker vi struntar i swishen... Intressantare är samtalet mellan Azonto och TF.

Trots att TF förnekat kännedom om dig fortsätter du låtsas arbeta för Esc Inc.
Undrar om du inte har beställt en piké med Escobar Inc-loggan på för att uppleva känslan att vara en i gänget.
Det började som en trollning, men övergick till en mani.
Citera
2021-07-03, 22:30
Medlem
Citat:
Jag tycker vi struntar i swishen... Intressantare är samtalet mellan Azonto och TF.

Trots att TF förnekat kännedom om dig fortsätter du låtsas arbeta för Esc Inc.
Undrar om du inte har beställt en piké med Escobar Inc-loggan på för att uppleva känslan att vara en i gänget.
Det började som en trollning, men övergick till en mani.

Nu får du förklara. Sökte på Azonto men hittade inget. Vart skulle TF förnekat kännedom om mig?
Citera
2021-07-03, 22:36
Citat:
Nu får du förklara. Sökte på Azonto men hittade inget. Vart skulle TF förnekat kännedom om mig?

På Instagram några inlägg tillbaka…

Vad har du för e-post adress då som slutar på @escobarinc.com? Vi kan ju maila varandra lite snabbt så är det utrett sen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in