2023-01-24, 00:14
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
https://vm.tiktok.com/ZMYRkpK1d/

Att han inte har förstått att ALLA har sett vilka muppar dessa är vid detta laget.

Kan detta vara en riktig rövare från Olof?
Är det nu vi får reda på att Olof den liggande mannen och hans hangarounds ska konkurera ut Leif och Billy!? Att det är SVT komedi serie..?

nje..kanske inte..
Citera
2023-01-24, 00:19
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JayJayAdams
Haha såg hans instastories. Tror det kommer bli svårt för honom med tanke på hans krav. Att tjejen inte ska vara intresserad av honom.
Jag menar hur kan inte samtliga kvinnor sukta efter Tobbebobbe. En frånskild pappa som är villkorligt frigiven, pendlar mellan sitt boende hos sin mormor och sin pappas semesterbostad som han delar med Olof, Olofs fru, barn och hans pappa.
Dessutom är han en riktig gourmand som lever på snabbmakaroner, mamma svans köttbullar och bearnaisesås på burk.

När jag känner mig lite trött på mitt eget liv går jag in på hans stories. Inser snabbt att jag har det rätt bra ändå. Både nutid och om man jämför våra framtidsutsikter.
Kan vart rekommendera det.

Måste erkänna att jag blev lite nyfiken på vad de tre tomtarna har för planer och viktiga möten inbokade i Marbella. Eller är det bara en semester som de unnar sig?

Jag som jobbat för extremt rika personer, kändisar, prinsar, artister och miljardärer jag har aldrig sett någon av dessa bete sig så illa. Visst vissa har kanske något udda beteende men klart det finns skitstövlar som Olof, jag är bara tacksam att jag aldrig stött på dem i mitt liv.
Citera
2023-01-24, 06:17
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
Jag som jobbat för extremt rika personer, kändisar, prinsar, artister och miljardärer jag har aldrig sett någon av dessa bete sig så illa. Visst vissa har kanske något udda beteende men klart det finns skitstövlar som Olof, jag är bara tacksam att jag aldrig stött på dem i mitt liv.
Vad har du ”jobbat” med
Citera
2023-01-24, 09:06
Medlem
"Det ska vara en tjej som inte är intresserad av mig för fem öre" HAHAH
Citera
2023-01-24, 15:13
Medlem
HRTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baraettfan96
Vad har du ”jobbat” med

Personskydd
Citera
2023-01-24, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zsarp
"Det ska vara en tjej som inte är intresserad av mig för fem öre" HAHAH

På den punkten kvalar nog varenda kvinna i hela världen in.
Citera
2023-01-24, 20:23
Medlem
Megadolmes avatar
Undrar på allvar hur Olof egentligen mår? Större delen av befolkningen skrattar åt honom som nån slags riksclown, men han kanske imponerar på ett gäng tolvåringar? Stärker det hans självförtroende? Eller mår han riktigt dåligt, som i depression o är självmordsbenägen?

Alltså inte direkt åt det psykotiska hållet, vilket han delvis verkar ha drag av (konstanta lögner o liknande), utan mer det åt det neurotiska hållet (dvs hur han själv känner hur han mår)?
Citera
2023-01-24, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megadolme
Undrar på allvar hur Olof egentligen mår? Större delen av befolkningen skrattar åt honom som nån slags riksclown, men han kanske imponerar på ett gäng tolvåringar? Stärker det hans självförtroende? Eller mår han riktigt dåligt, som i depression o är självmordsbenägen?

Alltså inte direkt åt det psykotiska hållet, vilket han delvis verkar ha drag av (konstanta lögner o liknande), utan mer det åt det neurotiska hållet (dvs hur han själv känner hur han mår)?

Jag tror han är för dum för att förstå att han är ett åtlöje i stugorna.

Tobias är en aldrig sinande källa när det kommer till roligheter, nu senast på instagram visar han sin boksamling. Högkvalitativa böcker så som kapten potatismos Simpson och andra godbitar. Och självklart lagas det köttbullar och makaroner även i Spanien!
Citera
2023-01-24, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rjevik
Kul att Olofs pappa fick va med på film 😂

Tänkte också på det, han verkar bara vara ett pank weirdo som hänger på deras sjuka ideér
Citera
2023-01-24, 21:55
Medlem
Kent.Kottes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LifeIst0easy
Tänkte också på det, han verkar bara vara ett pank weirdo som hänger på deras sjuka ideér

Alla tre är panka weirdos!
Citera
2023-01-25, 01:25
Avstängd
Kan alla 3 vara komiker och allt är ett konstptojekt?
Citera
2023-01-25, 05:51
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Kan alla 3 vara komiker och allt är ett konstptojekt?
99,9%
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in