2025-10-08, 21:36
Medlem
Rekas avatar
RR:en låg på Blocket, bilder på den i ett varmare klimat. Troligen Madeira, för det var väl där Olof spenderade dagarna(?).

Citat:
Ursprungligen postat av AlanGarner
Någon som vet vad som hände med tjock-Olles bilar? Han hade ju en Ferrari och en Bentley eller vad det nu var. De kanske har sålts för att finansiera frugans kontinuerliga semester?

Tjack-Tobbe verkar ha blivit hel och ren?

Citat:
Ursprungligen postat av TeEsEr
Ferrarin, en gul Ferrari California från 2010, står som exporterad sen 250703. Rollsen, också det en 2010, står som exporterad sen 220914.
Citera
2025-10-10, 11:28
Medlem
Fanfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
RR:en låg på Blocket, bilder på den i ett varmare klimat. Troligen Madeira, för det var väl där Olof spenderade dagarna(?).

Ja, eller Marbella då, det var där han blev gripen.
Citera
2025-10-11, 16:10
Medlem
AlanGarners avatar
Tack! Ja det är klart om de är exporterade så kan han gömma dem varsomhelst i världen. Men troligtvis så är de väl sålda, annars vet jag inte vad Tattis lever på, hon verkar inte jobba direkt.

Citat:
Ferrarin, en gul Ferrari California från 2010, står som exporterad sen 250703. Rollsen, också det en 2010, står som exporterad sen 220914.
Citera
2025-10-11, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlanGarner
Tack! Ja det är klart om de är exporterade så kan han gömma dem varsomhelst i världen. Men troligtvis så är de väl sålda, annars vet jag inte vad Tattis lever på, hon verkar inte jobba direkt.
När jag tittar på transportstyrelsen sida. Då står den gula Ferrarin med registreringsnummer SJH48E inte som exporterad. Den står som avställd och ägare och brukare Gustafsson, Olof Kyros.
Citera
2025-10-11, 16:48
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
När jag tittar på transportstyrelsen sida. Då står den gula Ferrarin med registreringsnummer SJH48E inte som exporterad. Den står som avställd och ägare och brukare Gustafsson, Olof Kyros.

Både biluppgifter.se och car.info anger SJH48E som exporterat sedan 250703, fordonsstyrelsens sms-tjänst anger fordonet som exporterat.
Citera
2025-10-11, 16:54
Medlem
Citat:
Både biluppgifter.se och car.info anger SJH48E som exporterat sedan 250703, fordonsstyrelsens sms-tjänst anger fordonet som exporterat.
Du har rätt jag ser det nu.
Citera
2025-10-11, 23:34
Medlem
xmzs avatar
Blir det någon dom eller? Det har kastats ut spekulationer i tråden där ingen större bäring funnits. Lutar det åt att karln släpps ut och drar dit han vill för att ingen stat anser något annat mödan värt? Så tillvida han inte redan är ute, förstås.
Citera
2025-10-13, 03:01
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xmz
Blir det någon dom eller? Det har kastats ut spekulationer i tråden där ingen större bäring funnits. Lutar det åt att karln släpps ut och drar dit han vill för att ingen stat anser något annat mödan värt? Så tillvida han inte redan är ute, förstås.

Du kanske borde Google upp det mest basala gällande status innan du postar ett så här dumt inlägg?

Finn fem fel typ.

En dom kommer ju uppenbarligen då Olof har skrivit under en Plea Bargain där han har erkänt sig skyldig. Så hur skulle det ens luta åt att han släpps ut?

Baserat på ovan fakta, hur stor chans tror du att det är att Olof vandrar fritt as we speak?
Senast redigerad av Novus4212 2025-10-13 kl. 03:18.
Citera
Igår, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miosmamma
Nu har Fridell startat upp en förening "Ensamma pappor" på sociala medier där han lägger ut videos där han diskuterar med sina kriminella polare att man även som grovt kriminell har man rätt till sina barn. Han erbjuder psykologiskt stöd "i samarbete med BRIS", lottar ut vinster "i samarbete med booking.com" samt har juridiska frågestunder etc. Dumma nötter som följer sväljer skiten med hull och hår

På riktigt?! Det har jag missat. ”Erbjuder psykologiskt stöd”, haha han behöver själv en psykolog. Eller minst två, så att dom kan växeldra.
Citera
Igår, 21:32
Medlem
StoreSvartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KuReLuB
Olle platsar inte ens i Jönssonligan.

Han skulle aldrig få plats.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto