2021-09-22, 20:19
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Jag har sett för lite för att kunna avgöra om Olof K är en karaktär(ett konstprojekt) eller om han är ”på riktigt”

Hursomhelst är han jävligt smart och bildad oavsett vad. Härlig profil måste jag säga. Jävligt underhållande att följa honom. Finns han på fler plattformar än twitter och tuben?

Fridens liljor önskar jag er.
/Tupo
Citera
2021-09-22, 20:26
Medlem
Fanfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Jag har sett för lite för att kunna avgöra om Olof K är en karaktär(ett konstprojekt) eller om han är ”på riktigt”

Hursomhelst är han jävligt smart och bildad oavsett vad. Härlig profil måste jag säga. Jävligt underhållande att följa honom. Finns han på fler plattformar än twitter och tuben?

/Tupo

Han spelar ju uppenbarligen någon form av karaktär i sociala medier. Det är bara att jämföra hur han uttrycker sig idag jämfört med när han var yngre. Han är ju däremot helt på riktigt i att han har genomfört flera bedrägerier och försök att få uppmärksamhet i media genom olika grundlösa stämningar.
Citera
2021-09-22, 20:51
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144

/Tupo
Smart och bildad säger du? Vi lägger uppenbarligen inte riktigt samma värderingar i dom orden.
Citera
2021-09-22, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reka
Den officiella storyn om klockan är att Olof har fått den av Roberto. Klockan har dessutom ägts av självaste Pablo Escobar och har ett värde mellan 2-3 miljoner SEK.
Antar att det endast är Olofs barnföljare på Twitter som tar detta för en sanning.

Edit: jag kanske har fel om SEK. Olof sa bara 2-3 miljoner och som en äkta dollarmiljardär så kanske han menade USD. Dvs 2-3 milj. USD

Det är sanningen. Vem som helst kan lägga upp en bild på en rolex och påstå att det är ens rolex men Olof är en target då folk vet att han är rik. Trist att ni ska tro på denna tattare som försöker stjäla en klocka av Olof bara för att han har råkat googla fram lite bilder på den.
Citera
2021-09-22, 21:10
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Det är sanningen. Vem som helst kan lägga upp en bild på en rolex och påstå att det är ens rolex men Olof är en target då folk vet att han är rik. Trist att ni ska tro på denna tattare som försöker stjäla en klocka av Olof bara för att han har råkat googla fram lite bilder på den.

Tattaren är han som köpte en för liten kostym på second hand?
Citera
2021-09-22, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick

Ursäkta. Men för liten? Den var både för liten och för stor hur fan man nu lyckas med det när man ska träffa "viktiga affärskontakter".
Citera
2021-09-22, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick

Olof behöver en bra klocka som håller länge och då är det bara kvalla som hjälper och inte billigaste casion mannen.

Han har fina kostymer han hade bara inte tid på att få dessa bespoke inför mötet med Trump. Men som jag sagt tidigare, steve jobs, elon musk eller jeff bezos behöver inte glida runt i kostym utan klär sig slafsigt för dem är rika och framgångsrika. inga two-faced som ska leka stureplan, Olof är real deal och är från orten och har koll och behöver inte hävda sig.

Förutom det vad har vi för bevis förutom att scamaren pratar om någon sk ups-leverans? har inte lagt upp bilder på sig själv med klockan som Olof skulle ha "stulit"
Citera
2021-09-22, 21:51
Citat:
Olof behöver en bra klocka som håller länge och då är det bara kvalla som hjälper och inte billigaste casion mannen

Man vill inte förlita sig på en sketen Schrödinger’s Fold som försvinner när man tittar på den.
Citera
2021-09-22, 21:52
Medlem
Citat:
Olof behöver en bra klocka som håller länge och då är det bara kvalla som hjälper och inte billigaste casion mannen.

Han har fina kostymer han hade bara inte tid på att få dessa bespoke inför mötet med Trump. Men som jag sagt tidigare, steve jobs, elon musk eller jeff bezos behöver inte glida runt i kostym utan klär sig slafsigt för dem är rika och framgångsrika. inga two-faced som ska leka stureplan, Olof är real deal och är från orten och har koll och behöver inte hävda sig.

Förutom det vad har vi för bevis förutom att scamaren pratar om någon sk ups-leverans? har inte lagt upp bilder på sig själv med klockan som Olof skulle ha "stulit"

Nu råkar de du talar om vara just superrika och extremt kända. Olof är en vandrande reklampelare för diabetes från Ekerö som inte ens har vad jag förstått en egen lägenhet. Och om han inte ska leka "stureplan" varför ska ha då ha en stulen Rolex? Du trollar roligt Moff.
Citera
2021-09-23, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Papper1512
En helt tråd full avv spräckta lögner, enligt vissa. Samtidigt kan ingen till 100% spräcka någon lögn som skett de senaste två-tre åren.

Börjar luta åt att det faktiskt är avundsjuka som driver denna tråden.

Jag kan (och anser mig ha gjort) spräcka lögnen om ev kontor i Medellin och dess påstådda placering.

/B
Citera
2021-09-23, 12:32
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badis
Jag kan (och anser mig ha gjort) spräcka lögnen om ev kontor i Medellin och dess påstådda placering.

/B
Var det du som i Medellín och kollade läget?
Citera
2021-09-23, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badis

/B

Nu har inte bevisat ett skit mannen. Jag kan också gå in på fiverrr och betala någon från Medellin att ta ett foto av något slum och skriva texten "Badis vive aqui"

Så nej gå dit igen, filma när du pratar med receptionen och ber om bekräftelse att Escobar INC inte finns där. Men det vågar du inte säkert för du då kommer bli satt på plats. Vi bryr oss inte om vad några Accenturenissar har sagt till dig. Faktumet att du påstår att folk inte använder kostym i Medellin visar att du förmodligen aldrig satt din fot i colombia till skillnad från Olof som har massor med filmer från där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in