2021-06-26, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Men....på riktigt?

”Me in bathroom, ready to go to figure skating practice”

Nyduschad? Preparing to be dirty?

https://onlyfans.com/juliaadultfigureskater

Eftersom jag inte betalar får jag leva i ovisshet.

Ingen här som är ett betalande fan? Berätta, berätta...
Citera
2021-06-26, 12:36
Medlem
Säsong 28, avsnitt 10.

Jag tittade en gång till på hela avsnittet.
Oslagbart.
Kanske bästa någonsin.
Skynda er att titta en gång till innan de tar bort avsnittet (det har ju hänt förut att avsnitt plockats bort).

Speciellt sista 1/4-delen är helt otroligt bra med "jobbfiaskot".
Kolla speciellt in Magdalena miner och ansiktsuttryck vid budgettavlan och när hon river kontraktet.
Citera
2021-06-26, 12:51
Medlem
B´stards avatar
Inte en enda like på OF, så rimligen ingen som prenumererar. Och höja priset på det? Hon är ju helt galen...
Citera
2021-06-26, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModPodge
”Me in bathroom, ready to go to figure skating practice”

Nyduschad? Preparing to be dirty?

https://onlyfans.com/juliaadultfigureskater

Eftersom jag inte betalar får jag leva i ovisshet.

Ingen här som är ett betalande fan? Berätta, berätta...
Det känns som om jag inte skulle kunna leva med att ha sett J och P in action eller Js förberedelseri duschen? Urk
Citera
2021-06-26, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitalio
Säsong 28, avsnitt 10.

Jag tittade en gång till på hela avsnittet.
Oslagbart.
Kanske bästa någonsin.
Skynda er att titta en gång till innan de tar bort avsnittet (det har ju hänt förut att avsnitt plockats bort).

Speciellt sista 1/4-delen är helt otroligt bra med "jobbfiaskot".
Kolla speciellt in Magdalena miner och ansiktsuttryck vid budgettavlan och när hon river kontraktet.
Det är det bästa avsnittet ever, att J fortfarande inte kan se sambandet med prioriteringar och lån, skulder mm är för mycket
Citera
2021-06-26, 15:57
Medlem
TruckUrbans avatar
Kan inte allas våran Julia få en egen tråd istället för att vi ska spamma den här tråden? Hon är ju ett fenomen.
Citera
2021-06-26, 16:12
Medlem
atorpbatmans avatar
Om jag inte hade koll på den här tråden så skulle jag iallafall tolka "adultfigureskater" som något helt annat.... det ligger i farans riktning att någon prenumerant på onlyfans blir rejält besviken :-)
Citera
2021-06-26, 17:01
Medlem
Mimurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Lustigt att Julia nyligen kommit på att hon vill bli snickare, med sin dåliga rygg, hon som inte ens kan åka buss p g a just ryggen. För det är ju aldrig så att en snickare måste lyfta något otympligt och tungt eller att de blir tvugna att utföra arbetet i en något knepig arbetsställning.
Hon kanske trodde hon skulle använda en sådan där uppblåsbar hammare som man ser i partajsammanhang...
Citera
2021-06-26, 17:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av atorpbatman
Om jag inte hade koll på den här tråden så skulle jag iallafall tolka "adultfigureskater" som något helt annat.... det ligger i farans riktning att någon prenumerant på onlyfans blir rejält besviken :-)
Hon har tydligen ändrat i sin presentation på.OF att hon kommer bjuda på något extra 😶
Citera
2021-06-26, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Hon har tydligen ändrat i sin presentation på.OF att hon kommer bjuda på något extra 😶

Allt är relativt. Det där extra som någon vill se är knappast vad de får se.
Julia har verkligen en skev kroppsuppfattning. Hur kan hon anse att hennes kropp är atletisk?

Hon kanske kommer tycka att hon gör sig bra på isen i "sexiga" underkläder och lägger upp bilder på isen när hon är lättklädd.

Eftersom hon är narcissist inser hon inte att hon är enormt osexig och många kommer bli blinda efter den visningen.
Citera
2021-06-26, 20:02
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse-Gnesta
Det är lite märkligt att hon inte är här och kommenterar
Hon var ju inne ett kort tag efter Lyxfällanavsnittet sändes. Hon försökte ju skriva folk (oss) på näsan med samma dryghet och korkade resonemang som hon körde med i programmet och hade bortförklaringar till precis allt.

Men vi gav henne ju unisont lastbilsvis med skit för sitt beteende och resonemang så hon lade nog ned verksamheten här. Hon har inte varit aktiv på en månad här.
Citat:
Ursprungligen postat av TruckUrban
Kan inte allas våran Julia få en egen tråd istället för att vi ska spamma den här tråden? Hon är ju ett fenomen.
Det kan ligga något i det, men grejen är att det är så anknutet till Lyxfällan så jag tror ändå diskussionen gör sig bäst här, och just nu är det inget bekymmer då det inte kommer några nya avsnitt förrän tidigast till hösten.
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Inte en enda like på OF, så rimligen ingen som prenumererar. Och höja priset på det? Hon är ju helt galen...
Jag har ingen aning om hur OF fungerar, kan den som lägger upp materialet sätta priset själv? Med tanke på vad OF är för sida så tror jag nog att det kommer bli ett jävla liv om hon inte levererar vad betalande användare förväntar sig.
Citat:
Ursprungligen postat av atorpbatman
Just detta. Jag tror även Julia är besviken, för hon trodde säkert i sin mycket egna lilla värld att folket skulle strömma till för att betala för att se henne åka skrillor. Måste ju finnas hur många klipp som helst på YT som visar både snyggare och bättre åkare.
Citera
2021-06-26, 21:40
Medlem
TruckUrbans avatar
"Me in the shower in my bathtub 😍🥰🤩"

Lyder senaste inlägget på OnlyFans
Nu blir man ju nyfiken. Kan vi inte crowdfunda ett offerlamm med BTC som skaffar prenumeration?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in