2021-06-26, 22:03
Medlem
atorpbatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Hon har tydligen ändrat i sin presentation på.OF att hon kommer bjuda på något extra 😶
Undra om det betyder att hon tänkt visa fittan (ja hon har ju inga bröst att visa ;-) )
Citera
2021-06-27, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruckUrban
"Me in the shower in my bathtub 😍🥰🤩"

Lyder senaste inlägget på OnlyFans
Nu blir man ju nyfiken. Kan vi inte crowdfunda ett offerlamm med BTC som skaffar prenumeration?

Haha, hon driver nog med oss som skriver här i tråden! Jag skrev ju nåt om dusch förut...

1-0 till Julia där, tror jag!
Citera
2021-06-27, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av atorpbatman
Undra om det betyder att hon tänkt visa fittan (ja hon har ju inga bröst att visa ;-) )

Det kan du fethajja - eller fitthajja - att hon inte gör. Hon skriver på OF: ”I do not do any nude pic”.

Det är konståkning för hela slanten. En slant på 47 dollar i månaden för att se en 40-plussare amatöråka på isen. Ännu en lysande affärsidé har fötts...
Citera
2021-06-27, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Det är det som är det lustiga. Julia påstår att hon inte kan åka buss (kollektivtrafik) för att hon har/får ont i ryggen, men att fjanta runt på isen går bra. Tydligen går det lika så bra att flyga till USA på konståkningsläger. Ett resonemang som verkligen haltar.

Förmodligen var ”ryggsmärta av kollektivtrafik” mest ett svepskäl hon kom på för att kunna behålla båda bilarna. Hon behövde sin strajpade företagsbil för att kunna åka till träningar m m utanför Bålsta. Med bilen lastad med grejer att sälja.
Citera
2021-06-27, 03:32
Medlem
Demyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModPodge
Förmodligen var ”ryggsmärta av kollektivtrafik” mest ett svepskäl hon kom på för att kunna behålla båda bilarna. Hon behövde sin strajpade företagsbil för att kunna åka till träningar m m utanför Bålsta. Med bilen lastad med grejer att sälja.
Garanterat. Faller ju liksom på sin egen orimlighet, det är ungefär som att säga att man inte kan promenera från soffan till kylen för man har ont i fotlederna, men att ge upp fotbollen är inte ett alternativ.

Undrar vad hon inbillar sig att hon levererar som skulle göra folk villiga att pröjsa hundratusentals kronor för att se det på OF? Läste den där länkade artikeln om kvinnan som drog in jättesummor, men hon la ju upp "vuxenmaterial". Och hade väl om minnet inte sviker en betydligt större följarskara innan hon ens började.

Jag hoppas dock innerligt att hon inte börjar tumma på sina principer (such as they may be) och börjar visa mer hud, och att det sedan eskalerar bit för bit till, ja, vad de flesta använder OF till. Situationen är tragisk nog som den är. Hur kul kan det vara för hennes barn att morsan har ett konto på OF? Även om det endast består i världens mest amatörmässiga konståkning så är det inte sådant som folk tänker på när de hör namnet. Tänk vad de stackars barnen kan bli mobbade för en sån här sak. Och hur mycket värre det skulle bli om hon faktiskt började lägga ut porrmaterial.
Citera
2021-06-27, 07:28
Medlem
Citat:

Men det hjälpte väl inte, fogden hämtade väl båda bilarna.
Citera
2021-06-27, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xxxLarssnohlyxxx
Nu börjar det bli bråttom att få in pengarna...

https://onlyfans.com/u145057295

Haha, wtf... Overkligt!
Citera
2021-06-27, 08:53
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffekoppen
Haha, wtf... Overkligt!
Så skriver hon att hon inte kommer visa något naket, tror näppeligen att någon kommer betala för att se henne åka skridskor. Hon lever verkligen i en annan värld.
Citera
2021-06-27, 10:54
Medlem
Jag undrar hur hon är skapt. I en av hennes videos ramlar hon och det ser ut som om hon hamnar mitt på svanskotan.
Någon skriver 'Aj svanskotan'
Julia svarar att det var rumpan.

De flesta har inte rumpan så långt bak/högt upp 🙃 inte ens en sådan liten bagatell erkänner hon
Citera
2021-06-27, 11:14
Medlem
Demyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse-Gnesta
Men det hjälpte väl inte, fogden hämtade väl båda bilarna.
Tror den repliken var för att de inte skulle sälja bilarna i programmet. Varför Magda inte körde över henne på den punkten begriper jag inte. Särskilt som de inte alltid säljer bilarna rakt av utan ibland servar upp dem så de blir billigare i längen, eller byter mot en billigare bil.
Citera
2021-06-27, 11:16
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demyx
Tror den repliken var för att de inte skulle sälja bilarna i programmet. Varför Magda inte körde över henne på den punkten begriper jag inte. Särskilt som de inte alltid säljer bilarna rakt av utan ibland servar upp dem så de blir billigare i längen, eller byter mot en billigare bil.
Magda visade tydligt hur hopplöst det var, kolla hennes minspel när Julia står och tjuter om allt hon måste behålla och bara kommer med så urlöjliga svepskäl att det inte är någon idé att ens diskutera med henne.
Citera
2021-06-27, 11:28
Medlem
godboys avatar
Citat:
Jag tycker hon enbart är fin i kanten, och det rimmar väldigt illa med hennes situation. Att ens påstå att man har för ont i ryggen för att åka buss när man kan fjanta runt på ett par skrillor är bara rent löje. Hon tror helt klart att världen kretsar kring henne. Hur Peter stått ut är helt höljt i dunkel. Att sälja grejer täcker väl knappast ens bilkostnaden.
Citat:
Ursprungligen postat av Demyx
Garanterat. Faller ju liksom på sin egen orimlighet, det är ungefär som att säga att man inte kan promenera från soffan till kylen för man har ont i fotlederna, men att ge upp fotbollen är inte ett alternativ.

Undrar vad hon inbillar sig att hon levererar som skulle göra folk villiga att pröjsa hundratusentals kronor för att se det på OF? Läste den där länkade artikeln om kvinnan som drog in jättesummor, men hon la ju upp "vuxenmaterial". Och hade väl om minnet inte sviker en betydligt större följarskara innan hon ens började.

Jag hoppas dock innerligt att hon inte börjar tumma på sina principer (such as they may be) och börjar visa mer hud, och att det sedan eskalerar bit för bit till, ja, vad de flesta använder OF till. Situationen är tragisk nog som den är. Hur kul kan det vara för hennes barn att morsan har ett konto på OF? Även om det endast består i världens mest amatörmässiga konståkning så är det inte sådant som folk tänker på när de hör namnet. Tänk vad de stackars barnen kan bli mobbade för en sån här sak. Och hur mycket värre det skulle bli om hon faktiskt började lägga ut porrmaterial.
Jag hoppas heller inte hon går "naked". Vad det henne själv anbelangar bryr jag mig inte alls om, men jag tycker i så fall synd om barnen och även P.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in