2021-06-26, 09:37
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse-Gnesta
Oj, förlåt, så är det ju.
Priset höjt till 50 dollar per månad nu
Om hon höjer till $50000 så räcker det med en enda kund som betalar.
Citera
2021-06-26, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Men....på riktigt?

Så mycket nöje för pengarna!
Jag har kikat på Js tiktok, som någon vänlig länkade till
Jag vet inte vad jag ska säga, för att inte vara elak.

Hur ser människan ut?
En snäll människas godhet lyser igenom, men när J ska svara på sina tittarfrågor, så ser jag en lama/giraff/kamel. Hon borde verkligen inte filma sig underifrån och borde jobba på sitt leende?
Citera
2021-06-26, 10:10
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litakula
Hon säger att de kommer flytta. Utomlands (USA)? Isär?
Nja. Jag har väldigt svårt att se att de skulle få green card för att bo permanent i USA. Det är väl knappast någon större efterfrågan på snickare och amatör-konståkare där. Dessutom kostar det ju en hel del att sätta nytt bo där. Att leva där är inte direkt gratis heller, även om det varierar över landet. Sen så kostar ju allt i USA såsom vård t ex.

Möjligen ska de flytta hem till någon av deras föräldrar.men jag har svårt att tro att de kommer hinna stoppa tvångsförsäljningen.
Citera
2021-06-26, 10:15
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam

Så mycket nöje för pengarna!
Jag har kikat på Js tiktok, som någon vänlig länkade till
Jag vet inte vad jag ska säga, för att inte vara elak.

Hur ser människan ut?
En snäll människas godhet lyser igenom, men när J ska svara på sina tittarfrågor, så ser jag en lama/giraff/kamel. Hon borde verkligen inte filma sig underifrån och borde jobba på sitt leende?
Missade programmet? Närbilder på henne är inte till hennes fördel, och hennes tänder borde hindra henne från att le. För att hon ska se någorlunda bra ut räcker det inte med en pestmask utan snarare en integralhjälm med spegelvisir. I programmet trodde jag först att hon sminkade sig för att se nygråten ut med mascara rinnande men efter några scener insåg jag att det är så hon ser ut. Både hon och Peter saknar hakor, då ska man heller inte filma underifrån.

edit: det är skitlågt att klanka ner på människors utseende, i synnerhet när dom har det så kraftigt emot sig, men i Julias fall har det ingte så stor betydelse, hennes hjärna tolkar inte information som den ska.
Senast redigerad av VoktorDodka 2021-06-26 kl. 10:17.
Citera
2021-06-26, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse-Gnesta
Oj, förlåt, så är det ju.
Priset höjt till 50 dollar per månad nu

”New price however new kind of photos will be published for those who stays in subscriber list😀once a week I will publish special photos for loyal fans.”

New kind.,.
Citera
2021-06-26, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Nja. Jag har väldigt svårt att se att de skulle få green card för att bo permanent i USA. Det är väl knappast någon större efterfrågan på snickare och amatör-konståkare där. Dessutom kostar det ju en hel del att sätta nytt bo där. Att leva där är inte direkt gratis heller, även om det varierar över landet. Sen så kostar ju allt i USA såsom vård t ex.

Möjligen ska de flytta hem till någon av deras föräldrar.men jag har svårt att tro att de kommer hinna stoppa tvångsförsäljningen.

De bygger nåt eget? Attefallshus på föräldrarnas tomt, kanske? Åt föräldrarna, de tar över villan...
Citera
2021-06-26, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litakula
Hon säger att de kommer flytta. Utomlands (USA)? Isär?

Till ISland? Nordpolen? I närheten av Solna Ishall?
Citera
2021-06-26, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Missade programmet? Närbilder på henne är inte till hennes fördel, och hennes tänder borde hindra henne från att le. För att hon ska se någorlunda bra ut räcker det inte med en pestmask utan snarare en integralhjälm med spegelvisir. I programmet trodde jag först att hon sminkade sig för att se nygråten ut med mascara rinnande men efter några scener insåg jag att det är så hon ser ut. Både hon och Peter saknar hakor, då ska man heller inte filma underifrån.

edit: det är skitlågt att klanka ner på människors utseende, i synnerhet när dom har det så kraftigt emot sig, men i Julias fall har det ingte så stor betydelse, hennes hjärna tolkar inte information som den ska.
Jag vet, känner mig lite ond, men hon måste vakna upp och ta ansvar för sina fyra barn som hon satt till världen.
Om nu äldsta dottern vill åka skridskor, fine, men hela familjen håller på att hamna på gatan pga felaktiga prioriteringar.
Kan inte äldsta åka skridskor, med en dräkt, inte en hel garderob och massor av tjoffs.
Det är patetiskt att J, en vuxen myndig kvinna, ska ge sig på att bli en isprinsessa. Hon är för gammal.
Det finns en anledning till att de som blir riktigt stora inom sin sport, har tränat sen de var barn.
Citera
2021-06-26, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModPodge
Till ISland? Nordpolen? I närheten av Solna Ishall?
Ryssland? Långt bort från där någon jag bryr mig om bor iallafall
Citera
2021-06-26, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModPodge
”New price however new kind of photos will be published for those who stays in subscriber list😀once a week I will publish special photos for loyal fans.”

New kind.,.
Vad menar hon? Snart kommer väl nudiståkning
Citera
2021-06-26, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Vad menar hon? Snart kommer väl nudiståkning

Adult content från the very Adult konståkersksn är väl rimligen vad folk hoppas på när de betalar 500kr/månad. Kanske hon levererar?
Citera
2021-06-26, 12:20
Medlem
Det är lite märkligt att hon inte är här och kommenterar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här