Citat:
Ursprungligen postat av
VoktorDodka
Missade programmet? Närbilder på henne är inte till hennes fördel, och hennes tänder borde hindra henne från att le. För att hon ska se någorlunda bra ut räcker det inte med en pestmask utan snarare en integralhjälm med spegelvisir. I programmet trodde jag först att hon sminkade sig för att se nygråten ut med mascara rinnande men efter några scener insåg jag att det är så hon ser ut. Både hon och Peter saknar hakor, då ska man heller inte filma underifrån.
edit: det är skitlågt att klanka ner på människors utseende, i synnerhet när dom har det så kraftigt emot sig, men i Julias fall har det ingte så stor betydelse, hennes hjärna tolkar inte information som den ska.
Jag vet, känner mig lite ond, men hon måste vakna upp och ta ansvar för sina fyra barn som hon satt till världen.
Om nu äldsta dottern vill åka skridskor, fine, men hela familjen håller på att hamna på gatan pga felaktiga prioriteringar.
Kan inte äldsta åka skridskor, med en dräkt, inte en hel garderob och massor av tjoffs.
Det är patetiskt att J, en vuxen myndig kvinna, ska ge sig på att bli en isprinsessa. Hon är för gammal.
Det finns en anledning till att de som blir riktigt stora inom sin sport, har tränat sen de var barn.