2021-06-12, 20:23
Medlem
Nu var det inte någon som svarade tyvärr men kommer här än en gång skriva av mig lite. Rastlösheten är idag lite bättre tack och lov men känner ändå ett sug efter att supa mig full. Gråta en skvätt å slå sönder knogarna mot nåt träd... Ångest är fan knepigt. Var dock skönt att skriva av sig lite i forumet trots brist på respons. Mod det är okej att ta bort mina inlägg om dem är lite långa eller inte leder någon vart. Känner mig som en gnällspik.. Får ångest av min irrelevanta ångest..
Citera
2021-06-12, 20:52
Medlem
HeadCreeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sveombian
Nu var det inte någon som svarade tyvärr men kommer här än en gång skriva av mig lite. Rastlösheten är idag lite bättre tack och lov men känner ändå ett sug efter att supa mig full. Gråta en skvätt å slå sönder knogarna mot nåt träd... Ångest är fan knepigt. Var dock skönt att skriva av sig lite i forumet trots brist på respons. Mod det är okej att ta bort mina inlägg om dem är lite långa eller inte leder någon vart. Känner mig som en gnällspik.. Får ångest av min irrelevanta ångest..

Ibland är det välbehövlig med en ordentlig solofest!
Citera
2021-06-12, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadCreep
Ibland är det välbehövlig med en ordentlig solofest!

Hehe ja ibland är det kanske just det en behöver.. Hur är läget med dig i afton?
Citera
2021-06-13, 09:23
Medlem
HeadCreeps avatar
Citat:
Hehe ja ibland är det kanske just det en behöver.. Hur är läget med dig i afton?

Sent svar somnade tidigt. Vilket var välbehövligt. Hade mått skitkonstigt efter en mix med Litium, öl och hasch på fredagen... Ingen bra kombo... blir enbart röka i fortsättningen för mig.

Blev det nyktert för dig?
Citera
2021-06-13, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadCreep
Sent svar somnade tidigt. Vilket var välbehövligt. Hade mått skitkonstigt efter en mix med Litium, öl och hasch på fredagen... Ingen bra kombo... blir enbart röka i fortsättningen för mig.

Blev det nyktert för dig?

Det blev nyktert för mig! Mår ändå som en röv men vafan. Blir städ å gym idag!

Lät inte som en ultimat kombo.. inser att detta blir lite som en chatt så skriv i pm om du vill skriva av dig. Ta hand om dig idag
Citera
2021-06-13, 20:25
Medlem
HeadCreeps avatar
Citat:
Det blev nyktert för mig! Mår ändå som en röv men vafan. Blir städ å gym idag!

Lät inte som en ultimat kombo.. inser att detta blir lite som en chatt så skriv i pm om du vill skriva av dig. Ta hand om dig idag

Låter förnuftigt!
Citera
2021-06-15, 00:42
Medlem
Jag har nära band till mina två döttrar. Jag vet att deras värld kommer gå sönder den dagen jag dör. Detta gör mig ledsen. Allt i livet kan bara gå åt ett håll: Sorg.
Citera
2021-06-17, 23:57
Avslutad
Lite väl varmt för min smak idag och sedvanliga hormoner som spökar. Jaja, annars mår jag bra.
Citera
2021-06-21, 14:41
Medlem
Herreminskapares avatar
Har varit på samma arbetsplats i 8 år och 7 av dessa år har jag velat byta jobb. Finns inget jag vet att jag vill jobba med, samtidigt vill jag bort ifrån det här stället där man bara får ta emot skit när man försöker göra sitt bästa.

Har inga intressen och är extremt introvert vilket gör att inte en enda person gillar mig och ingen hälsar knappt längre. Skaffar man ett nytt jobb så börjar hela processen om och man tvingas bevittna hur fler och fler börjar ta avstånd från en ännu en gång.

Jag går dagligen i tankarna om att byta jobb men det finns inget som lockar, har absolut ingen aning. Vad fan gör man
Citera
2021-06-22, 03:26
Avslutad
Så kom den igen - den bekanta ångesten efteråt.. Äckelkänslorna tog helt över.
Jag ger upp detta nu, uppenbarligen inget för mig och vissa kommentarer jag fick senaste gången av en person har etsat sig fast i minnet och maler på i huvudet. Jag vill inte det här någon mer gång.

Jaja, bortsett från ovanstående mår jag förhållandevis bra.
Citera
2021-06-22, 21:01
Medlem
Social ångest panik ångest ja all ångest man kan tänka sig
Men jag klarar att jobba. Vad driver mig????
Citera
2021-06-23, 13:12
Medlem
HeadCreeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guldigflamingo
Social ångest panik ångest ja all ångest man kan tänka sig
Men jag klarar att jobba. Vad driver mig????

Du är väl programmerad att jobba.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in