Citat:
Ursprungligen postat av
Kackelhus
Du är inget jävla misstag och förtjänar ingen misär. Men visst ditt liv kommer vara ett långt helvete för du är så jävla besatt och fastnar i precis allt va? Om du kollar tillbaks på ditt liv ser du kanske att det har varit ett långt jävla försök och att du har åstadkommit absolut ingenting?
Mitt liv är mer utav en parodi än ett helvete. Jag har bara glidit igenom allt. Jag behöver hjälp. Hjälp med att sluta sitta som en jävla padda framför en datorskärm och nojja över skit jag ändå inte kan påverka och bara mår bättra av att inte lägga mig i.
Det är det som får mig att må lite extra piss. Det är det som får mig att hata mig själv lite extra. Att jag inte kunda hålla tyst. Att jag var så neurotiskt tvungen att regga ett konto här och börja häva ur mig en massa galla och framstå som en total galning.
Jag måste koppla bort. Jag måste försvinna. Jag måste rannsaka mig själv och komma fram till vad jag egentligen vill med mitt liv. Och lämna denna cirkus bakom mig.
Jag vill mig själv och andra väl i slutändan. Jag vill inte vara bitter. Jag vill ut ur detta träsk. Jag vill inte fortsätta sjunka.