2021-05-25, 01:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kaffekoppen
Efter en oerhört lång och sorgesam dag så har jag en liten orange varm kurrande katt i knät, svart sorg i hjärtat och en väldigt lång natt framför mig... Jag vet att jag går igenom ett ganska intensivt sorgearbete, men jag gör allt för att inte brista...
Oerhört jobbigt och tungt att bära på en sorg.
Katter är fantastiska terapeuter.

Ta hand om dig <3
Citera
2021-05-28, 21:40
Avslutad
Jag har hittat min pusselbit i livet som jag har saknat i alla dessa år.
Du gör mig hel på ett sätt ingen annan gjort förut. Alla tvivel jag hade förut, på mig själv och andra, är borta.

Du är det bästa som hänt i mitt liv <3
Citera
2021-05-30, 21:38
Medlem
Mår dåligt över att behöva se "Mors dag" i kalendern. Det är dessutom omöjligt att ta bort det.

Alla vi som inte har nån mamma... oavsett skäl... mår nog ganska taskigt just idag.
Citera
2021-05-31, 21:09
Medlem
Kackelhuss avatar
Hör de tissla tassla. Har väntat i 2 veckor på att skriva här då de har mig avlyssnad. Måste dölja mina spår. Läkarmöte den 3/7, fram tills dess är jag fri. Ska fejka den veckan, tar min medicin när de ska prata annars avgiftar jag mig.

Just ikväll hade jag tänkt fly till skogs.
Citera
2021-05-31, 23:34
Medlem
--Blackbird--s avatar
Har precis fått insikten att jag egentligen behöver hjälp.
Men det finns nog inget hjälp som kan hjälpa mig.
Kul läge.
Citera
2021-06-01, 22:33
Medlem
Ganska mörk i tankarna på senaste, speciellt senaste dagarna. Svårt att sätta fingret på vad det är. Känner mig tråkig och ful. Energilös men knatar på.
Känns som jag saknar något eller har tappat något. Vill finna något i mig själv.

Någon som vill prata av sig? Bolla lite mörka tankar? Även ljusa kanske. Livet går ju upp och ner trots allt.
Citera
2021-06-03, 06:56
Medlem
BewilderedHulders avatar
Blivit erbjuden litium men är livrädd för att bli fet, vätskefylld och få nedsatt verbal förmåga och kognition.
Citera
2021-06-04, 16:19
Medlem
Haha jag kom att tänka på hur det var innan jag misslyckades med allt. Rätt nice att det gick så fel med allt ändå. Hade kunnat ordna ett bra liv men nix
Citera
2021-06-06, 01:06
Medlem
Ett misslyckat liv här separerad, låg lön, hög hyra, 2 rok blir trångt med två barn på halvtid. Kan inte plugga för hyran är för hög kan inte bo billigare för bostadskön är för lång! är sämst på allt jag tar mig för, har gjort de sämsta besluten varje gång i mitt liv. Låt mig bara dö någon gång jag vet inte hur man lever ett liv! Det blir bara sämre och sämre haha.
Citera
2021-06-07, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadCreep
Det är så meningslöst att fortsätta när jag helt saknar hopp om att framtiden ska innehålla nån typ av glädje.

Kram.
Citera
2021-06-08, 21:09
Medlem
HeadCreeps avatar
Blev att läggas in på psyk. Flippade nästan ur efter en vecka och bad om att få åka hem så jag kan röka hasch och få slappna av då jag inte fick nån hjälp där. Vilket jag fick efter lite kompromisser. Så nu är det tillbaka till det vanliga..

Började med litium iaf. Annars helt onödig vistelse.
Citera
2021-06-12, 01:30
Medlem
Jag dricker inte alkohol ofta längre för jag mår alltid som sämst med alkohol i kroppen. Satt å drack vin dock med en gammal kollega för jag tänkte att några glas vin kan ju inte skada. Tji fick jag för nu kom ångesten som ett jävla brev på posten. Vill verkligen självskada just nu men vet att det inte löser något. Mår egentligen inte särskilt dåligt förutom att alla mörka tankar kommer som en käftsmäll såhär på natten med några glas vin i kroppen. Mycket av den ångest jag haft latent under våren börjar komma ikapp nu. Rastlös å jävlig är jag just nu och rakbladen känns jävligt lockande... får försöka somna så jag slipper. Någon som är vaken å kan ge lite kloka råd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in