2021-06-12, 12:15
Medlem
Anna har tydligen inte enbart varit upptagen med studenten i veckan

Till och med Haveristerna tar upp henne och hennes äckliga beteende nu

https://i.postimg.cc/j51PL0Lc/8-EF26...096-F19967.png
Citera
2021-06-12, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Hahaha.....det blir nåt tvångsmässigt att kolla.
Brr...det hjälper för att hålla aptiten borta iallafall.

Citat:
Ursprungligen postat av csmicdancer

Vem är denna Havresterna?
Citera
2021-06-12, 13:00
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csmicdancer

https://imgur.com/gallery/uMe1WT9

Kommentar under inlägget från en tidigare granne till Bokmamman ( RIP)
Citera
2021-06-12, 13:32
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt låååååååångt inlägg på insta

https://postimg.cc/NyQ6VpCV
Hon får det lååååånga tacktalet att låta som att det är nära och kära som ställt upp och hjälpt henne, då hon i sin egen svåra stund inte hade kraft att sköta det själv. Som hon ändå sagt femtioelva gånger att hon fixat helt själv.
Det är alltså betalda samarbeten hon tackar för. Antingen köpta tjänster eller samarbeten. INGEN har ställt upp och levererat för att vara snäll mot Anna och familjen. Det verkar som hon glömt den lilla detaljen.
Kommer hon bjuda in blomsterbudet på Vanessas bröllop tro? Antagligen.
Citera
2021-06-12, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Hon får det lååååånga tacktalet att låta som att det är nära och kära som ställt upp och hjälpt henne, då hon i sin egen svåra stund inte hade kraft att sköta det själv. Som hon ändå sagt femtioelva gånger att hon fixat helt själv.
Det är alltså betalda samarbeten hon tackar för. Antingen köpta tjänster eller samarbeten. INGEN har ställt upp och levererat för att vara snäll mot Anna och familjen. Det verkar som hon glömt den lilla detaljen.
Kommer hon bjuda in blomsterbudet på Vanessas bröllop tro? Antagligen.

Förstår inte detta med att bjuda in frisören till Vanessas student. Är han en nära vän till familjen? Jag har haft samma frisör i många år, aldrig funderat på att bjuda in henne på familjehögtider eller ha med blommor och choklad till henne. Hon utför en tjänst jag betalar för.
Citera
2021-06-12, 13:49
Medlem
WhiteNightFlights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Förstår inte detta med att bjuda in frisören till Vanessas student. Är han en nära vän till familjen? Jag har haft samma frisör i många år, aldrig funderat på att bjuda in henne på familjehögtider eller ha med blommor och choklad till henne. Hon utför en tjänst jag betalar för.

Skillnaden är att du förmodligen har vänner att bjuda.
Citera
2021-06-12, 13:54
Medlem
WhiteNightFlights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/drGzqjy

Vad fan har Antonio på fötterna?
Citera
2021-06-12, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteNightFlight
Vad fan har Antonio på fötterna?

Det är väll vita skor
Citera
2021-06-12, 14:10
Medlem
Jag har tittat på bilderna och läst texterna. Jättemånga tar studenten varje år men ingen beter sig så. Detta är sinnessjukt . Detta hyllande av Vanessa är något Anna borde säga privat till henne.. Alla emojis är också sjukt. Mest irriterande är all reklam för företagen. Bilarna blir fotograferade redan när de kommer in på tomten. Hon kan inte ha fått det gratis men säkert bra rabatt mot reklam men det tar hon inte upp i deklarationen. Anna är en person som inte vill betala skatt men ha bästa sjukvård mm .Anna har tom lagt ut ett foto på gästtoaletten som hon städat så gästerna kan använda den. Vem lägger upp en bild på toaletten när man får gäster? Felicia är 30 år och får jobba hemma hos mamma som hembiträde, det är säkert hon som fått fixa det mesta.I mina ögon ser Felicia elak ut, en person som tjafsar och bråkar med alla.Men det har hon blivit lärd av Anna, hon har blivit en kopia av sin mor.
Citera
2021-06-12, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222

Skillnaden är att hon inte betalar sin frisör. Hans betalning sker i form av att bli inbjuden till studentmottagning, blommor, kort och choklad. Fattar inte att han låter sig utnyttjas så!
Citera
2021-06-12, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag har tittat på bilderna och läst texterna. Jättemånga tar studenten varje år men ingen beter sig så. Detta är sinnessjukt . Detta hyllande av Vanessa är något Anna borde säga privat till henne.. Alla emojis är också sjukt. Mest irriterande är all reklam för företagen. Bilarna blir fotograferade redan när de kommer in på tomten. Hon kan inte ha fått det gratis men säkert bra rabatt mot reklam men det tar hon inte upp i deklarationen. Anna är en person som inte vill betala skatt men ha bästa sjukvård mm .Anna har tom lagt ut ett foto på gästtoaletten som hon städat så gästerna kan använda den. Vem lägger upp en bild på toaletten när man får gäster? Felicia är 30 år och får jobba hemma hos mamma som hembiträde, det är säkert hon som fått fixa det mesta.I mina ögon ser Felicia elak ut, en person som tjafsar och bråkar med alla.Men det har hon blivit lärd av Anna, hon har blivit en kopia av sin mor.
De är kopior av varandra i kroppen.
Citera
2021-06-12, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meood
Skillnaden är att hon inte betalar sin frisör. Hans betalning sker i form av att bli inbjuden till studentmottagning, blommor, kort och choklad. Fattar inte att han låter sig utnyttjas så!
Ja, mycket trist. Han vågar kanske inte be om betalt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in