Citat:
Ursprungligen postat av
Coolvid19
Det där har jag missat. Som vanligt tror jag inte ord på vad människan hittar på. Men som någon skrev tidigare så hade Kin bett henne hälsa på. Hon hade in tid sa hon. Hon hade varit på ett möte på Östermalm som skulle ta en timme men som tog fyra timmar. Det finns inga intervjuer som varar i fyra timmar. En intervju med Book avhandlar man väl på tre minuter?
Har hon sagt att hon blivit erbjuden att vara med i ett tv-program? Där pengarna är så bra att hon inte har råd att tacka nej? Ändå tvekar hon? Vad är det för program? Böda camping betalar nog inte många ören för sina deltagare, möjligen några gratis varmkorvar. SVT betalar inte heller mycket, så det är inte Allsång 2022 heller. Möjligen är det halv åtta hos mig? Anna bjuder på kyckling a la Anna. Sen börjar hon gråta när hon inte vinner. Hon kommer presenteras som fd artist.
Det har diskuterats nåt som Anna skulle delta i och som, enligt Anna, skulle ge pengar hon behöver, men hon ville ha betänketid och har fått det. Verkade inte vara SVT.
Jag tror hon tänkt klart redan eftersom hon slutat bry sig om vad hon stoppar i sig. Hon går ju upp i vikt för att hon äter för lite och för sällan säger hon. Konstigt då att hon städar 7 timmar i sträck utan att äta, bara dricka 2 liter vatten och sedan sätta sig och sippa sötat iskaffe.
Vad skulle hon kunna delta i när hon har sån värk i sitt knä? Fast ibland glömmer hon bort det onda.