2021-07-10, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Jag är inte så bra på danska (för det är det väl?).
Menar dom "lite till den söta tanden"?
"Den lækre iskaffe er ideel til de varme sommerdage, hvor du har lyst til kaffe og lidt til den søde tand."
Wiener iskaffe. Med smak av karamell. Mums. 🥤
Själv dricker jag svart kaffe eller kallt vatten från kranen. Det kommer Anna att ångra en dag att inte hon också gjorde.

Dumt att skriva på ett kontrakt gällande nån TV-produktion när man är på väg att bli tandlös. Tacka nej Anna. Blir bara trassel vid kontraktsbrott. Tänk på trasslet med Bert Karlsson och Skatteverket.

#braskorpåfötterna #tunganirättmun
skrattade på mig när du skrev att Anna snart blir tandlös, hahahaha. Men allvarligt talat så är jag orolig för hennes del, om sig själv, att hon " misshandlar" sin kropp så som hon gör. Djup depression är min diagnos.
Citera
2021-07-10, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omniman
Jag har nämnt det förr men hennes snack/fixering vid naket och sex påminner om hur människor som varit utsatta för sexuella övergrepp i barndomen kan bete sig om de inte fått hjälp för sina trauman. Vet förstås inte om det är så att hon blivit det, men kan inte låta bli att misstänka det. Gränslöst är bara förnamnet. Fattar inte att Roberto tolererar att hon pratar om att han går omkring naken eller vad han nu gjorde. Definitivt blev han irriterad på henne när hon bad honom om laddaren, det var verkligen inte hennes plan att det skulle bli så. Sundhetstecken från Jojobejto där iallafall.
Robban måste vara Sveriges största toffel som tillåter sin fru göra bort sig och hela familjen.Finns inte mycket matador i den spanjoren.
Citera
2021-07-10, 18:27
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Jag är inte så bra på danska (för det är det väl?).
Menar dom "lite till den söta tanden"?
"Den lækre iskaffe er ideel til de varme sommerdage, hvor du har lyst til kaffe og lidt til den søde tand."
Wiener iskaffe. Med smak av karamell. Mums. 🥤
Själv dricker jag svart kaffe eller kallt vatten från kranen. Det kommer Anna att ångra en dag att inte hon också gjorde.

Dumt att skriva på ett kontrakt gällande nån TV-produktion när man är på väg att bli tandlös. Tacka nej Anna. Blir bara trassel vid kontraktsbrott. Tänk på trasslet med Bert Karlsson och Skatteverket.

#braskorpåfötterna #tunganirättmun

Det där har jag missat. Som vanligt tror jag inte ord på vad människan hittar på. Men som någon skrev tidigare så hade Kin bett henne hälsa på. Hon hade in tid sa hon. Hon hade varit på ett möte på Östermalm som skulle ta en timme men som tog fyra timmar. Det finns inga intervjuer som varar i fyra timmar. En intervju med Book avhandlar man väl på tre minuter?

Har hon sagt att hon blivit erbjuden att vara med i ett tv-program? Där pengarna är så bra att hon inte har råd att tacka nej? Ändå tvekar hon? Vad är det för program? Böda camping betalar nog inte många ören för sina deltagare, möjligen några gratis varmkorvar. SVT betalar inte heller mycket, så det är inte Allsång 2022 heller. Möjligen är det halv åtta hos mig? Anna bjuder på kyckling a la Anna. Sen börjar hon gråta när hon inte vinner. Hon kommer presenteras som fd artist.
Citera
2021-07-10, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Det där har jag missat. Som vanligt tror jag inte ord på vad människan hittar på. Men som någon skrev tidigare så hade Kin bett henne hälsa på. Hon hade in tid sa hon. Hon hade varit på ett möte på Östermalm som skulle ta en timme men som tog fyra timmar. Det finns inga intervjuer som varar i fyra timmar. En intervju med Book avhandlar man väl på tre minuter?

Har hon sagt att hon blivit erbjuden att vara med i ett tv-program? Där pengarna är så bra att hon inte har råd att tacka nej? Ändå tvekar hon? Vad är det för program? Böda camping betalar nog inte många ören för sina deltagare, möjligen några gratis varmkorvar. SVT betalar inte heller mycket, så det är inte Allsång 2022 heller. Möjligen är det halv åtta hos mig? Anna bjuder på kyckling a la Anna. Sen börjar hon gråta när hon inte vinner. Hon kommer presenteras som fd artist.
Ja hon sa det om tv-programmet i en av de senare lives:en, givetvis är det påhittat. Läskigt hur lätt hon ljuger.
Citera
2021-07-10, 18:37
Medlem
nickomyras avatar
Citat:

Hon sa att det var ett typ ” förnedringstv ” så troligen böda eller liknande .
Citera
2021-07-10, 18:37
Medlem
moralhoras avatar
Citat:

Jag vill påminna om gången då en journalist från Nerikes Allehanda ringde upp Anna angående när några gymnasieelever försökte bli blockerade från hennes Instagram. Det slutade med en 45 minuters gråtkavalkad. Så jo, en intervju med fraulein Took-Stolledano kan nog lätt sluta i fyra timmar om man inte har hjärta att avbryta henne.
Citera
2021-07-10, 18:41
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Jag vill påminna om gången då en journalist från Nerikes Allehanda ringde upp Anna angående när några gymnasieelever försökte bli blockerade från hennes Instagram. Det slutade med en 45 minuters gråtkavalkad. Så jo, en intervju med fraulein Took-Stolledano kan nog lätt sluta i fyra timmar om man inte har hjärta att avbryta henne.
+ https://nyheter24.se/bloggbevakning/...hit-list-igen/
Citera
2021-07-10, 18:45
Medlem
Har hon inte lagt ut nåt på instastories på hela dagen?
Citera
2021-07-10, 18:49
Medlem
TPLs avatar
Citat:

Det har diskuterats nåt som Anna skulle delta i och som, enligt Anna, skulle ge pengar hon behöver, men hon ville ha betänketid och har fått det. Verkade inte vara SVT.

Jag tror hon tänkt klart redan eftersom hon slutat bry sig om vad hon stoppar i sig. Hon går ju upp i vikt för att hon äter för lite och för sällan säger hon. Konstigt då att hon städar 7 timmar i sträck utan att äta, bara dricka 2 liter vatten och sedan sätta sig och sippa sötat iskaffe.

Vad skulle hon kunna delta i när hon har sån värk i sitt knä? Fast ibland glömmer hon bort det onda.
Citera
2021-07-10, 18:49
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vissenblomma77
Har hon inte lagt ut nåt på instastories på hela dagen?
Nix . Hon skulle väl iväg på något hemligt idag .
Citera
2021-07-10, 18:54
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:

Mötet på Östermalm gällde nog Felicias knarkavvänjning. Det står på hemsidan att de har möten med alla familjemedlemmar, eftersom de är medberoende.
Citera
2021-07-10, 18:58
Medlem
Gabriel Knights avatar
Tog mötet flera timmar handlar det givetvis om något av barnen, troligen F:s drogrehab och eftersom ni sett flyttkartonger är de säkert hennes. För att inte F ska återfalla i drogrelaterade brott måste hon förstås flytta iväg någonstans från dårhuset, kanske till typ något HVB-hemliknande.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2021-07-10 kl. 19:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in