2021-05-20, 22:27
Medlem
KomTillGullmarss avatar
Hur var det nu igen med det här med svansar och ansvar enbart för vad man själv säger och gör? Henko har senate dygnet suttit och fabulerat fritt på Twitter över händelser helt i fel ordning och inte minst helt felaktiga uppgifter om vem som har gjort vad. Han måste givetvis nu få det till att vi på allvar i samlad trupp är på väg i detta nu för att våldta hans familj. Men antar att det är en asbra plan att kalla de personer man menar att man tror skulle göra så onda saker mot ens familj för öknamn.

Som den där gången hans sambo och barn hade "bett mig lämna dom ifred".

Du får inte kontaktförbud så här din dumma fan. Du missbrukar din sekretessmarkering och rättsväsendet. Och det är meningen att jag ska bry mig om folk missbrukar lagen genom att bryta mot den och begå brott mot dig för att ... ?
Senast redigerad av KomTillGullmars 2021-05-20 kl. 22:29.
Citera
2021-05-21, 14:36
Medlem
saltazars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KomTillGullmars
Vi har inte haft kontakt på ett bra tag, men någon uttalad ovänskap finns inte så vitt jag vet. Om så är fallet; trist. Jag har dock gått in i detta med vetskapen om att folk kommer ta avstånd, och jag respekterar samt har full förståelse för vänner som är tvungna att distansera sig från mig i detta. Vi lever i Covid 19-tider där distans rekommenderas ändå.

I och med att jag gör mitt bästa för att inte dra med mig folk i gyttjan när jag brottas med grisarna, har jag samtidigt själv mer eller mindre tagit avstånd från folk som man har lärt känna i detta också, då det är lättare sagt än gjort att inte skvätta nämnda gyttja omkring sig.

Sist vi pratade var nog några månader innan jul och då läste jag in vad som går helt i linje med hur hon också har agerat: hon slipper helst det här dramat. Jag kan bara förutsätta att hon känner detsamma idag, men jag talar bara för mig själv

Detta är mot den bakgrunden, oavsett hur det nu förhåller sig vänskapsmässigt mellan mig och Myra idag, det enda inlägget jag kommer skriva i tråden som rör Myra. Vill man göra det till bevis för vad det nu är man försöker bevisa, så får man väl göra det. Som skribenten ovan nämner saknar ju Myras syn på vår vänskap relevans när jag påpekar att idioten nämner henne i varenda inlägg.

så du skulle ta parti för stackars myran sen lämnade du ut en massa skit till myran och myrans polare . sen blev du kallad idiot av henrik o axel o det kunde du inte ta så då har du stalkat dem och hotat andra personer i ett års tid . så har du försökt ringa runt t massa folk som skriver nått om myran och ta reda på vem de är ?

aa säker på att du och myran inte har nått att göra med varann tjockis . tror du försöker imponera på hennes krets
Citera
2021-05-21, 15:22
Medlem
KomTillGullmarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saltazar
så du skulle ta parti för stackars myran sen lämnade du ut en massa skit till myran och myrans polare . sen blev du kallad idiot av henrik o axel o det kunde du inte ta så då har du stalkat dem och hotat andra personer i ett års tid . så har du försökt ringa runt t massa folk som skriver nått om myran och ta reda på vem de är ?

aa säker på att du och myran inte har nått att göra med varann tjockis . tror du försöker imponera på hennes krets

Antar att det är folk med din briljanta slutledningsförmåga som behövs i den undermåliga poliskår som Henko menar har fel eftersom han är arg.

Du börjar bli fascinerande dock. Vad funderar du på utöver det faktum att Myra styr världen? Hur ett flygplan kan flyga? Hur vatten kan komma ur kranen även fast du bor på tredje våningen? Berätta, jag vill höra hur du resonerar kring livets alla spörsmål.
Citera
2021-05-21, 16:54
Medlem
Citat:
Om jag inte vill att en rörmokare skall bli lack på mig ger jag fan i att provocera honom med flit.

Ja, det låter rimligt. Provocerar man folk får man acceptera det som händer sen, särskilt om man inte ber om ursäkt eller tar sig tid att reda upp det, eller hur?
Citera
2021-05-21, 17:09
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saltazar

Ärligt talat, vad är din besatthet av att dra in Myra i det hela?

Det värsta hon har sagt om Henrik och Axel är att de har lite låg förståelse för NPF-diagnoser - i övrigt så har hon undanbett sig kommentarer om dom. Numera verkar hon mest vara intresserad att flumma i livesändningar för cirka 50 pers, ha parasociala relationer och ta hand om sina råttor. Kanske dags för Haverister-fans att gå vidare?
Citera
2021-05-21, 17:51
Medlem
KomTillGullmarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TranasByNight
Ja, det låter rimligt. Provocerar man folk får man acceptera det som händer sen, särskilt om man inte ber om ursäkt eller tar sig tid att reda upp det, eller hur?
Jag har faktiskt bett Henko om ursäkt både för hund-gifen och den skada domens spridning åsamkade Henko när det begav sig.

1) "Don't do the crime if you can't do the time" innefattar även omgivningens dom -- det är således inte mitt fel, utan Henkos fel, att han framstår som en feg liten snitch bitch i domen.

2) En spännande fråga är varför Henko aldrig nämnt mina ursäkter. Jag har de hemma någonstans, återkommer när jag har vad jag vill minnas är ett voice-meddelande till Henko där jag ber om ursäkt tillgänglig.
Senast redigerad av KomTillGullmars 2021-05-21 kl. 17:56.
Citera
2021-05-21, 18:17
Medlem
Citat:
Jag har faktiskt bett Henko om ursäkt både för hund-gifen och den skada domens spridning åsamkade Henko när det begav sig.

Det här har ju inte särskilt mycket med Henko att göra längre.
Citera
2021-05-21, 21:55
Medlem
saltazars avatar
Citat:

Antar att det är folk med din briljanta slutledningsförmåga som behövs i den undermåliga poliskår som Henko menar har fel eftersom han är arg.

Du börjar bli fascinerande dock. Vad funderar du på utöver det faktum att Myra styr världen? Hur ett flygplan kan flyga? Hur vatten kan komma ur kranen även fast du bor på tredje våningen? Berätta, jag vill höra hur du resonerar kring livets alla spörsmål.

du kan väl söka till o bli byling ? kanske de har nån spec ingång för dig då de jobbar mkt med mångfald. säg till dem att ju jobbat som dörrvakt i tranås din mamma kanske kan lägga ett gott ord för dig ha ha

nä vi lägger ner detta. du är en tönt som ville ha d kändisar som kompis och sen blev dumpad o nu är bitter . hoppas myran fixar ett nytt jobb till dig så du har nåt att göra på dagen
Citera
2021-05-21, 23:07
Medlem
KomTillGullmarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TranasByNight
Det här har ju inte särskilt mycket med Henko att göra längre.
Jaså? Då kanske du en gång för alla såsom "utomstående" som givetvis inte har ett dugg med Haveristerna att göra på individnivå kan förklara för oss vad det handlar om samt hur det som det nu handlar om väl började? Ditt "utifrånperspektiv" har ju utgjort en ovärderlig inblick hittills, så jag är övertygad om att du kommer komma med något fyndigt här också.

Citat:
du kan väl söka till o bli byling ? kanske de har nån spec ingång för dig då de jobbar mkt med mångfald. säg till dem att ju jobbat som dörrvakt i tranås din mamma kanske kan lägga ett gott ord för dig ha ha

nä vi lägger ner detta. du är en tönt som ville ha d kändisar som kompis och sen blev dumpad o nu är bitter . hoppas myran fixar ett nytt jobb till dig så du har nåt att göra på dagen
Ja, du har rätt. Ska skicka in mitt usla CV till Myra här och nu. Myra är den som har nyckeln till min framgång. Myra, Myra, Myra.

Det är kul att du gör björntjänst #64 i tråden helt ofrivilligt för övrigt. Men ja, du har helt rätt, Myra är nog bättre lämpad för exempelvis fackligt engagemang än en deprimerad och manisk alkoholist i Knutsbo med kvinnomisshandlartendenser.

Jag är som sagt i krokarna. Be Henko att ge sin snuthandläggares mitt nummer så kan de få adressen direkt. Nu ska jag följa diskussionen där Henko tjafsar med en sexarbetare, gör det ni också! Glöm inte att tillämpa såna där fräna så kallade klassanalyser som fittor som Henko brukar prata om och leka att de tar hänsyn till, förutom när de själva bryter mot regeln att inte sparka neråt.

Antar att det är som med ett av hans ex: hon provocerade honom när han drack. Därför hände "det".
Citera
2021-05-22, 17:03
Medlem
Nu äntligen en beef mellan giganterna!

Haveristerna vs RWU

Vem granskar vem först och vem har mest skit i sin pärm? Spänningen är OLIDLIG!
Citera
2021-05-22, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JBT
Nu äntligen en beef mellan giganterna!

Haveristerna vs RWU

Vem granskar vem först och vem har mest skit i sin pärm? Spänningen är OLIDLIG!

Jag trodde man behövde vara två om en versus-beef, har inte sett något från Rebecca än.

Nu tvivlar jag inte en sekund på att Rebecca, tyvärr, kommer att nappa på kroken och ge Haveristerna uppmärksamhet som de inte förtjänar - men innan det har hänt så får vi väl ändå hoppas att Henko o co får grina och veva i luften så länge som bara möjligt innan reaktionen kommer. Fokus i eventuell respons blir förhoppningsvis varken attack mot Haveristerna, något försvarstal eller något lika meningslöst, utan hellre något mer utvecklande för alla andra att ta del av.
Senast redigerad av LinusSarud 2021-05-22 kl. 19:04.
Citera
2021-05-22, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LinusSarud
Jag trodde man behövde vara två om en versus-beef, har inte sett något från Rebecca än.

Jodå hon har skrivit en post på Facebook om. Hur hon inte bryr sig = hon bryr sig.

Nu tvivlar jag inte en sekund på att Rebecca, tyvärr, kommer att nappa på kroken och ge Haveristerna uppmärksamhet som de inte förtjänar - men innan det har hänt så får vi väl ändå hoppas att Henko o co får grina och veva i luften så länge som bara möjligt innan reaktionen kommer. Fokus i eventuell respons blir förhoppningsvis varken attack mot Haveristerna, något försvarstal eller något lika meningslöst, utan hellre något mer utvecklande för alla andra att ta del av.

Hon kommer garanterat börja gräva i deras finanser och de kommer gräva i hennes. Kommer bli underhållande den tid det varar tycker jag.

Vad tycker ni som har Patreon om nya Della H? Jag får lov att vänta tills det släppt för oss snyltare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in