Citat:
Ursprungligen postat av
Ograst
Eller så släpper ni som bråkar med Henrik det hela och går vidare med era futtiga liv. Har ni ingenting bättre för er än att skriva långa noveller på FB om det hela?
Obsession be obessive.
M o J kommer nog inte släppa dem i första laget. vissa tänder ju på sånt.
Att M skriver om att
"henko ringde ju J o drog upp allt igen" är ju en total historieomskrivning.
Henko ringde, Yes. de vet vi. de finns de bevis på.
men detta efter att J skrivit noveller på Twitter, Skrivit att han skulle besöka en viss ort, Nämligen henkos hemort. Där han bor med skyddade uppgifter.
osv.
Har henko ett hett tempramet? Yes
Är de olaagligt att outa skyddade uppgifter?
OH YES
Att J nu pratar om " It was just a prank bro" i sin twitter tar jag som säkerhet för att Jonas fått kallese till förhör.
De var även därför henko ringde. De säger han i poden. Som jag vet att M och J lyssnar på.
Kallade Henko J för en feg jävla råtta? Yes. de gjorde han. Men i parritet med vad hållen har gjort så är det inte
1 Ett olaga hot, Det är en förolämpning, Möjligtvis en orättvis jämförelse för Råttors del.
2 Att säga att " Jag knullar dig när jag vill, Vi kommer" De är hot.
3 Kan Öhman bli fäld i domstol pga Nackskott, då tror jag att de skärmdumpar , inspelningar osv som Henko " The bloodhound" Har samlat lär kunna bli väldigt jobbig för hållen. Och därför ser vi nu hans ursäktande och patetiska försök att slänta över allt på twitter.
Hållen var aldrig på haveristerna radar förns han
1 började whiteknighta uvell
2 tog axel på orden och åt pizza
3 efter flera år tog chansen att i en riktigt " väl" Skriven artickel av underbarnet på Nyheter idag passa på att ge dem en känga.
4 skriva sexnoveller , kalla sanna för hora, hänga ut henkos adress, bet sig som en pyskande fitta.
Jag hade nog oxå varit otroligt arg, och gjort en rättssak av de hela
J spelade spelet, och nu får han känna konsekvenserna av sitt bettenede.