Citat:
Ursprungligen postat av
TranasByNight
Det här har ju inte särskilt mycket med Henko att göra längre.
Jaså? Då kanske du en gång för alla såsom "utomstående" som givetvis inte har ett dugg med Haveristerna att göra på individnivå kan förklara för oss vad det handlar om samt hur det som det nu handlar om väl började? Ditt "utifrånperspektiv" har ju utgjort en ovärderlig inblick hittills, så jag är övertygad om att du kommer komma med något fyndigt här också.
Citat:
du kan väl söka till o bli byling ? kanske de har nån spec ingång för dig då de jobbar mkt med mångfald. säg till dem att ju jobbat som dörrvakt i tranås din mamma kanske kan lägga ett gott ord för dig ha ha
nä vi lägger ner detta. du är en tönt som ville ha d kändisar som kompis och sen blev dumpad o nu är bitter . hoppas myran fixar ett nytt jobb till dig så du har nåt att göra på dagen
Ja, du har rätt. Ska skicka in mitt usla CV till Myra här och nu. Myra är den som har nyckeln till min framgång. Myra, Myra, Myra.
Det är kul att du gör björntjänst #64 i tråden helt ofrivilligt för övrigt. Men ja, du har helt rätt, Myra är nog bättre lämpad för exempelvis fackligt engagemang än en deprimerad och manisk alkoholist i Knutsbo med kvinnomisshandlartendenser.
Jag är som sagt i krokarna. Be Henko att ge sin snuthandläggares mitt nummer så kan de få adressen direkt. Nu ska jag följa diskussionen där Henko tjafsar med en sexarbetare, gör det ni också! Glöm inte att tillämpa såna där fräna så kallade klassanalyser som fittor som Henko brukar prata om och leka att de tar hänsyn till, förutom när de själva bryter mot regeln att inte sparka neråt.
Antar att det är som med ett av hans ex: hon provocerade honom när han drack. Därför hände "det".