Citat:
Att vara en fitta går tills det inte går. Kunderna på de ställen jag jobbat på har i de flesta fall en avvikande åsikt, förutom en och annan Henko som saknar hyfs och tycker de ska få bete sig. Att besvara någon som startar konflikter är inte konfliktsökande skulle jag säga. Ser du förresten många dörrvakter numera på kvällarna? Om inte, drar du då slutsatsen att de också fått sparken på grund av dålig arbetsinsats, eller beror det på något annat tror du? Kan berätta mer över en öl 21.00 ...
"Sparken" gäller min frilans. Så, prata nu anställningsformer i tre dagar.
Det du skriver stämmer men inte vad vi anklagar dem för. Ja, Henkos doms målnummer fanns på Acta. Det sökte jag fram eftersom det är vad tjänsten är till för. En person fick målnumret på begäran och sedan spreds det vidare från denna (kolla krimforumet eller Martins twitter, festlig grej det där med spridning) och till slut utan min vetskap gav någon jag fortfarande inte vet vem det var eller i vilket led av allt detta den till den här nazistsiten. Det blev till att jag läckte till nazister och Martin gav Henko en av sina frilansares interna slagningar i systemet till en utomstående.
Du tycks missförstå vad som skett, vilket är lätt då det är en röra.
Såg för övrigt att Nordfront lade upp något från Acta häromdan. Hur kommer Acta vidta åtgärder?
"Sparken" gäller min frilans. Så, prata nu anställningsformer i tre dagar.

Det du skriver stämmer men inte vad vi anklagar dem för. Ja, Henkos doms målnummer fanns på Acta. Det sökte jag fram eftersom det är vad tjänsten är till för. En person fick målnumret på begäran och sedan spreds det vidare från denna (kolla krimforumet eller Martins twitter, festlig grej det där med spridning) och till slut utan min vetskap gav någon jag fortfarande inte vet vem det var eller i vilket led av allt detta den till den här nazistsiten. Det blev till att jag läckte till nazister och Martin gav Henko en av sina frilansares interna slagningar i systemet till en utomstående.
Du tycks missförstå vad som skett, vilket är lätt då det är en röra.
Såg för övrigt att Nordfront lade upp något från Acta häromdan. Hur kommer Acta vidta åtgärder?
Det du beskriver (fetmarkerade ovan) är för mycket information, för någon som inte har intresset, att ta in. Du måste förenkla och utelämna mer! Det måste få plats i en mening, sammanfattat och förenklat till den grad att det är förvanskat till något som inte alls är förankrat i den faktiska verkligheten längre. Så att Henko kan skrika ut det i en enda mening om högst 8 ord, utan att behöva hämta andan innan han är klar. Det ska framföras som en ”one-liner”, för annars är du ”tråkig”. Du känner väl till huvudproblemet med Alexander Bards lilla text i Nyheter Idag om turerna kring Bianca Ingrosso liksom artikeln om Haveristerna i samma blaska? Ja, just det! Det var för många ord! Det är det som är felet. Allting är helt enkelt inte tillräckligt förenklat och således förvanskat.
TikTok-videor är i regel några sekunder långa. Det är perfekt för dessa människor, mer än så klarar de inte av att ta in och hantera i samma sammanhang.