Citat:
Ursprungligen postat av
Cubicle Kid
Extrapris är som sagt någon som skriver här och som jag aldrig träffat eller haft något annat samröre med. Det verkar vara ett av dina många hjärnspöken.
Ånä! Du talar själv om hur du blivit förorättad av "haveristernas stödtrupper" i den här tråden i syfte att skuldbelägga haveristerna. Om inte Extrapris är din Tim, så är Extrapris dina stödtrupper. Annars hycklar du. Så ska du hyckla, eller ska du göra rätt för dig enligt de högt ställda moraliska ambitioner du ålägger andra? Ditt val, men du har ju ingen beef med Haveristerna om du inte själv kan leva upp till dina egna regler.
EDIT: Dyngar in ett citat av dig här:
Citat:
Tim Fielding kallade mig dement och tyckte jag skulle suga en säck med kukar. "Kränkt dement rassekuk," var hans sammanfattning. I en hel tråd höll Haveristernas stödtrupper på så.
Det här är uppenbarligen en del av din beef med Haveristerna (annars är det ju irrelevant och du skulle inte ta upp det) och din Tim och dina stödtrupper är då så klart en del av din och min beef. Och det är inga förolämpningar om demenskukar utan nu är det ett hot om våld. Lite högre nivå, din skuld är större. Logiskt, enkelt och klart men jag gissar att du tänker börja slingra dig eller inte bemöta det här. Allt utom att du gör rätt för dig och dina stödtrupper är som sagt hyckleri.
Citat:
Ursprungligen postat av
KomTillGullmars
Båda går att göra och jag hade inte sagt något om du hade varit relevant i sammanhanget. Skillnaden är att du ju inte har någonting, varken som deltagande eller såsom uthängd, med podden att göra väl?
Du tror att du är relevant i tråden eftersom du "självoutat" dig. Det stämmer inte, det finns inget som heter så enligt FB:s regelverk, som bevis har jag blivit anmäld för 1.06 avseende en formulering som berör ett "självoutat" konto. Du och jag är precis lika relevanta i vår anonymitet, och om jag nån gång nämnts i förbifarten i poddens ca 150 avsnitt, tja, kanske, det vet du inget om. Så. Logga ut eller ses, anonyma kompis.