2021-04-23, 14:16
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av media876
Tjatet om Patreon, där behöver man nog ha med sig att det här gänget köpt likes och följare i olika sammanhang. Patreon är inget undantag från det. Skulle också förklara varför de sitter och tjatar maniskt i vart avsnitt om att folk borde bidra med mer pengar, SAMTIDIGT som de sitter och skryter över sina stats.

https://www.google.com/search?q=buy+patrons&oq=buy+patrons

https://www.google.com/search?q=buy+patreon+followers

Jag undrar om AGP-transor känner sig bekväma med att köpa sig in i Haveristerna?

Jag får inte uppfattningen av att de är ~öppensinnade~ till skillnad från till exempel Myra (vilket är ett destruktiv förhållande i sig).
Citera
2021-04-23, 15:58
Medlem
Trevligt senaste avsnitt! Kändes rätt vettigt och analytiskt för en gångs skull. Kvinnan i podden är generellt helt ok men ofta känns det “påtvingat”, hon säger nåt bara för att säga nåt. Synd.
Citera
2021-04-24, 05:24
Medlem
Spritnotas avatar
Blir anmäld och raderad när jag svarar. Avsnitt 91, moderatorer. Lyssa 5 min innan ni raderar igen. Är nämd i podcasten!!!

Ursprungligen postat av Sordid:
Sen finns det ju mer eller mindre auto-outade konton i denna tråd.

De kan ha haft turen att få DM från Henko för att "jag såg att du postade på Flashback". Det där snacket om att andra låter Henko bo hyresfritt i sina huvuden är roligt; det, om något, är projicering.

Så jag, 100% privatperson som
1. Reagerade, då "detta är ett i mängden det inte är" utpekad i avsnitt 90
2. - Ska ta ansvar då jag skrev till T och A "det är mitt konto, chilla, ni vet jag ALDRIG skulle ringa soc och vill både LUGNA ER från vanföreställningen alla är den utpekade - tar mitt ansvar ni är sämst på källkritik, och vänligen dementera detta.

Men var upphör mitt ansvar?

3. Förtjänade jag VERKLIGEN DÅ, vad HENKO sade om mig i avsnitt 91! Ehh, ok? När jag explicit skrev "du hade fel"? Låt allt om mig i avsnitt 91 vara sant; hur är inte ändå det missaktning när T och A (japp har dumpar) glatt postar på deras Discord vem jag är. Som för- efternamn och mitt vanliga nick.

När jag SJÄLVOUTAT AV VÄLMENING vem jag är till 2 pers! Är inte så ni var Säpo som hittade. SOM NI LÅTSAS! Kass bakgrundskoll, punkt.

4. "Polisanmäl för förtal då". Klart jag kan. Tror mina vinstchanser är höga dessutom, då både Henko och Axel tilltalat mig efteråt. Henko skrev "detta kommer i pärmen" och Axel "ses på Gullmars" i en live. Men jag vill inte gå den vägen.

5. Relevant. Vad sägs att genetemot just MIG, säga att det som sades om mig var i vredesmod och gissningar, och att Henko seriöst inte har en jävla aning, och att han endast visste vem jag var var pga jag FUCKING GENUINT berättade till A o T, pga tog extremt avstånd ingen ska stalka någon? Och att göra så mot _mig_ var fel.

Vet rättelser från er är ovanliga. Skulle uppskatta en, och tycker jag förtjänar.

Vad sägs om det?

Och FAN, så jag misstror de flesta efter detta. Misstror fan alla överlag. Vill inte bli pissad på. Om det är är något jag vill tacka för - vetefan. Nä.

Kolla gärna min totala historik - jag är i HELVETE inte en så dålig människa jag gjort mig förtjämt av Henkos uthängning.
Citera
2021-04-24, 05:37
Medlem
Spritnotas avatar
Alla som tror alla i podden uthängda privatpersoner förtjänat det:
Börja med att motivera mig.

Och fast ni inte läser här; låt nån göra. Det är inte min värsta största big deal, men av princip viktig. Henko: du känner inte mig och jag är en privatperson: håll käften.

Och att jag ens hörde av mig: tycker allt ni varit med om gått överstyr, ville visa EN utpekad person var harmlösa mig, ni aldrig behöver bekymra er över. Utifrån sett; helvetes oskönt och otaktiskt sätt tacka för, attt jag var ärlig.
Citera
2021-04-24, 09:45
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RepentNow
Trevligt senaste avsnitt! Kändes rätt vettigt och analytiskt för en gångs skull. Kvinnan i podden är generellt helt ok men ofta känns det “påtvingat”, hon säger nåt bara för att säga nåt. Synd.

Jag har lyssnat lite på det. Gillade när de ringde han göteborgaren om nån tweet i veckan. Man märkte Henko hade svårt att gå hårt åt honom för man tyckte ofrivilligt om göteborgaren av någon anledning. Han lät så jävla schysst
Citera
2021-04-24, 10:05
Medlem
Sanna vill man ju höra mer av. Hon skräder inte orden, det är kul. Bull att hon sällan får intressanta mothugg av de andra. Där levererar hon, men inte de andra två. Kanske blir bättre och bättre ju mer de jobbar in sig.

De borde nog klippa bort de där kalvande hynda-skrattanfallen från Henko. De andra verkar mest bli störda av det, och det tillför verkligen ingenting annat än cringe.
Citera
2021-04-24, 10:45
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Jag har lyssnat lite på det. Gillade när de ringde han göteborgaren om nån tweet i veckan. Man märkte Henko hade svårt att gå hårt åt honom för man tyckte ofrivilligt om göteborgaren av någon anledning. Han lät så jävla schysst

Jag tror alla behöver ställa sig denna fråga: Kan man verkligen hata en man som heter Glenn?

Göteborgare är så jävla goa. Det går liksom inte att hata dom, inte ens hatmaskinen från Dalarna kan bringa sig att faktiskt avsky en Göteborgare.
Citera
2021-04-24, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom

Hahaha, exakt! En genuint schysst man.
Citera
2021-04-24, 22:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TranasByNight
Jaså? Det vet jag inget om. Du kanske har lite sKäRmdUmPaR från Haveristernas FB-grupp? Då får du väl visa upp dem för att underbygga det du påstår?

Finns lite smått och gott om man söker på användarnamn från denna tråd på discorden. Henko123 2021-01-07 t.ex.

Varför blev Henko så arg att han ringde Hållén och gapade och skrek? Inte så normalt att ringa nån man ansökt om kontaktförbud mot.
Citera
2021-04-25, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extrapris12354
Finns lite smått och gott om man söker på användarnamn från denna tråd på discorden. Henko123 2021-01-07 t.ex.

Varför blev Henko så arg att han ringde Hållén och gapade och skrek? Inte så normalt att ringa nån man ansökt om kontaktförbud mot.

Jag skulle också vara rätt arg om Hållén hållit på sådär mot mig.
Citera
2021-04-25, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte

Hur vet vi att det inte är Henrik J som är den som drar igång och underhåller konflikten? Mer än att han säger att det är så, alltså?
Citera
2021-04-25, 14:05
Medlem
KomTillGullmarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
Du inser att det var Henko som ringde Jonas, va? Är det bara Henko som har rätt att vara arg i detta?

Hur många gånger har Axel sagt att folk kan "knulla sig själva"?

kOnTeXt OcH iNtEtIoN~~~

Ingen vill vålda någons familj. Och som entusiast av litteratur, av din posthistorik att döma, förstår du säkert att allt inte bör tolkas bokstavligt i text.

Hans klippta samtal med mig återfinns för övrigt under twitteraliaset @skonast.

Varför kan man tänkas ringa upp någon man sökt kontaktförbud mot, sedan klippa i samtalen?
Senast redigerad av KomTillGullmars 2021-04-25 kl. 14:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in