Citat:
Ursprungligen postat av
moralhora
Hela den där "nej, ja, jo nej, ja, kanske"-saken är inte charmig hos någon.
Fast det är inte så det är. Det är så att du tillskriver mig påståenden jag inte har gjort. En klassisk debattaktik för lögnhalsar. Annars kan du ju citera var jag diskuterat hur många haveristerna "når ut till"? Det jag har sagt är att de har en ansenlig och ökande patreon, inget annat. Det är inte samma sak som antal lyssningar eller lyssnare. Lögner är inte så charmiga.
Citat:
Nej, det är knappast "hetsigt". Sluta tramsa.
Oj nej du glömde visst svara på var Tegnell anklagades för våldtäkt? För det är väl inte så att du i din iver att sätta din nån för uthängningar blandade ihop Tegnell med Lambertz? I din iver att bevisa att haveristerna "hänger ut" folk lyckades du visst själv hänga ut fel kille som våldtäktsman? Så oerhört pinsamt, hur ska du kunna ha nåt moraliskt övertag efter det här? Och några bevis för Haveristernas s k uthängningar har du inte heller kommit med.
Citat:
Och ja, jag har sagt till dessa människor som håller på att tjata om förtal, uthängningar, och så vidare att bara POLISANMÄLA, eller ANMÄLA vart som jävla helst och lämna oss stackars skvallrande Flashbackare ifred! Äntligen börjar något nå fram.
Vad bra, då glider du ner till polisstationen nu och anmäler dig själv för att ha förtalat Tegnell m h t dina föregående inlägg? Posta en kopia på polisanmälan här så att vi vet att du inte ljuger.