Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
Jo tack, jag vet, jag ironiserade bara.
Ah, efter Henkos våldtäkt av begreppet "satir" lider jag av någon slags begrepps-PTSD. Eller så är jag bara en autist som inte förstår ironi utan tolkar allt bokstavligt. Dessutom är jag tydligen tjackpundare så jag kanske inte har sovit på en vecka. Detta kommer av att jag tar medicin som liknar amfetamin, och det faktum att jag under en tid jag knappt hade några pengar erbjöd två ur deras krets att köpa nämnda medicin.
Ingen transaktion skedde dock eftersom jag behöver den själv, och jag lyckades tack och lov rädda min egna situation utan att göra mig skyldig till narkotikabrott. Det var dock annat ljud i skällan vid bokmässan i Göteborg för två år sedan när vi sågs på Avenyn med en av administratörerna för deras grupp. Då var inte missbruk lika tabubelagt som Henko vill ha det till just nu när det är något han kan använda mot någon annan. Men det är ju samma sak som när det kommer till Cocillana. Och en högfungerande alkoholist utanför Avesta som ändå sköter jobbet har ju inga problem, han är bara en alkoholentusiast som dricker lite för mycket vissa kvällar. Hur kan man vara alkis när man har råd att sitta och supa på IPA på 6,9 % istället för Sofiero 7,5 %? Och kom ihåg att det var viktigt att poängtera att Grant's bara var en "brukswhisky".