2021-03-24, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ksenia74
GW rasar mot Lambertz stämning: ”Jävla fåne”

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Al0pjz/gw-rasar-mot-lambertz-stamning-javla-fane

Av min uppfattning så tycker GW väldigt väldigt illa om GL.

Citera
2021-03-24, 21:08
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Ja, det är inte olagligt.

Nej, det är inte olagligt att vara gubbsjuk tyvärr. Lambertz tar yngre kvinnor som kunde gått till män i samma ålder som dem.
Citera
2021-03-24, 21:09
Medlem
lasternassummas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Tråden växer ju i en galen fart men det finns en tråd som avhandlar detta i ett behagligare tempo : (FB) Förtalsmålet mot Lambertzkvinnan som ska upp i rätten i början av April

I den tråden verkar det vara en mer liberal hållning gällande namnpublicering då hon där är MGM.

I övrigt tycker jag det är inihelvete illa att folk hotar henne, otroligt lågt och nu får hon ett skyddat boende som kostar ännu mer pengar.

/Provokatör

Alla får tycka vad dom vill om EA och GL, men det finns inget försvar för att hota någon. Om polisen tar hoten mot EA på allvar så är det svårt att avfärda hoten.

Citat:
Ursprungligen postat av StarkMark
När blatten förstörde för Svierigei fotbollsmatchen mot Tyskland som gjorde att vi förlorade dränktes hans mycket dåliga agerande i ppståenden om rasistanklagelser.

Misstänker att det ör samma modus operandi i fsrten igen - man gör fel men hittar en utväg att utmåla sig själv till offer.

Har någon sett något konkret hot mot henne? Varför ska man ta hennes advokats ord för sanning?

Hennes "advokat" (egentligen målsägandebiträde) tror jag försöker kontra GL i media, så det ska man nog väga in när det gäller vad hon säger.

Om det är sant som hon säger att polisen tar hoten mot EA på allvar och därför sett till att hon fått skyddat boende (på skattebetalrnas bekostnad?) så är nog inte hoten påhittade.

Se mer här om vad målsägandebiträdet Clea Sangborn säger.

(FB) Göran Lambertz misstänkt för våldtäkt (häktad, 2021-03-11, släppt 23/3)

Citera
2021-03-24, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Stort tack! Den första länken kräver registrering, men inte den andra.

Med vilket program ska man titta den andra länken med?
Citera
2021-03-24, 21:12
Medlem
Insyn5s avatar
Citat:
Tråden växer ju i en galen fart men det finns en tråd som avhandlar detta i ett behagligare tempo : (FB) Förtalsmålet mot Lambertzkvinnan som ska upp i rätten i början av April

I den tråden verkar det vara en mer liberal hållning gällande namnpublicering då hon där är MGM.

I övrigt tycker jag det är inihelvete illa att folk hotar henne, otroligt lågt och nu får hon ett skyddat boende som kostar ännu mer pengar.

/Provokatör

Folk är väl frustrerade att hon får gå lös men att hota är fel väg fram.
.
Citera
2021-03-24, 21:14
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indeterminister
Leif GB säger att GL tycker om att stämma folk, han har säkert planerat allt in i minsta detalj.

Citat:
Ursprungligen postat av tjugofemore
Av min uppfattning så tycker GW väldigt väldigt illa om GL.

GW passar bara på att upprätthålla sitt eget värde, han är orolig för när den dagen kommer då ingen ringer honom längre, den kommer.

Citat:
Ursprungligen postat av Goldmansach
Vad heter kvinnan ?

Ålder ?

Finns bild?

Pm skulle uppskattas

Här.

/Provokatör
Citera
2021-03-24, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Absolut. Men en persons personliga blogg med tillhörande nakenbilder, varav i allafall EN av dem publicerade utan vetenskap av den som förekommer på bilderna, och allmänt hur han skriver, så går det inte rakt av att bara anta att HAN är den som har hela sanningen. Jag tror inte att denne man är helt reko heller. Lite skum filur som gillar nakenbilder och nakna bilder är väl det som sticker ut. Och ett behov att offentligt hänga ut sitt ex. Kan inte direkt säga att jag ser honom som ett pålitligt karaktärsvittne.

Vilket menar du är problemet med hans bilder? Vad har hans yrke med hans trovärdighet att göra?
Citera
Medlem
StarkMarks avatar
Fö så finns hennes nakenbilder + mer info i den här tråden: (FB) Förtalsmålet mot Lambertzkvinnan som ska upp i rätten i början av April
Citera
Medlem
Jofs avatar
Citat:
GW passar bara på att upprätthålla sitt eget värde, han är orolig för när den dagen kommer då ingen ringer honom längre, den kommer.

Här.

/Provokatör
Varför detta intresse för denna fallna kvinna? Enda intressanta är - tycker jag - är om dom har haft sexuellt umgänge tidigare. Vilket jag anar.
Citera
2021-03-24, 21:21
Medlem
bergsturks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
Fel, jag skrev i tråden att EA kontaktade MÖ som hänvisade till Anne Ramberg som gav rådet att prata med Irmeli Krans om hur EA skulle göra. Irmeli så till EA att se till så en kompis skulle kontakta polisen och göra en polisanmälan. När MÖ insåg att EA trots hennes avrådan ändå anmälde Göran via proxy vän så såg hon till att hennes vän Clea blev ombud för EA. Clea har bara ett intresse och det är att skydda MÖ och skydda att EA är eskort.

Jag tycker vi har tappat bort eskortspåret lite. Det är synd. Har du mer info om detta? Bedriver polisen någon utredning mot MÖ och hennes eskortstall, eller är det för många höga herrar inblandade?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lasternassumma
Alla får tycka vad dom vill om EA och GL, men det finns inget försvar för att hota någon. Om polisen tar hoten mot EA på allvar så är det svårt att avfärda hoten.

Hennes "advokat" (egentligen målsägandebiträde) tror jag försöker kontra GL i media, så det ska man nog väga in när det gäller vad hon säger.

Om det är sant som hon säger att polisen tar hoten mot EA på allvar och därför sett till att hon fått skyddat boende (på skattebetalrnas bekostnad?) så är nog inte hoten påhittade.

Se mer här om vad målsägandebiträdet Clea Sangborn säger.

(FB) Göran Lambertz misstänkt för våldtäkt (häktad, 2021-03-11, släppt 23/3)

Å andra sidan kan Hasan ha kastat ut henne så att hon saknar boende? Att vara "hotad" kan vara hennes sätt att skaffa sig ett boende på en marknad som annars inte skulle vara lätt för en kvinna som saknar arbete och som har missbruksproblematik i bagaget.
Citera
Medlem
NyfikenGul1900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
Tror inte ett dugg på att någon hotar henne. Är det hennes nya plan att bli försörjd av socialtjänsten och bidrag för att hon måste leva skyddat och därför inte skaffa ett riktigt jobb. Manipulativ. Jag tycker MÖ borde försörja sin eskort som hon hyrt ut.

Som jag tidigare skrivit. I porten i huset står ENDAST hennes namn på lägenheten. Hyresvärden uppdaterar ofta vilka som bor i huset. Hon har tydligen inte ännu lyckats med att få hyresvärden att ta bort hennes namn från listan över boende. Det går ej att lita på MrKoll m.m. Mkt skumma människor i huset. De folkbokför sig var som helst!
Tror EA själv är skriven på lgh. Ingen annan bor där.
Som tidigare sagt: huset är studentboende, men en del med korttidskontrakt bor där.
EA kommer åka ut snart om hon har korttidskontrakt. Har hon studentkontrakt kommer hon nog åka ut också, för hon klarar väl inte av de poäng man behöver för att bo i ett studentboende.
EA kan mest troligt inte bo kvar vid HS, så hennes plan är att vi skattebetalare ska försörja nytt boende!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in