2021-03-24, 18:47
Medlem
naturtvåls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Det där med kniven har jag läst på en källa som inte känns helt pålitlig. Vi har inte hört hennes sida. Hade varit intressant med en bedömning av Hare's psykopatskala för henne. Och kanske också GL.

Vi har varje fall den före detta makens diagnos på henne och det är fullblods psykopat med extra allt!
Senast redigerad av naturtvål 2021-03-24 kl. 18:50.
Citera
2021-03-24, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lone star
Säga vad man vill men Lambertz är inte utseendemässigt och åldersmässigt ett toppval som sugardaddy.

Tänker osökt på allas vår favoritfrankie Boris Karloff
https://image.posterlounge.se/img/products/370000/363310/363310_poster_l.jpg
Alltså, ärligt talat han har ett väldigt speciellt utseende.
Ser bara allmänt konstig ut och extremt mager.
Citera
Medlem
fermions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naturtvål
Vi har varje fall den före detta makens diagnos och det är fullblods psykopat med extra allt!
men det var inte under hans säng utan under ett annat ex:s säng, vars lgh i Stockholm hon tidigare fått låna.
Citera
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Vi har varje fall den före detta makens diagnos och det är fullblods psykopat med extra allt!

Absolut. Men en persons personliga blogg med tillhörande nakenbilder, varav i allafall EN av dem publicerade utan vetenskap av den som förekommer på bilderna, och allmänt hur han skriver, så går det inte rakt av att bara anta att HAN är den som har hela sanningen. Jag tror inte att denne man är helt reko heller. Lite skum filur som gillar nakenbilder och nakna bilder är väl det som sticker ut. Och ett behov att offentligt hänga ut sitt ex. Kan inte direkt säga att jag ser honom som ett pålitligt karaktärsvittne.
Citera
2021-03-24, 18:51
Medlem
StarkMarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Hehe...jo...fy satan så pinsamt för GL. Han har alltså författat ett rättsintyg till förmån för den förtalsåtalade kvinna som han nu själv förtalar. GL kan ju rimligen inte sakna intelligens men nog fan måste han ligga väldigt långt ut i autistspektrat. En sådan här cyklopmentalitet brukar indikera det.

Mja, han har ju trots allt haft fel om Thomas Quick, Veija Borg och anser väl fortfarande att Krister Pettersson vsr den som sköt Palme.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Göran_Lambertz

Mitt intryck är att han verkar vara en vidrig jävla orm. Inget snack om att kvinnan har en störning som knullar olika män och anmäler dem för våldtäkt samtidigt som hon försöker trixa med ljudklipp etc men vilken normal 71-årig gubbe har en 30-årig kvinna på besök över julafton?
Citera
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GatuSoparen
Alltså, ärligt talat han har ett väldigt speciellt utseende.
Ser bara allmänt konstig ut och extremt mager.
Tycker Lambertz är en gammal version av Fredrik Wikingsson, och han är poppis bland brudarna.
Citera
Avslutad
Han hade i vart fall vett att inte köra en Clinton: ”Jag hade inte sex med den där kvinnan”
Citera
2021-03-24, 18:53
Medlem
Citat:
Ens överleva detta?! Psykopater har inte sådana problem!

Frågan är väl snarare om nästa offer kommer överleva hennes framfart?

Det där med kniven under sängen är ett mycket orovarslande tecken i framtiden för det nästa offret...

Hon har ju redan en högutbildad sambo, doktorand eller i vart fall skriven på samma adress.
Citera
2021-03-24, 18:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatji
Ryktas innom juristkretsar att Advokatens CV ranking/meritlista berikats inder 80/90-talet av politiska sängkamrater inom det såssialdemokratiska " fittstimmet" ;
Mouna Muslim, Karin Jämtin samt konveritpinuppan Ylva Johansson. m.fl.

Då var det med andra ord inte värt pengarna att bli jurist
Citera
Medlem
swimmingpools avatar
Veckans brott kanske borde göra en intervju med målsägande (anonymt) så hon får ge sin version i media också. Då kanske man får lite av en bild hur hon verkar.
Citera
Moderator
farbror_barbros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phalanx
GL verkar inte ligga på latsidan. Enligt denna site har han en 36 årig flickvän: https://stoppapressarna.se/svenskt/hon-ar-goran-lambertz-nya-flickvan
Svag i tanken och köttet, var det väl?

Avskyr honom för turerna kring TQ, men här får man ändå ta av hatten. 36!
Citera
Medlem
Stina-Linas avatar
Citat:

Och han har väl ingen psykiatrisk utbildning.Utan en sån och utan god psykologisk och psykiatrisk kunskap har han ingen möjlighet att bedöma en sån sak! Det finns faktisk flera tillstånd som kan ge såna symptom som svår PTSD uppkomna av svåra trauman som övergrepp tex

Om nån undrar så har jag arbetat inom psykiatrin en tid så jag är inte alltför snar att sätta diagnos på folk
Senast redigerad av Stina-Lina 2021-03-24 kl. 18:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in