Citat:
Ah, det berömda olyssningsbara avsnittet. Ja, det har dock inget med upphörandet av hans frilansuppdrag att göra. Men det låter så klart roligare att säga "jag blev av med mitt levebröd" än att säga "dom kallade mig ett fult ord". De två är dock inte kopplade. Sen framhöll ju Cubicle Kid att det är en hård ton i podden och dörris har ju kallat folk både det ena och det andra när han var med i gruppen men det kanske bara var kul då? Det där med tjackis var kanske bara ett skämt, så där som Cubicle Kid säger att omröstningen var? Svårt det där med skämt och allvar, särskilt när man både har adhd och autism vilket dörris i olika omgångar påstod att han hade.Det har med Henrik Johansson (mannen som aldrig är ful i mun) att göra. Det var i hans podd Haveristerna Martin Fredriksson från Acta Publica deltog, där man kallade en dörrvakt med psykiska funktionshinder för tjackpundare (ursäktat med att "han skrev själv att han tog Ritalin" - ja, dörrvakten har det på recept, för ADHD). De diskuterade även missbruk av Acta Publicas tjänster.
Citat:
det där tror jag inte du kan bevisa + att han hade ju blivit av med jobbet oavsett om Fredriksson förde infon vidare eller ej.
Fredriksson gav Johansson (de är vänner, va?) information om vilken användare som slagit på Henko och när, och lämnade ut dessa uppgifter till Henrik. Inget av detta hade hänt utan podden
Citat:
får ge dig ett halvt rätt - själva förlusten av arvodet har inget med detta att göra. Lite annat, tja, kanske.
Så nog har det med tråden att göra, alltid.
Citat:
håller helt med, ingen har gett någon sparken. Bra att vi slagit fast det.
Vad i "frilansande" är det du inte begriper? Ingen har gett någon sparken. Sluta tjata.