Citat:
Ursprungligen postat av
Browser
Sluta med det där om att kåta upp gubbar. Dom skall tåla att kåtas upp och ändå förstå och inse att det kan vara stopp där. Däremot ser det inte speciellt seriöst ut i just detta fallet av den sk målsägande som verkar ha anmälningar om våldtäkt i parti och minut utan framgång och dessutom inför åtal för grovt förtal.
Vad menar DU med att kåta upp? Naturligtvis går slynan så långt att hon kör in händerna innanför underkläderna på den kåta gubbjäveln.
Då skulle väl det kunna ses som våldtäkt, eller hur? Då kan ju gubbfan anmäla analhoran istället.
Det får ju finnas gränser för det idioti som pågår. Är man en analslyna som super sig full med rika kåta gubbar, sen håller på och kåtar sig, hora som man är, så får man väl för helvete skylla sig själv om kuken sedan gör entré.
Om man INTE vill något av det där, så sitter man som kvinna och diskuterar normalt och inte visar något som helst intresse ens.
Jag tror knappast att herr Lambertz plötsligt slog kvinnan medvetslös, band fast henne och våldtog henne med extrem våld
Tänk efter lite.
Ja, även ordentliga och helt oskyldiga tjejer och kvinnor våldtas, och de är det riktigt synd om, men det är något helt annat. Det kan ju inte vara på det viset att en kvinna kan provocera och kåta upp hur som helst, och sen mitt i sexakten får hon för sig att "ehh, nä nu vill jag inte mer, nu räknar vi det som våldtäkt". Det är ju helt jävla absurt! Vill man kuk ha, skall man kuk tåla! Inte svårare än så.
Vill man ingen kuk ha, skall man inte själv hjälpa kuken in i fittan.
Är detta tydligt nog?