Citat:
Ursprungligen postat av
Sanninggerfrihet
Är så sällan i Kramfors nuförtiden så vetskapen har rubbats ut, men några kontakter har jag kvar.
Man får inte rättspsykiatrisk vård med
särskild utskrivningsprövning ens om du är en vanlig jäkla dåre...
Guran har nåt med mordet att göra, det är folk på stan helt säkra på, likväl som att PAJ och SE inte har med det att göra.
Alla hoppas väl på den där dna analysen så att saken är ur världen.
Nej det verkar minst sagt som en hund ligger begraven här.
Alla pusselbitar faller på plats om det vore GN.
Psykiskt sjuk man som har mörka perioder.
Pedantisk, kanske blir extra pedantisk när han blir psykiskt sjuk och därav att mordplatsen var arrangerad med hopvikta kläder och hunden bredvid sin herre som i rosornas ö.
Hade full uppsyn över mordplatsen under natten och kunde agera relativt behärskat.
Kände Eva, kanske var det rent av någon han anförtrodde sig hos och kunde prata om allt med och Eva ville berätta det för hans omgivning. Därav förgör du mig förgör jag dig tatueringen.
Han kallade Eva S för cancer.
Mr P har definitivt inte psyket att genomföra något liknande men en sådan som GN skulle kunna göra detta vid en eventuell psykos.
Har man möra perioder i livet kanske allt blir som en dimma, man kan förtränga mycket under åren men ibland kommer det upp till ytan och då får han psykoser igen.
Samtidigt kan det vara svårt med bevisningen, om tex GN skulle erkänna att det faktiskt är han som var mördaren. Psykiskt sjuka personer är inte i sina sinnes fulla bruk och kan därmed inte erkänna brott vad jag kan förstå ?