Citat:
Ursprungligen postat av
StElmosFire
Vilket är skitsnack då de har ansvar för vad de säger, till exempel när de hotar eller förtalar människor. Du går som du mycket riktigt säger på repeat nu. Ta den diskussionen med KomTillGullmars eller nån annan av Skäringer&Co i tråden först.
Testa att läsa mitt inlägg en gång till, anledningen till att jag "går på repeat" är alltså att du fortsätter ha fel hela jävla tiden. Podden är en satir, när dömdes en satiriker för förtal senast? Man får dessutom säga precis allt, men är det så att det ÄR förtal, ja då får man ta ansvar för det i domstol. Varsågod och anmäl då, om det är förtal. Det gick ju jättebra för Dr Alban. Eller sluta grina. Haveristerna är som sagt en satirpodd, det sägs en del hårda ord, men att inte kunna skilja på det och t ex saker som är fula på riktigt, t ex hets mot folkgrupp, ja, då får man nog fråga nån kunnig. Men jag antar att det kommer bli ytterligare 250 sidor av:
-"Podden är irrelevant men jag betalar Patreon för att kunna höra allt förtal"
-"Jag ska nita dom så fort jag har råd med en biljett till Sthlm"
-"Axel har varit legosoldat för IS och Henko är gammal Rottenführer i SS, världsapromiss, det är sant"
Stay mad, det kommer ju ut nya avsnitt hela tiden.