Citat:
Ursprungligen postat av
Extrapris12354
Du jämför rätt blygsamma påståenden om Axels gapiga stil med Thomas Quick, ödlemänniskor osv. Som sagt var, gaslighting.
Ursäkta, men du svarade inte på frågorna. Ska man tro på saker som bara skrivs på Flashback utan nån form av yttre bevis, är det rimligt? Och du glömde länka till de bevis du påstår finns på YT och Patreon?
Citat:
Tidigare diskussion finns kring 25 oktober i tråden, med timestamps och allt.
Återigen, ska man tro på saker som sägs på Flashback utan yttre bevis? Det är en mycket enkel ja/nej-fråga.
Citat:
Du kanske tror jag gått tillbaka i tiden och skrivit andras inlägg?
En fråga till: Varför finns det ett höggre tröskelkrav för att skriva i den här tråden? Är det för att 100 smurfkonton har suttit i den här tråden och pratat och hållit med varandra? Påverkar det trovärdigheten tycker du?
Citat:
Jag har ingen plikt att förse dig med bevismaterial för att bajs luktar skit och liknande dumheter från dig.
Ingen har påstått det, du får skriva vilken dum skit du vill, det är dock ganska rimligt att ifrågasätta uppgifter som bara verkar gå att verifiera genom att nån har skrivit om dem på Flashback. Tycker du det är en orimlig inställning? Ja/nej? Tycker du det är rimligt att kalla det "gaslighting? Ja/nej?
Citat:
You're not calling the shots here, pal.
Lite oklart varför du byter till engelska tycker jag.
Du är naturligtvis inte skyldig att svara på frågorna heller, men det vore ju ganska rimligt att göra det. Alternativet kan så klart vara att jag skriver att du är en dömd pedofil och sen ska diskussionen utgå från det - för att det har ett anonymt konto på Flashback skrivit så då måste det ju vara sant.