2021-02-13, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Vad fräckt av Anna att använda ett filter på sig själv och se yngre ut än Felicia som ser ful och tjock ut. Den sista bilden är en filterbild på Felicia som jag sett förut.
Det förstår jag med men bara att lägga ut bilden är ju helt tokigt.
Citera
2021-02-13, 19:34
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Att den här tråden är så lång har Anna (+ 2 av barnen) byggt upp själva. Anna är ingen artist eller kock hon är en hemmafru som har bekräftelse behov. Skulle hon sluta liva så skulle snart tråden dö ut. Primadonnan vill synas till varje pris även om hon gör bort sig. Eftersom du läser här Anna så kan jag säga Lena PH, Pugh, Lundel m.m m.m är artister. Du är en föredetting.
Hon kallar sig Artist / Sångerska. Inte artist och sångerska. Numera även Kock.
Anna kan ju inte ens sjunga, har aldrig kunnat. Var det HRF som satt i juryn i Mello? Familj och släkt som ringde och röstade?

Anna säger att Felicia sjunger bättre. 🙉 Vem lurade henne att göra bort sig i TV?
https://youtu.be/fXQlGG3tkA8
Citera
2021-02-13, 19:50
Medlem
Hon har en JÄVULSKT VIDRIG andedräkt!!!!! Fy fan. Inga problem att hålla avstånd till henne, man gör det utan rekommendationer också.
En sån där stank av ruttet liksom...🤮
Citera
2021-02-13, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna kan ju inte ens sjunga, har aldrig kunnat. Var det HRF som satt i juryn i Mello? Familj och släkt som ringde och röstade?

Anna säger att Felicia sjunger bättre. 🙉 Vem lurade henne att göra bort sig i TV?
Jo lilla mamma Anna vill att hennes gener ska föras vidare till våra barn och barnbarn att Anna har en dotter som är tondöv och kan sjunga ABC på sitt vis.
Citera
2021-02-13, 19:52
Medlem
I liven efter matlagningen är Micke med för att presenteras för följarna.
Anna sitter och smeker honom på benet så mycket att jag inte kan kolla på det. Han själv verkar också obekväm och försöker lämna men kommer tillbaka och blir åter tafsad på 🤢
Citera
2021-02-13, 20:04
Medlem
Citat:

Självklart skulle hon ändra i texten, precis som i ett recept. Så det blir hennes låt/recept 😣
Och hon står blixtstilla när hon 🎤 sjunger, bara ögonen 👀 som rör sig fram å tillbaka .. 😶 precis dom mamma Anna som bara rör armarna och ett flört öga när hon sjunger 🎤 😁😂😞
Citera
2021-02-13, 20:06
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piluta
Självklart skulle hon ändra i texten, precis som i ett recept. Så det blir hennes låt/recept 😣
Och hon står blixtstilla när hon 🎤 sjunger, bara ögonen 👀 som rör sig fram å tillbaka .. 😶 precis dom mamma Anna som bara rör armarna och ett flört öga när hon sjunger 🎤 😁😂😞
Du menar "sjunger"?
Citera
2021-02-13, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sklurk
Anna sitter och smeker honom på benet så mycket att jag inte kan kolla på det. Han själv verkar också obekväm och försöker lämna men kommer tillbaka och blir åter tafsad på 🤢

😮 smeker Mike eller...😨
Citera
2021-02-13, 20:13
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Konstigt att man kan gå ner så fort i vikt bara att locka håret på sin mamma.

Eftersom mamman är så omfångsrik blir det ett riktigt gympapass som bränner minst 3000 kalorier per kvart. Eller per lock..
Kom ihåg att Bookisarna är medicinska underverk, efteråt gick Felicia och bastade i 135 grader och krympte ytterligare, även haka, kinder och näsa krympte, medan ögonen och läpparna svullnade av värmen..

Eller så var det fel på Felicias mobil också, Stackars Felicia tycks ärva Annas problem..
😭😭😭😭😭😭
Citera
2021-02-13, 20:14
Medlem
Men har hon målat brynen med tuschpenna dagen till ära
Citera
2021-02-13, 20:15
Medlem
Citat:
Du menar "sjunger"?
😥 skämskudden fram.. menade.. ja hur menade jag 😮..äää försök till något sjungande... hittar inte ett ord 😛 Ja ja ni vet nog hur jag menar😁..
ursäkta är gropen där borta ledig?? 😎
Citera
2021-02-13, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sklurk

I hennes kök är det hon som bestämmer och hon gör precis dom hon vill... som på hennes IG, hon bestämmer och passar det inte så gå bara ut.. så trycker hon på blocka knappen.... Ledsen Micke du är i hennes våld nu, eller skrik BLOCKA BLOCKA 😂....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in