Även om det ligger uppdukat som ett dignande smörgåsbord av möjligheter, så tänker jag i nuläget inte göra mig lustig över Annas Cook-Together-initiativ.
Hon får ofta - och med all rätt - utstå spe för sina klavertramp. Hon hånas för sin lathet, och för sin oförmåga att tjäna pengar. När hon nu ändå gör ett försök att bidra till hushållskassan, så tycker jag nog ändå att hon ska få en "tummen upp" för det.
Om jag tror att det kommer bli en succé? Nej. Men om jag har fel, så är jag glad för hennes skull. Hon skulle behöva tjäna pengar, bygga självkänsla och bli självständig.
Mitt enda huvudbry gällande hennes Cook-Together är om hon säger "Sätt in kycklingen i ugnen på 200 grader". Hur ska man då veta vilken slags grader det är? Vanliga grader? Bastugrader? Märsta-grader?
Citat:
Ursprungligen postat av
nickomyra
Nu 9 st ” kommer ” 42 st är intresserade .
Hon la ut eventet på fb idag , inte så dåligt gensvar ändå med tanke på att hon knappt har någon aktivitet på sin fb och bara har riktat sina tidigare inlägg till sina 300 + vänner .
Hon får ju iofs även oförtjänt bra marknadsföring såväl här som hos Bloggbevakning.
Citat:
Ursprungligen postat av
schadow
Kaske skulle tipsa Kronofogden att hon måste skatta för detta.
Kronofogden hanterar inte reguljära skatteinbetalningar.