2021-02-05, 14:03
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Anna har sagt att det därför Pernilla är så rynkig runt munnen för att hon inte får suga och att det är för att Anna suger så mycket som hon inte har rynkor runt munnen.

Jag så var det, men jag tror Anna bara säger BJ utan att riktigt veta vad det är.
Alla vet väl att det är otrooligt vanligt att cigarettrökare får ofta görmycket rynkor kring munnen.. Varför det? Hur röker man på en cigarett? Jo man suger..
Anna säger liksom tvärtemot..
Att man får jättelite rynkor av att använda sina ansiktsmuskler... NOT
Däremot misstänker jag att Anna krystat mycket på toan, därav alla pannrynkor. 💩
Citera
2021-02-05, 14:52
Medlem
Magictrixs avatar
Det är rätt rörigt därborta. Jag blev nyfiken och klickade på länken till Annas insta. Där länkas man till förra veckans matlagning. På Annas Facebooksida blir man hänvisad till Cookalongs facebook. Där har nu 8 personer tackat ja. (Vilket vem som helst kan göra utan att betala. Så det betyder inte att 8 dyker upp.)
Däremot står det bara att man ska laga Tapas. Men inte vilka Tapas. Jag tänker att man kanske vill veta det innan man köper tillträde till programmet? Jag har ju sett i den här tråden vilka Tapas hon tänker bjuda på, så det borde finnas någonstans. Men var?

Ja, jag tyckte det var en märklig present att ge bort en locktång. Varför liksom? Då visste jag inte att det var en present från frisören. Herregud vilken örfil. Jag gissar att hon ville få håret fixat gratis ännu en gång till i morgon och att de "inte hade någon ledig tid" det närmaste halvåret. Locktången var väl ett billigt sätt att bli av med henne? Nu sitter hon väl och får sina ögonbryn fixade gratis. Ska vi gissa att hon får en spritpenna i present på måndag?
Citera
2021-02-05, 15:04
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Det är rätt rörigt därborta. Jag blev nyfiken och klickade på länken till Annas insta. Där länkas man till förra veckans matlagning. På Annas Facebooksida blir man hänvisad till Cookalongs facebook. Där har nu 8 personer tackat ja. (Vilket vem som helst kan göra utan att betala. Så det betyder inte att 8 dyker upp.)
Däremot står det bara att man ska laga Tapas. Men inte vilka Tapas. Jag tänker att man kanske vill veta det innan man köper tillträde till programmet? Jag har ju sett i den här tråden vilka Tapas hon tänker bjuda på, så det borde finnas någonstans. Men var?

Ja, jag tyckte det var en märklig present att ge bort en locktång. Varför liksom? Då visste jag inte att det var en present från frisören. Herregud vilken örfil. Jag gissar att hon ville få håret fixat gratis ännu en gång till i morgon och att de "inte hade någon ledig tid" det närmaste halvåret. Locktången var väl ett billigt sätt att bli av med henne? Nu sitter hon väl och får sina ögonbryn fixade gratis. Ska vi gissa att hon får en spritpenna i present på måndag?

Det står ju vilka ingredienser ..
Citera
2021-02-05, 15:30
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Det står ju vilka ingredienser ..
Jag hittar vare sig ingredienser eller vilka rätter det ska bli. Då har jag ändå letat. Det har kanske ändrats och tagits bort temporärt?
Citera
2021-02-05, 15:49
Medlem
Molton99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag hittar vare sig ingredienser eller vilka rätter det ska bli. Då har jag ändå letat. Det har kanske ändrats och tagits bort temporärt?

Här har du länken med ingredienserna
https://fb.me/e/xGEpGMLQ
Citera
2021-02-05, 16:10
Medlem
Vad ska Anna göra om försörjaren sticker, är dom gifta, finns det äktenskapsförord?

Hur länge sedan var det Anna jobbade egentligen?
Citera
2021-02-05, 16:40
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Vad ska Anna göra om försörjaren sticker, är dom gifta, finns det äktenskapsförord?

Det är hennes värsta mardröm som hon har ångest över varje dag. Hennes pensionssparande är nog inte direkt något att skryta över heller.
Citera
2021-02-05, 16:56
Moderator
oilslicks avatar
Citat:

Jag har för mig att hon sagt att hon varit "artist" i trettiofyra år så runt trettiotre år skulle jag tippa.
Citera
2021-02-05, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Det är hennes värsta mardröm som hon har ångest över varje dag. Hennes pensionssparande är nog inte direkt något att skryta över heller.
Näe hon slår mig som en riktig fattiglapp, i klass med Blattelito, frågan är vem som är fattigast, han har iaf knarkpengar, dock skulder till kronis och inget hem.

Anna har ett hem men parasiterar på andra, inklusive sin egen familj.

Jag spår misär för båda två i en nära framtid.
Citera
2021-02-05, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oilslick
Jag har för mig att hon sagt att hon varit "artist" i trettiofyra år så runt trettiotre år skulle jag tippa.
Woow! Dags att komma ner på jorden och ta ett 7-4 men det duger väl inte, hon är ju en star.
Citera
2021-02-05, 17:11
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Woow! Dags att komma ner på jorden och ta ett 7-4 men det duger väl inte, hon är ju en star.
Jag kan inte ens i min vildaste fantasi föreställa mig att någon vill anställa en outbildad och obildad narcissist. Eller i vilket yrke det skulle vara.

Kan du?

Edit: Glömde... tillika lataste personen jag vet
Senast redigerad av DreamTwister 2021-02-05 kl. 17:13.
Citera
2021-02-05, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Jag kan inte ens i min vildaste fantasi föreställa mig att någon vill anställa en outbildad och obildad narcissist. Eller i vilket yrke det skulle vara.

Kan du?
Det finns inte många yrken för empatistörda, kan hon gå upp på morgonen och lyckats med att inte paratisera på hennes kollegors välmående kanske slaktare skulle kunna fungera, men jag tvivlar, Anna hör nog till den "sämsta" narcissisten jag stött på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in