Citat:
Hej @alwayslook 👀
👀
Jag börjar detta inlägget med att tacka dig för ditt svars-inlägg
Ja, du har helt rätt med vad du tidigare framfört, att den djupt psykologiska thrillerfilmen "The Hand That Rocks the Cradle" från året 1992 och med Rebecca De Mornay i huvudrollen är en fantastiskt bra film, en riktigt kuslig och väldigt obehaglig thrillerfilm med många obehagliga överraskningar, en riktig nagelbitare med andra ord sagt 👍
Ja du min gode/a @alwayslook, du skrev tidigare att du antar att det inte är så mycket som undgår @JokerMannen gällande skräckfilmer och ditt antagande, är korrekt.
Självklart har @JokerMannen sett filmen "5150, rue des Ormes" från året 2009 👍
Det är en Fransk-Kanadensisk och psykologisk skräckfilms-thriller samt ett drama som har titeln: "5150 Elm's Way" (Enligt Engelska)
Den psykologiska skräckfilms-thrillern är en Fransk-språkig film. 🔊👂👂
Studenten: "Yannick Bérubé"
(Marc-André Grondin) ... han gör eller begår det största misstaget i sitt liv när han faller av sin bike utanför nummer "5150 Elm's Way" och knackar ✊🚪på dörren till huset för att be om hjälp, sedan startar helvetet.
Filmen är enligt mig, känslomässigt frustrerande och störande och fångenskaps-berättande.
Schackspelaren 👍
Jag håller med dig @alwayslook, skräckfilms-thrillern "5150 Elm's Way" från 2009 har ett stort sevärde och är med andra ord sagt, en mycket bra film 👍
Fråga: Jag undrar om @alwayslook har sett skräck- och science fiction-filmen med titeln:
"Ghost in The Machine" från året 1993 och med Karen Allen och Chris Mulkey ?
Om du tidigare har sett filmen "Ghost in The Machine" från 1993 får du gärna berätta om vad du tyckte om filmen ?
Om du däremot sagt inte❗har sett filmen, så vill jag i sådant fall få rekommendera dig att se den.
Mvh/@JokerMannen
👀 Jag börjar detta inlägget med att tacka dig för ditt svars-inlägg
Ja, du har helt rätt med vad du tidigare framfört, att den djupt psykologiska thrillerfilmen "The Hand That Rocks the Cradle" från året 1992 och med Rebecca De Mornay i huvudrollen är en fantastiskt bra film, en riktigt kuslig och väldigt obehaglig thrillerfilm med många obehagliga överraskningar, en riktig nagelbitare med andra ord sagt 👍
Ja du min gode/a @alwayslook, du skrev tidigare att du antar att det inte är så mycket som undgår @JokerMannen gällande skräckfilmer och ditt antagande, är korrekt.
Självklart har @JokerMannen sett filmen "5150, rue des Ormes" från året 2009 👍
Det är en Fransk-Kanadensisk och psykologisk skräckfilms-thriller samt ett drama som har titeln: "5150 Elm's Way" (Enligt Engelska)
Den psykologiska skräckfilms-thrillern är en Fransk-språkig film. 🔊👂👂
Studenten: "Yannick Bérubé"
(Marc-André Grondin) ... han gör eller begår det största misstaget i sitt liv när han faller av sin bike utanför nummer "5150 Elm's Way" och knackar ✊🚪på dörren till huset för att be om hjälp, sedan startar helvetet.
Filmen är enligt mig, känslomässigt frustrerande och störande och fångenskaps-berättande.
Schackspelaren 👍
Jag håller med dig @alwayslook, skräckfilms-thrillern "5150 Elm's Way" från 2009 har ett stort sevärde och är med andra ord sagt, en mycket bra film 👍
Fråga: Jag undrar om @alwayslook har sett skräck- och science fiction-filmen med titeln:
"Ghost in The Machine" från året 1993 och med Karen Allen och Chris Mulkey ?
Om du tidigare har sett filmen "Ghost in The Machine" från 1993 får du gärna berätta om vad du tyckte om filmen ?
Om du däremot sagt inte❗har sett filmen, så vill jag i sådant fall få rekommendera dig att se den.
Mvh/@JokerMannen

Haha
de var som jag trodde da JokerMannen, du har sett det mestaoch du kan verkligen de mesta om skräckfilmer 😁👍
Ja den 5150 Elm's Way är bra och känslomässigt frustrerande och störande
precis som du säger 😉👍
Angående Ghost in The Machine, självklart har jag sett den,
jag såg den när den kom ut på VHS såklart
Mycket cool film då tyckte vi, den räknas väl som en klassiker idag 😊👍
Eftersom jag väntar på något nytt bra detta år så tänkte jag ju givetvis
fråga dig om vad du ser fram emot detta år? 🙂
Igår natt fastnade jag framför Voices https://www.imdb.com/title/tt8640928/?ref_=nv_sr_srsg_3
En liten lågmäld film, men overall helt ok tyckte jag.
En bra story som kanske kunde blivit bättre med en större budget 🙂