Citat:

Jag försöker inte sätta Dig på pottkanten. Jag vill få fram fakta i saken.
Du har en länk. (Jättebra att du postade den).
Men den innehåller extremt mycket information som jag inte hinner ta del av nu.
Du verkar ändå ha dragit slutsatser av det här ärendet.
Då frågar jag dig bara, med endast helt vänliga och kollegiala avsikter, vilka slutsatser du dragit och på vilka grunder du har gjort det (om du kan beskriva det med egna ord). Du måste inte. Jag är bara nyfiken och vill förstå det här bättre.
Jag har forskat i detta själv, och det jag hittade sammanfattade jag i mitt tidigare inlägg i två huvudsakliga punkter. Du kanske kan göra en liknande sammanfattning från din synvinkel? i stället för att bara svara med en one-liner om ett datum.

Du har en länk. (Jättebra att du postade den).
Men den innehåller extremt mycket information som jag inte hinner ta del av nu.
Du verkar ändå ha dragit slutsatser av det här ärendet.
Då frågar jag dig bara, med endast helt vänliga och kollegiala avsikter, vilka slutsatser du dragit och på vilka grunder du har gjort det (om du kan beskriva det med egna ord). Du måste inte. Jag är bara nyfiken och vill förstå det här bättre.
Jag har forskat i detta själv, och det jag hittade sammanfattade jag i mitt tidigare inlägg i två huvudsakliga punkter. Du kanske kan göra en liknande sammanfattning från din synvinkel? i stället för att bara svara med en one-liner om ett datum.
Haha det är ju bra. Jag ser det inte som en strid heller 🙂
Jag har också undersökt detta lite. Det mesta man hittar är mest åsikter på diverse internationella forum. Den artikeln från åtminstone en nyhetssajt om crypto som verkar skriva neutralt till skillnad från mer bitcoinvänliga nyhetssajter fick mig nöjd. Särskilt med tanke på att de dessutom länkade till en faktisk stämning. På övriga håll har det mest varit en massa spekulationer mellan för och emot. Lite som här innan mina 2 st länkar.
Min sammanfattning får utgöras av den som framstår i min länk tidigare.
Personliga uppfattningar hade ändå bara renderat i nya ifrågasättningar från dig och andra som helst inte vill att det ska vara sant.
Den riktiga synvinkeln kan du ju ta del av i stämningen. Annars så får du väl maila nyhetssajten i min länk och ifrågasätta riktigheten i deras sammanställning.