Citat:
Ursprungligen postat av
drainerx
Så, jag skapade ett konto där igår, gjorde min lilla profil, inget speciellt. Ville bara kolla hur det är på en sån här sida... Man ska då välja sin läggning, och även fast jag satte dit hetero, så har det en tendens att trilla in en hel del PMs från homokillar som vill ha lite kul, det är ju nästan läskigt... förstår hur ni tjejer har det... även par som vill att jag ska hälsa på, inte i samma utsträckning då... törs inte svara.
Någon annan som varit med om något speciellt där?
Har dålig erfarenhet , av 1miljon killar som skriver så är ingen som är lång, muskulös och attraktiv ... alla är typ 175cm och smala / lönnfeta och typ desperata på ett väldigt klassiskt bodycontact sätt haha
Men träffat några fina killar där så ska inte ljuga, de har varit erfarnare och riktig sköna och har träffat en hel del tjejer som är i relation där ofta med hennes kille... sen en hel del killar som gillar trekanter (MMF) och även som gillar att fota erotiska bilder!
Finns en stor mix
de jag träffat har dock känt att tjejerna har väldigt höga krav men inte lever upp till det själva eller att det är massa prat om att ses men det inte blir av...
Tips är att begära ansiktsbild ganska omgående, så slösar du inte din tid!
Sen va överdrivet rak i din profil typ ”söker ej överviktiga män som är 60år”... det är som att intelligensnivån är väldigt låg bland majoriteten så du kommer va tvungen att räkna med att 70% inte förstår
Därför är jag som hitler på min profil, sorry not sorry!