2020-11-09, 20:06
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Despiracy
Vad är det som sker med sidan egentligen?

Funktionen att registrera sig är borttagen sedan flera månader tillbaka. Bryr sig inte ägarna om förlorade intäkter? Det går ju inte få in nya användare.

Någon som vet mer??? Det är ju nått som är konstigt.

Det är ägaren själv som har spärrat att nya användare inte får regga sig, oklart varför dock.
Citera
2020-11-10, 09:04
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Det är ägaren själv som har spärrat att nya användare inte får regga sig, oklart varför dock.

Är högst tydligt: http://status.bodycontact.com/

Vad som däremot möjligen är oklart är hur han inte lyckas installera ett certifikat på över en månad.
Citera
2020-11-10, 09:54
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stygotius
Är högst tydligt: http://status.bodycontact.com/

Vad som däremot möjligen är oklart är hur han inte lyckas installera ett certifikat på över en månad.

Nä och det måste ju bli rätt bra förlust också.
Citera
2020-11-11, 01:16
Bannlyst
Ett envist rykte som florerar både där och på andra sexforum är att ägaren sitter inne för ekonomisk brottslighet och därför inte kan sköta sidan.

Nån som vet vem ägaren är??
Citera
2020-11-11, 02:56
Medlem
Snm i hägersten äger domänen, tommy gren äger snm.

Han åkte på 2,5m när frugan ville skilja sig förra året, så han är nog lite under isen.
Citera
2020-11-18, 20:41
Medlem
Eastmancolors avatar
Citat:

Det förklarar saken; skapade ett nytt konto men avkrävdes smsbetalning. Avvaktade och nu kan man inte.

Många sidor har rönt liknande öden.
Citera
2020-11-19, 17:14
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eastmancolor
Det förklarar saken; skapade ett nytt konto men avkrävdes smsbetalning. Avvaktade och nu kan man inte.

Många sidor har rönt liknande öden.

Men sms-betalning är ett måste sedan några år, bara för att gallra ut icke seriösa! Men 10 spänn är ju inte så mycket.

Tråkigt då detta är en av två seriösa sexkontakt sidor. (Så seriös man nu kan vara i sammanhanget)
Citera
2020-11-19, 19:48
Medlem
Eastmancolors avatar
Citat:
Men sms-betalning är ett måste sedan några år, bara för att gallra ut icke seriösa! Men 10 spänn är ju inte så mycket.

Tråkigt då detta är en av två seriösa sexkontakt sidor. (Så seriös man nu kan vara i sammanhanget)

Jag tror mer det handlar om intäkter att något seriöst försök att komma åt oseriösa som ju också kan smsbetala.

Vilken är den andra sidan i genren?
Citera
2020-11-20, 04:58
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eastmancolor
Jag tror mer det handlar om intäkter att något seriöst försök att komma åt oseriösa som ju också kan smsbetala.

Vilken är den andra sidan i genren?

Att ligga nere så länge med att nya medlemmar inte får registrera sig eller att man kan köpa som redan registrerad måste göra så ägaren tappar enorma summor, fattar inte varför dom inte löser det?!

Klubb6 heter den andra helt klart.
Citera
2020-11-22, 07:37
Medlem
Willy-45s avatar
Det hände tydligen nåt "datortekniskt" för ett tag sen, sen dess är det lite si och så..
Saknas fortfarande bra funktioner som fanns tidigare..
Citera
2020-11-24, 01:23
Medlem
Trophykittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drainerx
Så, jag skapade ett konto där igår, gjorde min lilla profil, inget speciellt. Ville bara kolla hur det är på en sån här sida... Man ska då välja sin läggning, och även fast jag satte dit hetero, så har det en tendens att trilla in en hel del PMs från homokillar som vill ha lite kul, det är ju nästan läskigt... förstår hur ni tjejer har det... även par som vill att jag ska hälsa på, inte i samma utsträckning då... törs inte svara.

Någon annan som varit med om något speciellt där?

Har dålig erfarenhet , av 1miljon killar som skriver så är ingen som är lång, muskulös och attraktiv ... alla är typ 175cm och smala / lönnfeta och typ desperata på ett väldigt klassiskt bodycontact sätt haha

Men träffat några fina killar där så ska inte ljuga, de har varit erfarnare och riktig sköna och har träffat en hel del tjejer som är i relation där ofta med hennes kille... sen en hel del killar som gillar trekanter (MMF) och även som gillar att fota erotiska bilder!

Finns en stor mix

de jag träffat har dock känt att tjejerna har väldigt höga krav men inte lever upp till det själva eller att det är massa prat om att ses men det inte blir av...

Tips är att begära ansiktsbild ganska omgående, så slösar du inte din tid!

Sen va överdrivet rak i din profil typ ”söker ej överviktiga män som är 60år”... det är som att intelligensnivån är väldigt låg bland majoriteten så du kommer va tvungen att räkna med att 70% inte förstår

Därför är jag som hitler på min profil, sorry not sorry!
Citera
2020-11-24, 11:36
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trophykitten
Har dålig erfarenhet , av 1miljon killar som skriver så är ingen som är lång, muskulös och attraktiv ... alla är typ 175cm och smala / lönnfeta och typ desperata på ett väldigt klassiskt bodycontact sätt haha

Men träffat några fina killar där så ska inte ljuga, de har varit erfarnare och riktig sköna och har träffat en hel del tjejer som är i relation där ofta med hennes kille... sen en hel del killar som gillar trekanter (MMF) och även som gillar att fota erotiska bilder!

Finns en stor mix

de jag träffat har dock känt att tjejerna har väldigt höga krav men inte lever upp till det själva eller att det är massa prat om att ses men det inte blir av...

Tips är att begära ansiktsbild ganska omgående, så slösar du inte din tid!

Sen va överdrivet rak i din profil typ ”söker ej överviktiga män som är 60år”... det är som att intelligensnivån är väldigt låg bland majoriteten så du kommer va tvungen att räkna med att 70% inte förstår

Därför är jag som hitler på min profil, sorry not sorry!

Jag håller med dig till viss del, men jag kallar det oförmåga eller ointresse av att läsa ens profil och vad man söker, eller bristande respekt för vad man söker, och en sån person vill man ju inte ha sex med.
En hel del män skriver och frågar vad man söker fast man skrivit att man inte söker något just nu, för att man redan har hittat det man behöver.

Men jag har hittat flera guldkorn där, men man får ha god förmåga och tålamod att sålla bland alla män, och vara rätt tydlig så kan det lyckas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in