Har blivit underhållen av denna tråd under lång tid nu men har aldrig bidragit själv.
Jag har lite gamla anekdoter om Anna och hennes familj som säkert kan glädja någon.
Min brorsas barn gick nämligen i samma skola som hennes två yngsta och ungarna spenderade lite tid hemma hos varandra. Jag minns bland annat ett tillfälle när jag var där samtidigt som både Antonio och Vanessa var över på middag (vilket var ofta) och de satt öppenhjärtligt och berättade om hur ofta mamma och pappa bråkade där hemma. Antonio var ofta den som tenderade att berätta betydligt mer än hans föräldrar säkerligen var med på. Han berättade också att hans föräldrar var på väg att skiljas.
Antonio var förövrigt en otrolig jobbig och stökig unge, känd i skolan för att vara ett garanterat bokstavsbarn sedan som 7-åring.
Vanessa var betydligt mer timid och snäll men kunde uppfattas som rätt bortskämd och snobbig. När hon var lite äldre skröt hon ofta om hennes mamma och hennes kändisskap.
Men det absolut roligaste jag har att berätta om Anna är att hon ofta bad min bror och hans fru att hämta hennes barn åt henne i skolan eftersom
"det blir sådan uppståndelse bland barn och föräldrar när hon är där". För att hon var "känd" alltså. Ska tilläggas att inte en jäkel på denna skola brydde sig om Anna Book förutom att det var hennes son som skapade kaos i skolan.