2020-11-16, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Mackor på insta igen
Måste vara mackor till fam. Och grannar o så
Inte äter hon bröööd😂😂😂
Citera
2020-11-16, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pluttman
Mackor på insta igen
Mackor, kakor, bullar ooh pasta oh my good 🤢😖😀
Citera
2020-11-16, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anit76
Mackor, kakor, bullar ooh pasta oh my good 🤢😖😀

Och det är väl därför hon snart är lika stor igen som tidigare.
Citera
2020-11-16, 14:36
Medlem
herpesvårtas avatar
Har blivit underhållen av denna tråd under lång tid nu men har aldrig bidragit själv.
Jag har lite gamla anekdoter om Anna och hennes familj som säkert kan glädja någon.

Min brorsas barn gick nämligen i samma skola som hennes två yngsta och ungarna spenderade lite tid hemma hos varandra. Jag minns bland annat ett tillfälle när jag var där samtidigt som både Antonio och Vanessa var över på middag (vilket var ofta) och de satt öppenhjärtligt och berättade om hur ofta mamma och pappa bråkade där hemma. Antonio var ofta den som tenderade att berätta betydligt mer än hans föräldrar säkerligen var med på. Han berättade också att hans föräldrar var på väg att skiljas.

Antonio var förövrigt en otrolig jobbig och stökig unge, känd i skolan för att vara ett garanterat bokstavsbarn sedan som 7-åring.
Vanessa var betydligt mer timid och snäll men kunde uppfattas som rätt bortskämd och snobbig. När hon var lite äldre skröt hon ofta om hennes mamma och hennes kändisskap.

Men det absolut roligaste jag har att berätta om Anna är att hon ofta bad min bror och hans fru att hämta hennes barn åt henne i skolan eftersom "det blir sådan uppståndelse bland barn och föräldrar när hon är där". För att hon var "känd" alltså. Ska tilläggas att inte en jäkel på denna skola brydde sig om Anna Book förutom att det var hennes son som skapade kaos i skolan.
Citera
2020-11-16, 14:39
Medlem
nickomyras avatar
Jag hoppas att bookis och Fisan anlitar en fotograf till deras kommande matlagningsbook
https://imgur.com/gallery/mJm1bJs
Citera
2020-11-16, 14:44
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Och det är väl därför hon snart är lika stor igen som tidigare.
Tror hon är lika stor redan, påväg att bli större. Men det gör inget för hon vann ju faktiskt Biggest Loser
Citera
2020-11-16, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anit76
Måste vara mackor till fam. Och grannar o så
Inte äter hon bröööd😂😂😂

Alltså mängden grädde i koppen!! Räcker till många personer.. Hon behöver gå lååånga promenader för att förbränna det!
Citera
2020-11-16, 15:18
Medlem
När hon filmar och ger Vanessa chokladen filmar hon över fruktfaten och det äts tydligen inte frukt då det ligger en mörkbrun ( rutten ) banan där.
Citera
2020-11-16, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
såg denna bild på instagram nu, ser inte ena ögat konstigt ut?

https://postimg.cc/xk5W920R

Hela bilden ser konstig ut. Det är lite utsuddat och utdraget åt alla håll.
Jisses, vilken förebild hon är, det är det yttre som räknas?
Citera
2020-11-16, 15:46
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
När hon filmar och ger Vanessa chokladen filmar hon över fruktfaten och det äts tydligen inte frukt då det ligger en mörkbrun ( rutten ) banan där.
Nej det är nog köpt för att se fint ut. Men då kan man köpa plastfrukt och lägga ut istället.
Citera
2020-11-16, 15:55
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Hela bilden ser konstig ut. Det är lite utsuddat och utdraget åt alla håll.
Jisses, vilken förebild hon är, det är det yttre som räknas?
Kan hon ha fått en släng av borrelia när hon fixar så mycket i trädgården? Hon bor ju i ett av sveriges tätaste borreliaområden, och alla i de trakterna brukar vara vaccinerade. Vaccinbussen brukar stanna till vid Coopparkeringen i Märsta årligen. Hon har väl tänkt på att åtminstone låta vaccinera Roberto?
Citera
2020-11-16, 15:56
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Jag hoppas att bookis och Fisan anlitar en fotograf till deras kommande matlagningsbook
https://imgur.com/gallery/mJm1bJs
Jag hoppas att de inte försöker sig på nån kokbok. Mår illa när jag ser all konfettimat, allt ska skäras i pyttesmå bitar eller kokas sönder till en sörja.
Salladsbladen är mest med som accessoarer.

Citat:
GÖR ALLTID PÅ MITT EGET SÄTT ÄVEN OM JAG INSPIRERAS AV RECEPT OCH OCH FÅR TIPS 😁 SOM I DETTA RECEPTET EN FÖLJARE TIPSADE OM, SÅ SA MAN MÖRK CHOKLAD - JAG BLANDAR ISTÄLLET 50/50 MÖRK OCH LJUSCHOKLAD OCH ALLTID LIIIIITE EXTRA 😉✌️😋 TOG ÄVEN BORT VISSA SAKER OCH ADDERADE SÅDANT JAG SJÄLV GILLAR ISTÄLLET OCH ALLTID EXTRA ALLT 😂

Ljuschoklad? Chokladljus. 🤔
Lite extra? Som i ett storkök, 125 portioner.
Hon adderade sånt hon gillar. Frukt och grönsaker alltså.
Varför skriver hon över huvud taget nåt om sina recept, det hade räckt om hon skrivit chokladbollar. Bilden på smält choklad var överflödig om den inte ingick i en bildserie över hela framställningen.
Det räcker nu Anna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in