2020-11-03, 19:26
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Anna är narcissist. Därför handlar det inte om vad vännen behöver, utan Anna ser det som en ypperlig chans att visa hur godhjärtad hon själv är.

Det handlar nog om att Anna är lite felkopplad när det kommer till att läsa av sociala koder.
Hon läser av sina behov först, sedan tycks hon inte alltid förstå andras förväntningar, över och undertolkar dem konstant.
Citera
2020-11-03, 19:41
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Jag håller inte med, är helt övertygad om att hon befinner sig i normalfördelningens brantaste uppförsbacke vad gäller IQ
Instämmer, och Roberto är nog ett snäpp värre skulle jag säga.
Citera
2020-11-03, 22:03
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Bryr man sig om och vill hjälpa någon i sorg eller i nöd så gör man det i tysthet. Att själv fläka ut och berätta vad man gör för andra är inte godhet, det är äckligt! Ett sjukligt beteende för att hylla sig själv, så gör man bara inte.
Håller verkligen med, det är så gränslöst urbota för jävla lågt att rida på någon annans sorg. Hon lägger ut det på sin insta av en enda anledning, visa hur god människa hon är. Vilken annan anledning finns det?
Om hon menar det hon skriver ringer man självklart till den det berör (eller skickar sms) och fläker inte ut det till över 50000 följare... Jag blir riktigt förbannad.
Citera
2020-11-03, 22:30
Medlem
Hennes så händelserika liv som hon inte vill dela med sig av visar sig vara väldigt händelselöst egentligen. Annars hade hon lagt upp annat också, men nu avled en bekant och då måste hon passa på. Hon lägger upp allt som händer henne. Hon har väl sagt tidigare att folk kring henne gått bort men det har vi inte sett något av. Nu blev det lite annat än kuddar och då passar hon på.
Citera
2020-11-03, 22:50
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tonkines
Hennes så händelserika liv som hon inte vill dela med sig av visar sig vara väldigt händelselöst egentligen. Annars hade hon lagt upp annat också, men nu avled en bekant och då måste hon passa på. Hon lägger upp allt som händer henne. Hon har väl sagt tidigare att folk kring henne gått bort men det har vi inte sett något av. Nu blev det lite annat än kuddar och då passar hon på.
Är lite dåligt uppdaterad.
Vem har gått bort?

Får för övrigt säga att vår Anna är väldigt underhållande i sin enfald.
Kanske vårt roligaste fenomen sedan Åsa-Nisse.
Citera
2020-11-03, 23:08
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Det var ju samma grej när Noppe dog,för att inte tala om Frank Anderssons begravning och den mördade Bobbys begravning.. Var Anna med på Lillbabs begravning också?

Anna var på Alice Timanders begravning tydligen... https://www.google.com/amp/s/amp.svt...alice-timander
Citat:
Jag uppskattade mycket hennes samtal. Vi var ofta de som kom tidigt till fester och ville också gå därifrån tidigt. Jag fick ibland den stora äran att köra hem henne. Hon var en spännande kvinna som lämnar ett stort tomrum efter sig, sa artisten Anna Book.
Åh herregud,regissörens Lasse Hallströms första frus begravning också..
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...till-sin-exfru
Och Svensktoppsångerskan Kisa Magnussons..
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...kisa-magnusson
Hon kom dragandes med morsan..

Anna beter sig som hon stod väldigt nära dessa personer, samtidigt verkar hon se begravningar som ett kändis jippo typ som ett Bioevent..
Fattas bara att hon börjar att crasha begravningar så ofta att hon kommer att kasta sig över någon random persons kista och störtböla framöver.

På Noppes begravning tog hon med sig vita rosor, som hon sedan tog hem och satte i en vas på sitt köksbord.
Tydligen var det bara tillåtet med blommor från de a l l r a närmaste på begravningen och det hade Anna misstolkat igen..

ace_sec skrev tidigare i tråden..
Citat:
Varje kändis bör ju skriva in i testamentet att Anna Book INTE skall komma in i kyrkan.
Katrine Zytomierska, Maggan, Pernilla mfl You have been warned.. 🛑📢
Senast redigerad av cece123 2020-11-03 kl. 23:29.
Citera
2020-11-03, 23:19
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Det var ju samma grej när Noppe dog,för att inte tala om Frank Anderssons begravning och den mördade Bobbys begravning.. Var Anna med på Lillbabs begravning också?

Anna var på Alice Timanders begravning tydligen... https://www.google.com/amp/s/amp.svt...alice-timander

Åh herregud,regissörens Lasse Hallströms första frus begravning också..
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...till-sin-exfru
Och Svensktoppsångerskan Kisa Magnussons..
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...kisa-magnusson
Hon kom dragandes med 13åriga Felicia och morsan..

Anna beter sig som hon stod väldigt nära dessa personer, samtidigt verkar hon se begravningar som ett kändis jippo typ som ett Bioevent..
Fattas bara att hon börjar att crasha begravningar så ofta att hon kommer att kasta sig över någon random persons kista och störtböla framöver.

På Noppes begravning tog hon med sig vita rosor, som hon sedan tog hem och satte i en vas på sitt köksbord.
Tydligen var det bara tillåtet med blommor från de a l l r a närmaste på begravningen och det hade Anna misstolkat igen..

ace_sec skrev tidigare i tråden..

Katrine Zytomierska, Maggan, Pernilla mfl You have been warned.. 🛑📢
Å andra sidan är det väl inget dåligt betyg om Anna kommer på ens begravning. Då är man liksom inte vem som helst, utan en riktig kändis...
Citera
2020-11-03, 23:20
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Instämmer, och Roberto är nog ett snäpp värre skulle jag säga.

Från början var nog Roberto hyfsat normalbegåvad. Och jag gissar att när han träffade Fettet betedde hon sig säkerligen så pass normalt att han inte hade någon egentlig anledning att misstänka något.

När sen Fettet väl lyckats snärja Den Eldige Spanjoren (och hans rike farsgubbe) så var det för sent. Vid det laget hade Fettet redan börjat suga ut såväl hans plånbok som hans förstånd. Drygt två decennier senare kan vi se resultatet av känslomässig lobotomi a'la Anna.
Citera
2020-11-03, 23:37
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:

Annas instagram är bland den mest infantila jag sett. Den består bara av flinande, stirrande selfies i exakt likadana vinklar, äckliga frukostmackor och mat, mat, mat.

Allt annat som händer kommer utifrån, dvs inte från Annas liv, utan från "vänner". Deras händelser är det enda som bryter av Annas löjligt tomma tillvaro.

Men rätt ska vara rätt. Jag är tvungen att medge att Fettet trots allt bröt mönstret lite grann med den här bilden:

https://postimg.cc/RWmNYJKb

Jag har alltid undrat hur Tolkiens Ringvålnader egentligen ser ut under sina huvor...
Citera
2020-11-03, 23:40
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Å andra sidan är det väl inget dåligt betyg om Anna kommer på ens begravning. Då är man liksom inte vem som helst, utan en riktig kändis...

Ja, man kommer för alltid att leva vidare på Annas Instagram, och det är inte dåligt!
Lyckas man göra ett riktigt bra intryck kanske man till och med föräras en minnesplats i julgranen bredvid Mamma Marita.
Citera
2020-11-03, 23:49
Medlem
GammalGubbkuks avatar
Nytt på Fettets Instagram:

https://postimg.cc/HVNCJqs0

Hon ska kontrollera sig själv. Nu och för alltid.
Citera
2020-11-04, 01:08
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalGubbkuk
Annas instagram är bland den mest infantila jag sett. Den består bara av flinande, stirrande selfies i exakt likadana vinklar, äckliga frukostmackor och mat, mat, mat.

Allt annat som händer kommer utifrån, dvs inte från Annas liv, utan från "vänner". Deras händelser är det enda som bryter av Annas löjligt tomma tillvaro.

Men rätt ska vara rätt. Jag är tvungen att medge att Fettet trots allt bröt mönstret lite grann med den här bilden:

https://postimg.cc/RWmNYJKb

Jag har alltid undrat hur Tolkiens Ringvålnader egentligen ser ut under sina huvor...
Den där bilden är ju jättekonstig. Högra ansiktshalvan är mkt större än den vänstra....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in