2021-03-19, 19:08
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hon skulle inte bryta ihop men göra hans liv till ett helvete. Måste finnas nån hållhake.

(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!

Låter sunt och friskt...
Citera
2021-03-19, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Det är lätt att dömma utifrån. Tro mig detta är långt ifrån ett försvarstal för vår vän Anna. Men det är något med den typen av människor som lockar. Och drar. Kolla bara denna tråden. Ngt får han ju ut av det. Om det handlar om makt eller sann kärlek vem tusan vet.
Roberto kanske är en man som gör allt för sin kvinna. Han verkar vara snäll. Anna drar lite nytta av detta ser det ut som och hon är nog medveten att hennes sysslor är att städa, tvätta och laga mat.
Citera
2021-03-19, 19:12
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist
Roberto kanske är en man som gör allt för sin kvinna. Han verkar vara snäll. Anna drar lite nytta av detta ser det ut som och hon är nog medveten att hennes sysslor är att städa, tvätta och laga mat.

Många män nöjer sig med det. Anna är faktiskt fin på ett sätt, såtillvida att hon kan spela.
Citera
2021-03-19, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molton99
Är det så eller är det bara en trådsanning?
Tunnan berättade nyligen att Roberta går på någon typ av diet.....vaaad kan det bero på dårå....?!
Citera
2021-03-19, 23:07
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetektivBlomkvist

Visst verkar han snäll som en labradorvalp. Med samma IQ!
Karln verkar ju grovt efterbliven. Iaf de klipp jag har sett.
Det har Megastjärnan varit medveten om i 23 år, 8 månader, 24 dagar, 19 timmar och 57 minuter vid det här laget och utnyttjar det till max.

EDIT: gömde de 46 sekunderna. Ber om ursäkt.

MVH/Gnomegirl.
Senast redigerad av Gnomegirl 2021-03-19 kl. 23:12.
Citera
2021-03-19, 23:19
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Tunnan berättade nyligen att Roberta går på någon typ av diet.....vaaad kan det bero på dårå....?!
Han kanske bara vill behålla sin form och vikt? Han är trots allt väktare och behöver vara i någorlunda form för att jaga snattare i Skärholmens centrum eller var han står?
Citera
2021-03-19, 23:42
Citat:
Jag var i skogen idag, ensam med musik i lurarna och lämnade mobilen hemma
Bästa för själen...men saker kommer ändå tillbaka
Bara att bita ihop och kämpa

Jag undrar
1 hade hon dammat av en gammal freestyle?
2 satt den såhär?
https://images.app.goo.gl/ERJGn51dk83s2ZSL7
Citera
2021-03-20, 00:19
Medlem
Är Booken och ränner i skogen så lät väl missing people snart bli inkopplade. Tunnan har ju inte koll på några siffror och säkert inte några väderstreck så hon lär väl valsa iväg i skogen och bli tämligen lost bland granarna. Böcker växer söder över så Booken lär bli lätt att hitta 😃
Citera
2021-03-20, 00:21
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Citat:

Jag undrar
2 satt den såhär?

Hon KAN ju haven smartwatch med Spotify tillgänglig. Då behöver man inte telefonen med sig.
Citera
2021-03-20, 00:23
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Citat:

Jag undrar
2 satt den såhär?
Underbar spaning! Jag gissar personligen att hon gick så djupt in i skogen att hon ändå inte skulle haft täckning på en telefon. Mest troligt är nog ändå att hon dammade av sin gamla mp3-spelare. Hon har säkert en som är fulladdad med hennes egna låtar enbart. Det tog väl tio minuter innan batteriet dog.

Musik ÄR bra för själen. Riktig musik. Annas musik är dålig för själen. På riktigt. Det skapar en tillfällig verklighetsflykt.

"men saker kommer ändå tillbaka". Ja, vad var det jag sa. Så fort skiten tystnar är eländet tillbaka. Dåligt för själen.

"Bara bita ihop och kämpa." Nja, det kan vara bra om man är nära att nå något man kämpat för. Men när det gäller ångest eller andra ledsamheter är det bäst att rida ut stormen. Allt sker av en anledning. Ibland är motgångar helt enkelt ett bevis på att man försöker uppnå något som är orimligt eller i alla fall utom ens egen kontroll. Då får man ta förlusten och gå vidare och hitta ett mål som är uppnåeligt.

Pepp är bara bra om man tror man kan uppnå något bra. Saknar man självinsikt och andra säger att det man gör är dåligt, då kanske man faktiskt ska ta till sig det och inse att alla är bra på något, men just det här var inte min grej.

Tack och hej leverpastej, carpe fucking diem, döm ingen som inte gått en mil i någon annans boxershorts. Vad säger räven?
Citera
2021-03-20, 00:28
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Citat:
Med dom tänderna skulle jag inte bita ihop.
Citera
2021-03-20, 02:36
Medlem
Vad har hänt? Sorgsna inlägg på insta, orkar inte bläddra 100 sidor tillbaka ! Lys upp mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in