2020-11-16, 15:59
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Kan hon ha fått en släng av borrelia när hon fixar så mycket i trädgården? Hon bor ju i ett av sveriges tätaste borreliaområden, och alla i de trakterna brukar vara vaccinerade. Vaccinbussen brukar stanna till vid Coopparkeringen i Märsta årligen. Hon har väl tänkt på att åtminstone låta vaccinera Roberto?
Det hade stått i tidningarna om hon
1. Vaccinerat sig
2. Fått Borrelia

Fixar så mycket i trädgården? Du skojar... 🤣
Citera
2020-11-16, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Det hade stått i tidningarna om hon
1. Vaccinerat sig
2. Fått Borrelia

Fixar så mycket i trädgården? Du skojar... 🤣

Det är dyrt med fästingvaccin... kanske hon kan göra ett samarbete och få det gratis?
Citera
2020-11-16, 16:21
Medlem
Anna som berättar om att hon duschar , bäddar, åker till återvinningen och allt möjligt som inte är viktigt att redovisa har inte skrivit något om att hon testat sig för antikroppar, det finns antagligen inget att meddela när det gäller det.
Citera
2020-11-16, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
Booken lägger upp planering för gran och pynt om 3...2...1..

...å DÄR kom morsan upp i granen igen!!!!
Citera
2020-11-16, 17:57
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Ytterligare en fin tandbild, har Anna skalfasader bara på övre tandraden?
Här är klippet där hon berättar om sina nya tänder. 😁

https://youtu.be/KN7qZvVACPg
Citera
2020-11-16, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Här är klippet där hon berättar om sina nya tänder. 😁

https://youtu.be/KN7qZvVACPg
Fy fan vilka gräsliga tänder, att hon inte satt dit en mosaikplatta i guld också så hade det sett riktigt lyxigt ut.
Citera
2020-11-16, 19:05
Medlem
TPLs avatar
Mera tänder. Och ett finger till snickarn. 🖕
https://nyheter24.se/noje/kandissver...tt-tappa-hakan
Citat:
I klippet pekar Anna bland annat fuck you till "Arga Snickaren" och på frågan om vad hennes tänder kostar så svarar Anna:
– Ja dom kostar bajs. Men jag betalade med lite tonfisk vettu, säger hon bland annat i klippet.
https://www.instagram.com/p/BXL-pNqj...eo_watch_again
Citera
2020-11-16, 19:46
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Har blivit underhållen av denna tråd under lång tid nu men har aldrig bidragit själv.
Jag har lite gamla anekdoter om Anna och hennes familj som säkert kan glädja någon.

Min brorsas barn gick nämligen i samma skola som hennes två yngsta och ungarna spenderade lite tid hemma hos varandra. Jag minns bland annat ett tillfälle när jag var där samtidigt som både Antonio och Vanessa var över på middag (vilket var ofta) och de satt öppenhjärtligt och berättade om hur ofta mamma och pappa bråkade där hemma. Antonio var ofta den som tenderade att berätta betydligt mer än hans föräldrar säkerligen var med på. Han berättade också att hans föräldrar var på väg att skiljas.

Antonio var förövrigt en otrolig jobbig och stökig unge, känd i skolan för att vara ett garanterat bokstavsbarn sedan som 7-åring.
Vanessa var betydligt mer timid och snäll men kunde uppfattas som rätt bortskämd och snobbig. När hon var lite äldre skröt hon ofta om hennes mamma och hennes kändisskap.

Men det absolut roligaste jag har att berätta om Anna är att hon ofta bad min bror och hans fru att hämta hennes barn åt henne i skolan eftersom "det blir sådan uppståndelse bland barn och föräldrar när hon är där". För att hon var "känd" alltså. Ska tilläggas att inte en jäkel på denna skola brydde sig om Anna Book förutom att det var hennes son som skapade kaos i skolan.
Tack för input, jag har väl lite liknande input men från den äldsta, Lazy F.
Lite divalater redan som 10-12 åring och en Anna som skulle ta över föräldramöten m.m. Lazy F var inte dum och var rätt ok i skolan men med en mamma som intalade henne att hon var bäst utan att behöva kämpa ser vi resultatet av nu.
Citera
2020-11-16, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Tror hon är lika stor redan, påväg att bli större. Men det gör inget för hon vann ju faktiskt Biggest Loser

Eller hur, på tal om att leva på gamla meriter. 😆
Citera
2020-11-17, 05:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Jag hoppas att bookis och Fisan anlitar en fotograf till deras kommande matlagningsbook
https://imgur.com/gallery/mJm1bJs

Inget ont om butiksfärdig kyckling, brukar själv köpa det när jag har 30 minuter lunch och behöver slänga ihop en sallad. Men om man ska skriva en matlagningsbok så tycker man ju att maten ska lagas från grunden.
Citera
2020-11-17, 06:44
Medlem
[/quote] Btw någon som kan tolka detta
"man kan dra åt flera håll & vi har beläggning för vårt liv & våra val & möjligheter."..[/quote]

Svaret är att det är OMÖJLIGT att tolka någon som är narcissist. Så fort de blir påkomna med att ljuga, kommer det en massa rappakalja, för att avleda focus på deras lögner. Allt för att upprätthålla skenet av ett perfekt liv.
Citera
2020-11-17, 08:57
Medlem
cosmic_dancers avatar
Anna påstod väl att hennes coronatest knappt kändes. Jag är inlagd på sjukhuset nu, dock inte för corona men jag fick göra ett test bara för att de skulle vara helt säkra och se om jag kunde dela sal med andra. Ingen corona men om Anna säger att testet knappt kändes sä har hon förmodligen inte gjort något test för jo det kändes och var riktigt obehagligt. Gjorde inte direkt ont men jag gör helst inte om det.

Med tanke på Annas låga smärttröskel och hur hon annars gillar att överdriva så ställer jag mig in i ledet som är tveksamma till Annas corona
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in