2020-11-14, 02:47
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grisenkanflyga
I kväll kom det ett rätt lugnt och sansat inlägg av Anna på instagram men offerkoftan sticker allt fram lite i alla fall.

https://imgshare.io/image/anna-book.N0xf4w
Inga stavfel och bara ett par emojis. Hon har inte skrivit själv.
Citera
2020-11-14, 05:12
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Helt säkert kopierat men hon har klämt in några egna ord. Dags för en paus igen?
Vem har hon blivit osams med nu? Finns inte så många kvar att välja på.
Långt kvar till lön. Så nu sitter Anna hemma och spelar spel, städar skåp, bakar och njuter av naturen.

Har tänderna lossnat än? Bilen gått sönder?

Jag skrattar fortfarande när jag tänker på Anna och My på Ikea... Det var ju de rätta personerna att skicka dit för att köpa garderober. 😂
Som vanligt var det nån annans fel. De hade skrivit upp måtten men fattar inte att skjutdörrar tar mer plats än en vanlig garderobsdörrar.
De där borde ha personliga assistenter.
Citera
2020-11-14, 07:09
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Har tänderna lossnat än? Bilen gått sönder?

Jag skrattar fortfarande när jag tänker på Anna och My på Ikea... Det var ju de rätta personerna att skicka dit för att köpa garderober. 😂
Som vanligt var det nån annans fel. De hade skrivit upp måtten men fattar inte att skjutdörrar tar mer plats än en vanlig garderobsdörrar.
De där borde ha personliga assistenter.
Ingen bil syns för hushållet på ratsit, där står även boendeformen som lägenhet av någon anledning.

IKEA och Anna Book har aldrig varit en bra kombination, ett ställe för vanligt folk är inget ställe för henne.
Citera
2020-11-14, 08:13
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Kan det vara så att Felicia börjat jobba som marknadschef för Anna.
Citera
2020-11-14, 08:40
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Kan det vara så att Felicia börjat jobba som marknadschef för Anna.
My har ju assistent så då måste Anna också ha det. Men samma frisör har de inte. Anna har svårt att hitta nån bra frisör, kanske för att de inte klipper gratis.

Om de har råd att flänga runt halva Sverige förstår jag inte varför de gör sig besvär att leta delar på skroten. Om det inte kommer en bilfilm på Instagram snart (som bevis för att Forden rullar) tror jag att det är dags för "ny" bil igen. Den de har köptes ju i mars. Nästa vecka får svärfar sin pension och sen är det bara en vecka till lön.

Varför har Anna alltid så stora tröjor på sig i sina lives? För att växa i? När hon var på Ikea hade hon svept in sig i en filt.
Citera
2020-11-14, 08:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
My har ju assistent så då måste Anna också ha det. Men samma frisör har de inte. Anna har svårt att hitta nån bra frisör, kanske för att de inte klipper gratis.

Om de har råd att flänga runt halva Sverige förstår jag inte varför de gör sig besvär att leta delar på skroten. Om det inte kommer en bilfilm på Instagram snart (som bevis för att Forden rullar) tror jag att det är dags för "ny" bil igen. Den de har köptes ju i mars. Nästa vecka får svärfar sin pension och sen är det bara en vecka till lön.

Varför har Anna alltid så stora tröjor på sig i sina lives? För att växa i? När hon var på Ikea hade hon svept in sig i en filt.

🤣🤣🤣🤣hon säger alltid att den här tröjan har blivit så stor på mig, som om hon hade gått ned i vikt?!
Citera
2020-11-14, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Ingen bil syns för hushållet på ratsit, där står även boendeformen som lägenhet av någon anledning.

IKEA och Anna Book har aldrig varit en bra kombination, ett ställe för vanligt folk är inget ställe för henne.

Jodå, Fårrden är kvar enligt merinfo.
Citera
2020-11-14, 09:40
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie

Det står villa som boendeform på mr koll men på Ratsit står det faktiskt lägenhet vilket nog bara är skrivfel. och forden från 2008 är reggad på adressen även på Ratsit.
Citera
2020-11-14, 09:44
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
🤣🤣🤣🤣hon säger alltid att den här tröjan har blivit så stor på mig, som om hon hade gått ned i vikt?!
Hon själv tror ju på det så varför skulle vi inte göra det?
Citera
2020-11-14, 09:59
Medlem
nytt mastodontinlägg på insta,

https://postimg.cc/gallery/8zwZprZ
Citera
2020-11-14, 10:22
Medlem
nickomyras avatar
En härlig lördagsmorgon hemma hos stolledanos
https://imgur.com/gallery/q7ikhLl
Citera
2020-11-14, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grisenkanflyga
I kväll kom det ett rätt lugnt och sansat inlägg av Anna på instagram men offerkoftan sticker allt fram lite i alla fall.

https://imgshare.io/image/anna-book.N0xf4w
Anna skriver att hon aldrig dömer andra! Jag blir så trött på hennes offerkofta-mentalitet och skit-snack! Dömde hon inte den stackars flickan som vart utsatt av hennes son för grovt övergrepp, att ljuga! Och att vara smutsig!! Hon dömer följare att vara gamla när de har åsikter! Hon dömer i sitt inlägg att personer är egoistiska! Hon dömer personer att inte vara respektfulla! Hon dömer personer som tar del av Flashback och har synpunkter och åsikter som idioter. Jag hoppas Anna Book vaknar upp och lägger ner sina patetiska inlägg och lajvar på IG. Men å andra sidan får jag inte poppa popcorn 🍿 och få ett gott skratt 😆
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in