Den blicken SKA lysa av rädsla, Grubbelman! Han kommer att åka dit så det skriker om det. Hans "semester" är snart slut på allvar... (Kanske har vi delvis samma källor, du och jag?)
Har till min glädje fått en hel del ny information sista tiden, direkt från Örebro, och kontentan av den närmast MASSIVA informationen, är entydigt att han och eventuella beskyddare, ska vara räddare än någonsin.
Snaran dras åt... Det händer massor på flera olika håll. Tyvärr inget jag kan dela med mig av i tråden, som ni förstår, men ni kommer märka det förr, eller senare.
Hav förtröstan, ni som troget väntar på att LW´s ska få upprättelse. Kvinnomördaren SD kommer INTE undan!
Sannolikt inte de som skyddat honom heller, då det reageras starkt på de inblandades uppförande både INNAN mordet, EFTER mordet och NU. Vore jag dem så skulle jag känna mig iakttagen dygnet runt....på alla sätt och vis.
En hel del intressanta och viktiga tips HAR kommit till utredningen från folk i tråden. Och de ska vi låta flöda när vi har sådana.
Den som tror SD är oskyldig, tror sannolikt på Jultomten, John Blund och Shape-Shifter-Mållgor med.
Tick, tack, tick, tack...
#TeamÅsaHiding