Fel! Minst tre vittnen har hört skriken.
Kan finnas någon till som inte vill bli inblandad i en rättegång med allt vad det innebär. En del personer är konstiga.
Men, som sagt, det trovärdiga paret plus en man som jag tror var ute och rastade hunden. Var det så?
Du vet säkert bättre än mig men jag menade själva paret som ett (1) vittne och sedan läste jag om den
andre eller den tredje men den verkar inte ha varit så viktig i tråden.Men som jag uppfattat saken så är tidspunkten byggd på parets vittnesmål.Det e bara och rätta mig om jag har fel
Nu sysslar du ju med skvaller. F-n vad du hittar på. Finns inga bevis för att det var 12-15 snubbar. Vi andra har räknat till 5-6 intima relationer ÖVER ÅREN.
Nej,det står att läsa i SD's brev till TR som finns som länk i dom sista sidorna.
Men varken Ni eller SD kan veta säkert hur många det är men SD måste ju namnge dom han vet om.
Han kan ju inte bara slänga ur sig siffror som han inte har fog för.
"-Lw hade våren 2018 och intensiva uppvaktningar efter fler. Sista året är 12-15 män i sådana relationer med Lw. De flesta uttrycker att dom vill mer med Lw. Exakt ingen har alibi"
Nu sysslar du ju med skvaller. F-n vad du hittar på. Finns inga bevis för att det var 12-15 snubbar. Vi andra har räknat till 5-6 intima relationer ÖVER ÅREN.
Ett förtydligande:
Min spekulation utgår från att någon av dom i12-15 (ev fler) männen kan ha blivit åtsidosatta,lurade,kränkta eller vad som då uppvaktningarna måste ha varit rätt nära inpå varandra.
Poängen är inte att förnedra LW utan helt hur dessa män har agerat i situationen man hamnat i.
En av dom kan ju ha fått damp.
Ett förtydligande:
Min spekulation utgår från att någon av dom i12-15 (ev fler) männen kan ha blivit åtsidosatta,lurade,kränkta eller vad som då uppvaktningarna måste ha varit rätt nära inpå varandra.
Poängen är inte att förnedra LW utan helt hur dessa män har agerat i situationen man hamnat i.
En av dom kan ju ha fått damp.
Så du tror inte att polisen har kollat upp dessa män och uteslutet dom en efter en. 99% av alla mord som begås i Sverige har förövaren en mycket nära relation till offret. 1% är fyllemord eller lustmord.
Så du tror inte att polisen har kollat upp dessa män och uteslutet dom en efter en. 99% av alla mord som begås i Sverige har förövaren en mycket nära relation till offret. 1% är fyllemord eller lustmord.
Jag tror ingenting mer än att ingen av dessa män hade alibi för natten.
Så länge dom inte har det och inga spår på brottsplats osv så är dom jämlika med SD.
Enda skillnaden är att SD har knullat henne längst,chatta med henne längst samt hon haft ringfingret i röv*n på SD.
LW är,var aldrig en nära relation.Kolla hur många som slår ihjäl sina älskarinnor så får du andra värden på procenten.
edit.Vidare så skrev SD brevet till TR efter avslutad fup och står det inget i fup om dessa 12-15 män så är nog risken att dom inte är undersökta(rejält med 14000 sidor) och SD kanske inte ens hade namnen på (alla) dessa män.
Senast redigerad av 7.2PaRichterskalan 2020-11-10 kl. 12:37.
Nej det har dom inte. Frågan om dom mördat Lena är inte ens ställd till någon av dom. För att låtsas sökt brett så har presumtiva mördare kallats till vänliga samtal utan följdfrågor om alibi etc.
Exemplifieras bäst med Noa som inte fick några frågor när han uppgav att han inte kommer ihåg vad han gjorde eller befann sig när hans mamma mördades trots att våldshistoriken verus sin mamma Lena Wesström bör ha varit känd med iom polisanmälningara samt HW vittnesmål om att Noa växt tilt sig och gett tillbaka genom att misshandlat sin förtryckande mamma.
Det borde finnas en spärr så att medlemmar var tvunga att ta sig igenom FUP så vi kan diskutera verkligheten och inte önskningar om hur den borde vara.
Försvaret vill inte låsa sig vid tidpunkten som man tror/påstår att mordet möjligen har skett.
Det finns trots allt bara ett vittne som hört skriken
Skriken är bara en sak av flera indicier som stärker tidpunkten för mordet.
- Den plötsligt avbrutna chatten stärker
- att Lena gick ut från sin bostad
- som kan visas via Lenas "min tidslinje"
- Skrikvittnena är två
- och de har ett inringt samtal till polisen
- bullerplanket har en kraftigt dämpande effekt på ljud från andra sidan
- min tidslinje visar också att mobilen stod still på platsen för mordet i 11 minuter varefter den flyttas till ett område strax i närheten av mordplatsen.
A 166/20
"Denna aktivitet ser ut att vara en kortare promenad i färdriktning sydöst från
Byaiagsgatan 4a. Promenaden påbörjas cirka kiockan 23:L3. Kiockan 23:25 är
aktiviteten pågående men stillastående vid området nära fyndplatsen. Den aktiva
enheten befinner sig där i cirka 11 minuter till klockan 23 :36, se Figur I 0. Därefter
täcker näst sista precisionscirkeln ett större område med fyndplatsen som centrum, se
Figur 11. Den sista punkten registreras den 14 maj klockan 23:38 precis utanför
området, se Figur 12. "
Jag tror att försvaret (utan att ha sett deras synpunkter) har mycket svårt att flytta på tidpunkten för mordet, även om det faktiskt är lite konstigt att ingen annan har hört skriken.
- Skrikvittnena är två
- min tidslinje visar också att mobilen stod still på platsen för mordet i 11 minuter varefter den flyttas till ett område strax i närheten av mordplatsen.
A 166/20
enheten befinner sig där i cirka 11 minuter till klockan 23 :36, se Figur I 0. Därefter
täcker näst sista precisionscirkeln ett större område med fyndplatsen som centrum, se
området, se Figur 12. "
Jag tror att försvaret (utan att ha sett deras synpunkter) har mycket svårt att flytta på tidpunkten för mordet, även om det faktiskt är lite konstigt att ingen annan har hört skriken.
Menar åklagaren Åsa Hiding att (den förmodade) tidpunkten för mordet är ett indicium mot just SD?
Senast redigerad av Draifos 2020-11-10 kl. 13:14.
Nej,det står att läsa i SD's brev till TR som finns som länk i dom sista sidorna.
Men varken Ni eller SD kan veta säkert hur många det är men SD måste ju namnge dom han vet om.
Han kan ju inte bara slänga ur sig siffror som han inte har fog för.
"-Lw hade våren 2018 och intensiva uppvaktningar efter fler. Sista året är 12-15 män i sådana relationer med Lw. De flesta uttrycker att dom vill mer med Lw. Exakt ingen har alibi"
Å fan, SD skulle vara betrodd och hur i helle skulle han kunna veta vilka som har alibi? Nä, SD ska man inte lita på utom vid speciella högtidliga tillfällen. Han sitter liksom i en rävsax så han säger vad som helst. Offret kan dessutom inte försvara sig.
5-6 intima relationer finns i FUP, vad jag vet, och det handlar som sagt om en period på flera år.
- Skrikvittnena är två
A 166/20
området, se Figur 12. "
Ja jag vet inte mera men det finns att läsa utförligt i förvarets redovisning (eller hur man säger)
Så länge dom inte har det och inga spår på brottsplats osv så är dom jämlika med SD.
Enda skillnaden är att SD har knullat henne längst,chatta med henne längst samt hon haft ringfingret i röv*n på SD.
LW är,var aldrig en nära relation.Kolla hur många som slår ihjäl sina älskarinnor så får du andra värden på procenten.
edit.Vidare så skrev SD brevet till TR efter avslutad fup och står det inget i fup om dessa 12-15 män så är nog risken att dom inte är undersökta(rejält med 14000 sidor) och SD kanske inte ens hade namnen på (alla) dessa män.
Förhören av dessa män ligger säkert i slasken som förövrigt är lika stor som FUP. Och eftersom polis och åklagare anser att dessa förhör inte har någon som helst betydelse för brottet så tas det inte heller upp i FUP.
Inte ska man väl behöva ta upp alla fullständigt ointressanta personer, med kontrollerade alibin, i ett FUP? Nä, det går inte. Var inte LW en nära relation till SD under flera år? Önsketänkande från dig om du inte gillar idén. SD förnekade inte det.