Citat:
Ursprungligen postat av
GobberTull
Har egentligen ingen åsikt om alla de här skitstormarna mer än att det verkar väldigt dumt att skaffa sig så många fiender. Framför allt tuffingarna Henrik och Axel verkar ha försatt sig i en situation där de aldrig själva kommer kunna välja när det är dags att sluta. Det kommer alltid finnas någon som har en gås de vill få plockad med herrarna.
Däremot reagerade jag desto starkare på den stream som postats för några dagar sedan. HUR FAN SER DET UT I AXELS LÄGENHET? Är det en vuxen människa med inkomst och flera aktiebolag som bor så? Det ser ju för fan ut som en inspelningsplatsen för östeuropeisk budgetporr, eller nått. En jävla sunkig singelbäddsäng upptryckt mot ett hörn. INGENTING på väggarna! Ett svart jävla nattygsbord med matchande asful lampa och en liten väckarklocka.
Tacka fan för att han lever en tillvaro som någon sorts halvradikaliserad, kvinnohatande incel. Brudarna som är nyktra nog att stå på benen lär ju fly så fort de kan. Sånt sunkigt pojkrumssex kan ingen vilja utsätta sig för efter studenten.
Helvete vad provocerad jag blev.
Vilket avsnitt är det? och var hittar jag det? Blir riktigt nyfiken, då jag sett bilder på hur det ser ut i Nina Rungs lägenhet

(ser ut som motsatsen till det som beskrivs, men då var det mäklarbilder, och väggarna var verkligen motsatsen till 'Ingenting på väggarna')