2020-10-25, 13:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NSoscar
Det är välbelagt att både henko och myra har sådana kontakter och axel är ju redan dömd för hot.
Så ja, det gör jag.

OFF TOPIC:
Visst är väl myra rätt het?

Nu verkar det som att Mästerdetektiven Blomqvist och hans assistenter tror att jag är NSOscar.
Dvs ett jävla nassekonto med över 100 inlägg om en massa nazistskit? Öh... lite bättre än så känner ni mig väl ändå, eller driver ni med mig nu?

Källa discord
https://imgur.com/a/GBCFhLK

(Som bonus får man också en bild på Axel när han heilar ikapp med någon.)

PS. Tim sluta bevaka den här tråden som en hök om du vill att det ska framstå som att du har någon vettig fritidssysselsättning själv. Du blir inte anklagad för att vara Axels sekreterare utan anledning.
Senast redigerad av farfar 2020-10-25 kl. 14:10.
Citera
2020-10-25, 15:15
Medlem
Translobbyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa
Kan du länka? Är inte förvånad med tanke på det hot Axel delade ut mot Myra i patreongruppen tidigare.
Det handlar om den video som moralhora och farfar länkade.

Vid ungefär 2:59:45 så säger en onykter Henrik:

Citat:
Det är samma med dom flashback-trollen som berättar om att vi våldtagit Myra eller försöker vara på Myras sida. Dom är vider. Äckel. Äckel-äckel-äckel-äckel!! (här tar Axel tar fram en hammare han ska slå dessa "troll" med) Det är fyradminnesionelt shack dom spelar med sig själva. Dom ska UT ... öhm alltså det är människor som ska sitta upp så man får slå dom hårt i njuren (Axel tar fram ännu en likadan hammare och ser enormt dum ut) dom ska vara fastspikade på ett kors så man får slå dom!

Samtidigt så erkänner indirekt Henrik övergreppen mot Myra i en tidigare del. Detta som svar på en fråga om dem själva någonsin gjort någonting klandervärt i närtid. 1:46:15:

Citat:
Det finns för det första en person, en kvinna som jag har definitivt utnyttjat på alltså så här alla punkter. Alltså jag var grisig mot henne. Vi hade liksom kk-förhållande under lång tid och jag verkligen behandlade henne som skräp. (Axel grimasherar samtidigt om att han verkligen inte gillar att Henrik tar upp detta)

Jag hoppas att flera sparar ner delar av denna videon om Myra eller andra vill använda i framtida brottmål.
Senast redigerad av Translobbyn 2020-10-25 kl. 15:18.
Citera
2020-10-25, 18:52
Medlem
Hela den här soppan måste vara regisserad. Det är ju en dokusåpa, de spelar.
Citera
2020-10-25, 19:14
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Translobbyn
Det handlar om den video som moralhora och farfar länkade.

Vid ungefär 2:59:45 så säger en onykter Henrik:

Samtidigt så erkänner indirekt Henrik övergreppen mot Myra i en tidigare del. Detta som svar på en fråga om dem själva någonsin gjort någonting klandervärt i närtid. 1:46:15:

Jag hoppas att flera sparar ner delar av denna videon om Myra eller andra vill använda i framtida brottmål.
Det framgick inte vem kvinnan var eller att det handlade om något brottsligt, av dina citat.

Men man kan ju undra varför han, en såpass moraliserande typ som han är, var "grisig" mot henne. Vad skulle det vara bra för?
Citera
2020-10-25, 23:34
Medlem
Ograsts avatar
Är den nya konflikten som ska utkämpas mot Myra? Svårt att veta eftersom tråden är så urspårad. Roligt att följa iallafall!
Citera
2020-10-26, 01:58
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Är den nya konflikten som ska utkämpas mot Myra? Svårt att veta eftersom tråden är så urspårad. Roligt att följa iallafall!

Så här skrev Axel i en kommentar till sin egen trådstart i patreongruppen, "Det eskalerar".

Åh wow, gissa vem som hade rätt gällande hur man ser till att det blir tyst? Det var jag.

Det är alltså Axel som triumfererar över att "fått tyst" på Myra. Känns som att det snart är läge att tåga mot Gullmars och "reda ut" saker och ting ( Axel brukar ju uppmana oss till det i podden).
Citera
2020-10-26, 07:03
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Så här skrev Axel i en kommentar till sin egen trådstart i patreongruppen, "Det eskalerar".

Åh wow, gissa vem som hade rätt gällande hur man ser till att det blir tyst? Det var jag.

Det är alltså Axel som triumfererar över att "fått tyst" på Myra. Känns som att det snart är läge att tåga mot Gullmars och "reda ut" saker och ting ( Axel brukar ju uppmana oss till det i podden).

Du är verkligen arg om hela Cissi "Lögnerskan" Wallin-grejen.

Och nej, ingen med lite vett tolkar saker som du gör, men you do you.
Citera
2020-10-26, 10:10
Medlem
Citat:

Är vi säkra på att det handlar om det? Det kan väl handla om diverse andra stalkers?

sen kommer du ju aldrig "tåga mot Gullmars", du trivs bäst med att sitta här i tråden och ljuga och utlova att det ska komma roliga överraskningar som aldrig kommer. Hur lång är den där veckan det skulle ta för nästa överraskning?

Det är väl faktiskt ingen av deras stalkers som varit intresserade av att konfrontera dem irl, eller?
Citera
2020-10-26, 14:43
Medlem
Crapmagics avatar
Henrik drog facking rasistkorten mot Jens Ganman i att koppla brottslighet till tredje värden invandring

Han är diskad från diskussionen eftersom han har en egen definition av rasism
Citera
2020-10-26, 14:46
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Hittade hotet, det är hyfsat grovt:
https://youtu.be/eiyc2qWfRpk?t=10633

Smartisen Henko fyllegaggar om att man ska slå folk som driver med dem, och så tar Axel fram nån hammare:
https://youtu.be/eiyc2qWfRpk?t=10829
Sanna är inte ful på håll iaf,
och näsringen gör hon bara snyggare

Vad exakt har Axel för etnicitet? halvsvensk, hans afrikanska mamma lämnade honom i vaggan varpå Axel växte upp med sin svenska pappa! eller hur?
Senast redigerad av Crapmagic 2020-10-26 kl. 14:50.
Citera
2020-10-26, 15:27
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Habakuck
Är vi säkra på att det handlar om det? Det kan väl handla om diverse andra stalkers?

Ja, man kan vara säker på att det är Myra som åsyftas eftersom det är en kommentar på trådstarten "det eskalerar" i patreongruppen. Allt finns dokumenterat tidigare i den här tråden.
Senast redigerad av Nytorgsprinsessa 2020-10-26 kl. 15:30.
Citera
2020-10-26, 19:27
Medlem
Crapmagics avatar
Sanna vill ha dödstraff för Breivik, för att hon är vänsterextrem och han är högerextrem mördare av klasskamrater

Men hon vill nog inte ha dödsstraff för Abubakr Muhammed..

Henrik vill att kvinnliga fotbollsspelare ska känna lika mycket som manliga!
Alla värden är monetära för haveristerna
Senast redigerad av Crapmagic 2020-10-26 kl. 19:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in