Citat:
Ursprungligen postat av
Nytorgsprinsessa
Kan du länka? Är inte förvånad med tanke på det hot Axel delade ut mot Myra i patreongruppen tidigare.
Det handlar om den video som moralhora och farfar länkade.
Vid ungefär 2:59:45 så säger en onykter Henrik:
Citat:
Det är samma med dom flashback-trollen som berättar om att vi våldtagit Myra eller försöker vara på Myras sida. Dom är vider. Äckel. Äckel-äckel-äckel-äckel!! (här tar Axel tar fram en hammare han ska slå dessa "troll" med) Det är fyradminnesionelt shack dom spelar med sig själva. Dom ska UT ... öhm alltså det är människor som ska sitta upp så man får slå dom hårt i njuren (Axel tar fram ännu en likadan hammare och ser enormt dum ut) dom ska vara fastspikade på ett kors så man får slå dom!
Samtidigt så erkänner indirekt Henrik övergreppen mot Myra i en tidigare del. Detta som svar på en fråga om dem själva någonsin gjort någonting klandervärt i närtid. 1:46:15:
Citat:
Det finns för det första en person, en kvinna som jag har definitivt utnyttjat på alltså så här alla punkter. Alltså jag var grisig mot henne. Vi hade liksom kk-förhållande under lång tid och jag verkligen behandlade henne som skräp. (Axel grimasherar samtidigt om att han verkligen inte gillar att Henrik tar upp detta)
Jag hoppas att flera sparar ner delar av denna videon om Myra eller andra vill använda i framtida brottmål.