2020-10-24, 14:09
Medlem
jag är väldigt oinsatt i vad de här fejderna handlar om.
både "haveristerna" och deras belackare är barnsliga.
nåt kuligt är det ändå över att följa den här tråden hehehe...

haverister och antihaverister
hav av låghet och småaktighet från tvenne håll vi hava
havande med folk med alldeles för mycket tid (mig inräknat som läser eländet)
haveri rentav
Senast redigerad av Gorgolo 2020-10-24 kl. 14:26.
Citera
2020-10-24, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkka
OnT Vad kan man säga om Sanna i haveristerna då, vad har hon åstadkommit förutom att skita ut ubercuckens tims avkomma? Hon påminner mig om en fläktrökande white trash morsa på landsbygden som självklart har stenkoll på allt från trump till andra världskriget utan att ha läst en enda bok, och med en livserfarenhet och en omvärldsanalys som random boomer på vishan.

En nackamorsa minus utbildning, pengar, framgång och en normsnygg partner dårå. En vild gissning är att utbildningen hon sitter på är den klassiska "jag har läst några högskolepoäng", iofs mer än resterande haverister, men blir lätt genomskinligt när man hör hennes djupa tankar om allt från världspolitik till att sparka upp öppna dörrar om hur elak och dum borgligheten är. En likriktad icketänkare mao.

Är det något krav att ens föräldrar måste vara syskon för att få vara med i denna klubb för inbördes beundran? Haveristerna, de oanställningbaras gäng.
Eh... har hon gjort dig något personligen eller så? Eller finns det någon annan anledning bakom all hatisk dynga du spyr ur dig?
Citera
2020-10-24, 17:22
Medlem
Varulvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdolfHitler1488
Då blir det Kafkatrap och ladyboy-afton,
Karlar i klänningar i mitt kök.
En härlig kvinna med manliga händer
Hon kan få skala min lök.

Lämna henne i fred.
Citera
2020-10-24, 20:06
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Axel, du är inte osynlig. Jag ser dig.

Axel hotar Nytorgsprinsessan med uthängning:
https://imgur.com/a/9s4f7ME

Av Nytorgsprinsessans posthistorik från flera år sen ser man att hon är från en helt annat generation. "Loke" sög på napp när Nytorgis såg på KSMB.

Sen för CP-Axel ett resonemang om att varför reagerade "hon" på flashback, ja det kan man ju fråga sig. Kan det vara så att jag läste tråden, och informerade berörda parter om svinaktigheterna? En hel jävla vecka efter att jag berättat om vad som pysslas med i Rosa Apor.

Axel, du är Cissi Wallin nu.

Ja, jösses. Hur är det man säger, den som ljuger i smått....... De små liven verkar helt desperata när den ena lögnen efter den andra avslöjas. Fortsättning lär väl följa då många på haveristiskt maner samlar i pärmarna. Ser fram emot att bli uppeldad i kommande avsnitt ;-)

Yep, KSMB är favoriter, speciellt Johan J ( gullis)
Senast redigerad av Nytorgsprinsessa 2020-10-24 kl. 20:11.
Citera
2020-10-24, 20:56
Medlem
Materwelons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa
Ja, jösses. Hur är det man säger, den som ljuger i smått....... De små liven verkar helt desperata när den ena lögnen efter den andra avslöjas. Fortsättning lär väl följa då många på haveristiskt maner samlar i pärmarna. Ser fram emot att bli uppeldad i kommande avsnitt ;-)

Yep, KSMB är favoriter, speciellt Johan J ( gullis)

Ja, jag tyckte också det lät lite väl konstigt. Enda chansen till att det skulle gå ihop är ju att man känt dom som barn för att ens musikerföräldrar känt dom eller nåt. Lite långsökt ja.
Citera
2020-10-24, 22:08
Medlem
Translobbyns avatar
I en video på Axels Youtube hotar en full Henrik tillsammans med Axel att utsätta dem som vågar pratar om vad dem gjort mot Myra på flashback med grovt våld.

Det börjar bli väldigt många nu som snart kan och bör polisanmäla dessa herrar för uppvigling och olaga hot.
Citera
2020-10-24, 22:45
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Translobbyn
Det börjar bli väldigt många nu som snart kan och bör polisanmäla dessa herrar för uppvigling och olaga hot.

Ta tag i dina hängslen och anmäl dom bara!

Här är denna video jag antar du snackar om - 3 och en halvtimmes svamlande: https://www.youtube.com/watch?v=eiyc2qWfRpk

Lycka till med anmälningarna!
Citera
2020-10-24, 22:52
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Translobbyn
I en video på Axels Youtube hotar en full Henrik tillsammans med Axel att utsätta dem som vågar pratar om vad dem gjort mot Myra på flashback med grovt våld.

Kan du länka? Är inte förvånad med tanke på det hot Axel delade ut mot Myra i patreongruppen tidigare.
Citera
2020-10-25, 03:23
Avslutad
Citat:
Kan du länka? Är inte förvånad med tanke på det hot Axel delade ut mot Myra i patreongruppen tidigare.

Hittade hotet, det är hyfsat grovt:
https://youtu.be/eiyc2qWfRpk?t=10633

Smartisen Henko fyllegaggar om att man ska slå folk som driver med dem, och så tar Axel fram nån hammare:
https://youtu.be/eiyc2qWfRpk?t=10829
Citera
2020-10-25, 06:52
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Vad var det för hot?
Citera
2020-10-25, 09:12
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Vad var det för hot?
(FB) Haveristerna
Citera
2020-10-25, 13:01
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
(FB) Haveristerna
Fanns en del what if där. Trodde det fanns något mer konkret. Men att de inte lever som de lär är väl rätt tydligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in