Citat:
Ursprungligen postat av
Nytorgsprinsessa
Läs vad jag skriver. Diskussioner om vad som sagts eller gjorts av Haveristerna blir knepiga att föra med de som inte är patreons eftersom massor av material bara görs tillgängligt för de som är medlemmar. Det gäller inte minst den senaste granskningen av våldtäktsmannen och de kopplingar som påstås finnas till andra.
Haveristerna 2:0 kan alla söka medlemskap till men det kräver godkännande. Inte alla släpps in. Discord är väl enbart för patreon ( osäker här).
Vad jag skriver är att utan tillgång till dessa kanaler ( som jag har) så blir det omöjligt att seriöst ta ställning till många av de frågor som diskuteras i den här tråden. Inte alla vill betala för den tillgången och uppenbarligen finns en del som inte orkar ansöka om medlemskap till FB-gruppen. Ändå har de åsikter om sådant de egentligen inte vet ngt om.
Om det finns så mycket komprometterande innehåll där så borde du väl kunna förse oss med ett par skärmdumpar? Från discord och gruppen i alla fall, patreon-avsnitten går väl att citera från då antar jag?
Det låter ju på dig som att det finns skandalösa uttalanden och gemena fräckheter att gödsla med? Och mängder av material som styrker att H är ”obehaglig” och annat som sägs i den här tråden. Då är det väl bara att börja skärmdumpa?
Förresten: GRATTIS! Din spådom att Haveristerna skulle råka ut för en ”obehaglig överraskning nästa vecka” fyller TVÅ veckor idag. Ett fyrfaldigt hurra för den.