Citat:
Ursprungligen postat av
Nytorgsprinsessa
Jag har ju redan svarat på den frågan. Självklart är jag inte inloggad som Nytorgsprinsessa där eftersom konversationen då skulle helt annorlunda ut. Förstår Du vad en trojansk häst är eller tror du likt Peter Rung att man kan tolka ord och uttryck lite som man själv tycker.
"Ni"? Tja du har ju påstått dig vara en person som om det stämmer lever i ett hushåll där det rullar in pengar från Haveristernas patreon. Knappast en neutral betraktare om man säger så.
1. Peka på var jag påstod att du skulle vara inne på servern som Nytorgsprinsessa. Wallraffande brukar innebära mer än att bara skapa ett konto, klicka join och sen lurka. Skriv något, hoppa in på voip, sluta vara en sån jävla fegis helt enkelt.
2. Var har jag påstått något annat? Eller tror du att alla som på något sätt är associerade med podden också granskar, wallraffar (när fan har detta ens gjorts i samband med podden??) och ringer runt till folk? Jobbar alla automatiskt med det deras partner jobbar med?
Edit: Är det alltså sprängstoff från discorden du sitter och trycker på förresten? Är det därför det är flera veckor förbi din deadline nu? Hahaha