2020-10-22, 14:47
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-Leif
Är det inte drygt att hela tiden behöva ljuga för att kunna hålla fast vid sin ståndpunkt?

Om att jag tjabblar med Henko och Axel på Discord? Ni missar det enkla faktumet att även ni blir granskade och inte har ensamrätt på Wallraffande och trojanska hästar. ;-)
Citera
2020-10-22, 15:03
Medlem
G-Leifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa
Om att jag tjabblar med Henko och Axel på Discord? Ni missar det enkla faktumet att även ni blir granskade och inte har ensamrätt på Wallraffande och trojanska hästar. ;-)

"Ni"? Jag har aldrig gjort något av det där, som sagt så får du gärna sluta hitta på saker. Om du tjabblar med dom eller inte har jag ingen aning om, men jag bad dig ju specifikt att gå in och snacka när vi sitter där om kvällarna. Att du sitter och lurkar i något hörn tvivlar jag inte på. Grattis, du har lyckats skapa ett konto och tryckt på en länk liksom. Guldspaden nästa?
Citera
2020-10-22, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Translobbyn
Varsegod: https://forumfiles.com/dcg9o4i9p7/ropmson_jpg

Oj ... det var inte mycket att komma med. Har du något annat?
Citera
2020-10-22, 16:35
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Citat:
"Ni"? Jag har aldrig gjort något av det där, som sagt så får du gärna sluta hitta på saker. Om du tjabblar med dom eller inte har jag ingen aning om, men jag bad dig ju specifikt att gå in och snacka när vi sitter där om kvällarna. Att du sitter och lurkar i något hörn tvivlar jag inte på. Grattis, du har lyckats skapa ett konto och tryckt på en länk liksom. Guldspaden nästa?

Jag har ju redan svarat på den frågan. Självklart är jag inte inloggad som Nytorgsprinsessa där eftersom konversationen då skulle helt annorlunda ut. Förstår Du vad en trojansk häst är eller tror du likt Peter Rung att man kan tolka ord och uttryck lite som man själv tycker.

"Ni"? Tja du har ju påstått dig vara en person som om det stämmer lever i ett hushåll där det rullar in pengar från Haveristernas patreon. Knappast en neutral betraktare om man säger så utan snarare talesperson för de andra.
Senast redigerad av Nytorgsprinsessa 2020-10-22 kl. 16:37.
Citera
2020-10-22, 16:42
Medlem
G-Leifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa
Jag har ju redan svarat på den frågan. Självklart är jag inte inloggad som Nytorgsprinsessa där eftersom konversationen då skulle helt annorlunda ut. Förstår Du vad en trojansk häst är eller tror du likt Peter Rung att man kan tolka ord och uttryck lite som man själv tycker.

"Ni"? Tja du har ju påstått dig vara en person som om det stämmer lever i ett hushåll där det rullar in pengar från Haveristernas patreon. Knappast en neutral betraktare om man säger så.

1. Peka på var jag påstod att du skulle vara inne på servern som Nytorgsprinsessa. Wallraffande brukar innebära mer än att bara skapa ett konto, klicka join och sen lurka. Skriv något, hoppa in på voip, sluta vara en sån jävla fegis helt enkelt.

2. Var har jag påstått något annat? Eller tror du att alla som på något sätt är associerade med podden också granskar, wallraffar (när fan har detta ens gjorts i samband med podden??) och ringer runt till folk? Jobbar alla automatiskt med det deras partner jobbar med?

Edit: Är det alltså sprängstoff från discorden du sitter och trycker på förresten? Är det därför det är flera veckor förbi din deadline nu? Hahaha
Senast redigerad av G-Leif 2020-10-22 kl. 16:53.
Citera
2020-10-22, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfar

Sen kan jag ju säga att senaste patreonavsnittet är en rätt så ihopljugen story vad gäller vad för hemskheter som sagts om Myra i den hemska nassechatten. När man bara bryr sig om att lalla om "kontext och intention" när det passar en själv så blir det lite löjligt.
Likasom förut är detta nåt du kan bevisa fast pallar inte?
Citera
2020-10-22, 17:29
Medlem
G-Leifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Habakuck

Helt meningslöst att be någon av dem om sånt, rätt uppenbart att de har en personlig beef med de som gör podden och därför verkar rättfärdiga att hitta på vad fan som helst för att klämma dit dem. Själv är jag mest kvar här för att se vad för sorts spännande spionliv folk tror att mina vänner och jag själv lever. Extremt underhållande.
Citera
2020-10-22, 18:24
Avslutad
Citat:
Helt meningslöst att be någon av dem om sånt, rätt uppenbart att de har en personlig beef med de som gör podden och därför verkar rättfärdiga att hitta på vad fan som helst för att klämma dit dem. Själv är jag mest kvar här för att se vad för sorts spännande spionliv folk tror att mina vänner och jag själv lever. Extremt underhållande.

Extremt underhållande svärjisrasism Axel uttryckte i den screenshot jag la upp, glömde ni kolla på den?
Citera
2020-10-22, 18:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Habakuck

Egentligen pallar jag inte, gillar inte att diskutera med flat earthers.

Sen kanske Henko beskyller en för att samarbeta med nazister och våldtäktsmän.

https://imgur.com/a/3Cycb6N
Senast redigerad av farfar 2020-10-22 kl. 18:30.
Citera
2020-10-22, 18:39
Medlem
G-Leifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Extremt underhållande svärjisrasism Axel uttryckte i den screenshot jag la upp, glömde ni kolla på den?

Åh nej Axel har uttryckt sig raljerande om något någonstans i någon chat för 3-4 år sen, nu säger jag upp vänskapen och tar avstånd. En svärjis hade aldrig skrivit "ökenfolk", förresten.
Citera
2020-10-22, 18:42
Avslutad
Citat:
Åh nej Axel har uttryckt sig raljerande om något någonstans i någon chat för 3-4 år sen, nu säger jag upp vänskapen och tar avstånd. En svärjis hade aldrig skrivit "ökenfolk", förresten.

Ökenfolk är peak svärjis. Du snackar goja. Smutsiga jävla somalier då, är det rasistiskt?

https://imgur.com/a/nZ2x1tC

Edit: Jag sa inget om att ta avstånd, du kan gå med i AfS om vill. Jag bryr mig inte.
Senast redigerad av farfar 2020-10-22 kl. 18:49.
Citera
2020-10-22, 18:46
Avslutad
Bonus: Axel ber Daniel Friberg skicka en gratisbok. Det verkar ha varit rätt mysig stämning där i 14/88-chatten.

https://imgur.com/a/9Xv0OAe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in