2020-10-21, 22:54
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-Leif
Alla som inte har ett äggkonto skapat igår släpps in i gruppen. Du har tillgång till discorden men vet ändå inte om att den är helt öppen för vem som helst?

Jag utgår att det bara är för patreons eftersom jag hamnade där den vägen. Huruvida det finns andra sätt har jag ingen aning om.

Nej,alla släpps inte in i gruppen. Fick nobben med mitt riktiga nick men släpptes in via mitt "trollkonto" .
Citera
2020-10-21, 22:55
Medlem
G-Leifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa
Discord är en ögonöppnare ;-)

Ja, alla länkar till olika spelnyheter, lite random skitsnack och några memes är verkligen saftigt content. Vad är ditt nick? Jag kan ge dig rollen så du kan sitta och lyssna när vi pratar om spel och svär om kvällarna om du vill

Edit: Jaha, du är redan patreon. Varför hoppar du inte bara in och snackar skit med oss då? Både Henko och Axel är ju där i princip dagligen.
Senast redigerad av G-Leif 2020-10-21 kl. 22:59.
Citera
2020-10-21, 23:22
Medlem
Translobbyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Det ska sägas att Lukas Romson är svår att ha att göra med.

Vad består antisemitismen av?
Instämmer i att Romson kan vara "svår", men han har ett gott hjärta åtminstånde. En av oerhört få som är kvar i gruppen och ej slickar Henriks röv eller håller tyst efter att bland annat Tim rensade bort alla som öppet var lojala mot Myra.

Antisemitismen bestod av att tillåta antisemitiska poster överallt i gruppen, exakt sådant som Henrik i andra fall har kritiserat Rashid från SUM för.
Senast redigerad av Translobbyn 2020-10-21 kl. 23:27.
Citera
2020-10-22, 00:37
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-Leif

Edit: Jaha, du är redan patreon. Varför hoppar du inte bara in och snackar skit med oss då? Både Henko och Axel är ju där i princip dagligen.

Det är ju det jag gör. ;-)
Citera
2020-10-22, 00:43
Medlem
mryellowmans avatar
Citat:
Discord är en ögonöppnare ;-)

Oj, nu är jag taggad
Citera
2020-10-22, 01:58
Medlem
Citat:
Läs vad jag skriver. Diskussioner om vad som sagts eller gjorts av Haveristerna blir knepiga att föra med de som inte är patreons eftersom massor av material bara görs tillgängligt för de som är medlemmar. Det gäller inte minst den senaste granskningen av våldtäktsmannen och de kopplingar som påstås finnas till andra.

Haveristerna 2:0 kan alla söka medlemskap till men det kräver godkännande. Inte alla släpps in. Discord är väl enbart för patreon ( osäker här).

Vad jag skriver är att utan tillgång till dessa kanaler ( som jag har) så blir det omöjligt att seriöst ta ställning till många av de frågor som diskuteras i den här tråden. Inte alla vill betala för den tillgången och uppenbarligen finns en del som inte orkar ansöka om medlemskap till FB-gruppen. Ändå har de åsikter om sådant de egentligen inte vet ngt om.

Om det finns så mycket komprometterande innehåll där så borde du väl kunna förse oss med ett par skärmdumpar? Från discord och gruppen i alla fall, patreon-avsnitten går väl att citera från då antar jag?

Det låter ju på dig som att det finns skandalösa uttalanden och gemena fräckheter att gödsla med? Och mängder av material som styrker att H är ”obehaglig” och annat som sägs i den här tråden. Då är det väl bara att börja skärmdumpa?

Förresten: GRATTIS! Din spådom att Haveristerna skulle råka ut för en ”obehaglig överraskning nästa vecka” fyller TVÅ veckor idag. Ett fyrfaldigt hurra för den.
Citera
2020-10-22, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Translobbyn
.

Antisemitismen bestod av att tillåta antisemitiska poster överallt i gruppen, exakt sådant som Henrik i andra fall har kritiserat Rashid från SUM för.
Skärmdumpar eller btfo. Lögnare.
Citera
2020-10-22, 11:58
Medlem
Translobbyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Habakuck
Skärmdumpar eller btfo. Lögnare.
Varsegod: https://forumfiles.com/dcg9o4i9p7/ropmson_jpg
Citera
2020-10-22, 12:01
Medlem
Translobbyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
Om det finns så mycket komprometterande innehåll där så borde du väl kunna förse oss med ett par skärmdumpar? Från discord och gruppen i alla fall, patreon-avsnitten går väl att citera från då antar jag?

Det låter ju på dig som att det finns skandalösa uttalanden och gemena fräckheter att gödsla med? Och mängder av material som styrker att H är ”obehaglig” och annat som sägs i den här tråden. Då är det väl bara att börja skärmdumpa?

Förresten: GRATTIS! Din spådom att Haveristerna skulle råka ut för en ”obehaglig överraskning nästa vecka” fyller TVÅ veckor idag. Ett fyrfaldigt hurra för den.
Fråga finaste Myra det är inte min uppgift att reda ut andras privata konflikter.
Citera
2020-10-22, 12:54
Medlem
G-Leifs avatar
Citat:
En av oerhört få som är kvar i gruppen och ej slickar Henriks röv eller håller tyst efter att bland annat Tim rensade bort alla som öppet var lojala mot Myra.

Citat:
Det är ju det jag gör. ;-)

Är det inte drygt att hela tiden behöva ljuga för att kunna hålla fast vid sin ståndpunkt?
Citera
2020-10-22, 13:29
Medlem
Citat:
Varsegod: https://forumfiles.com/dcg9o4i9p7/ropmson_jpg
Du får nog förklara hur detta bevusar att det är antisemitism överallt i den gruppen.
Citera
2020-10-22, 13:34
Avslutad
Vi normala har inte som hobby att samla på skärmdumpar, eftersom det är som det där stora svarta hålet som stirrar tillbaka på dig. Men lite компромат kan man ju bjussa på iaf.

Axel rassade sig visst lite när han satt och myste med nassar och rassar och allt vad det heter på antirasisternas barnspråk:

https://imgur.com/a/H7i18YS

Sen kan jag ju säga att senaste patreonavsnittet är en rätt så ihopljugen story vad gäller vad för hemskheter som sagts om Myra i den hemska nassechatten. När man bara bryr sig om att lalla om "kontext och intention" när det passar en själv så blir det lite löjligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in