2020-10-11, 22:18
Medlem
Satanihelvete vilket scoop! Tjej uttryckligen ber om dickpic och får det. Incel0o2ex borde verkligen kontakta Cissi angående det här beteendet.
Citera
2020-10-11, 22:18
Medlem
Xel2oXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
Att det har hänt är det väl ingen som ifrågasätter, det är väl omständigheterna kring kukbilds-skickandet som du tycks hitta på lite som du vill. Axel ska alltså ha skickat en bild på sin kuk till nån som uttryckligen bad om det. Jahopp. Inte riktigt lika illa som att begå en sadistisk våldtäkt, om du frågar mig.
Nej, naturligtvis går det inte att jämföra med en sadistisk våldtäkt. Nu blir jag lite nyfiken på hur du läser in det i vad jag skrev i andetaget efter att du anklagar mig för att hitta på omständigheter. Det var ju bara att läsa på lite på användaren @tardulv och de svar han fått för att få bilden klar för sig?

Så nästa gång innan du påstår att någon hittat på, så kanske du borde försöka att kolla upp lite själv?
Citera
2020-10-11, 22:21
Medlem
Xel2oXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soundofscience
Satanihelvete vilket scoop! Tjej uttryckligen ber om dickpic och får det. Incel0o2ex borde verkligen kontakta Cissi angående det här beteendet.
Som jag skrev, så handlade det inte om dickpicen i sig, utan alla ständiga intriger de där haveristerna blandar in alla i.
Citera
2020-10-11, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xel2oX
Nej, naturligtvis går det inte att jämföra med en sadistisk våldtäkt. Nu blir jag lite nyfiken på hur du läser in det i vad jag skrev i andetaget efter att du anklagar mig för att hitta på omständigheter. Det var ju bara att läsa på lite på användaren @tardulv och de svar han fått för att få bilden klar för sig?

Så nästa gång innan du påstår att någon hittat på, så kanske du borde försöka att kolla upp lite själv?

Du skrev ju att Axel är en snoppviftare och att Henrik håller honom om ryggen. Det antyder ganska starkt att Axel spontant visat kuken för nån som inte bett att få se den. Sen när folk påpekar för dig att kuken visades p.g.a. efterfrågan, då börjar du svamla om att det inte rörde sig om själva snoppviftandet utan "intrigmakandet". Men intrigerandet verkar det vara du som står för i denna tråd.
Citera
2020-10-11, 22:40
Medlem
G-Leifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xel2oX
Det har hänt.
Så Ax*l har en förbannat usel advokat i dig, Tramspelle.

Jag skriver ju uttryckligen "när det hände" och så läser du ändå in att jag tror att det inte hänt? Så hade inte jag gjort.

Som sagt verkar du sakna en hel del detaljer som du fyller i med lite vad du vill. Så hade jag nog inte heller gjort.
Citera
2020-10-11, 22:45
Medlem
p1x3ls avatar
Jag har bett om att få slippa både Haveristerna och deras haverier, och om de vill låtsas respektera det är det väldigt konstigt beteende att sitta och skriva om hur värdelös jag är på allehanda ställen på nätet där jag uppmärksammas på det.

De som är hågade kan ju fundera på hur märkligt det är att 1/3 som av allt att döma har stenkoll på vad som sägs på flashback är den enda ur podden som inte har postat i tråden (under eget namn).

Märkligt, det där.

Att föra kampanjer för att tysta gamla medarbetare och anklaga dem för att underprestera när de slutat engagera sig pga dåligt mående, låter lite som något Anna Björklund eller CW skulle göra va?

Att skapa anonyma konton för att hetsa mot meningsmotståndare på flashback, låter lite som något N*omi skulle göra va?

Tänk, när man stirrar in i avgrunden för länge är det nästan som att den stirrar tillbaka.

Glöm inte att bli PatrEons.
Senast redigerad av p1x3l 2020-10-11 kl. 23:04.
Citera
2020-10-11, 23:29
Medlem
Materwelons avatar
Podden är iallafall bättre nu än förr. Levererar mycket och bra. Vilket jag tror "vissa" här vet och tjurar över. "Vissa" borde kanske jobba på sitt eget content istället för att vända kappan och gulla med Cissi.
Citera
2020-10-11, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av p1x3l
Jag har bett om att få slippa både Haveristerna och deras haverier, och om de vill låtsas respektera det är det väldigt konstigt beteende att sitta och skriva om hur värdelös jag är på allehanda ställen på nätet där jag uppmärksammas på det.

De som är hågade kan ju fundera på hur märkligt det är att 1/3 som av allt att döma har stenkoll på vad som sägs på flashback är den enda ur podden som inte har postat i tråden (under eget namn).

Märkligt, det där.

Att föra kampanjer för att tysta gamla medarbetare och anklaga dem för att underprestera när de slutat engagera sig pga dåligt mående, låter lite som något Anna Björklund eller CW skulle göra va?

Att skapa anonyma konton för att hetsa mot meningsmotståndare på flashback, låter lite som något N*omi skulle göra va?

Tänk, när man stirrar in i avgrunden för länge är det nästan som att den stirrar tillbaka.

Och om det är så att folk på riktigt beter sig illa på ett sätt som får en att må dåligt, i skymundan, får man ta och konfrontera dem precis som Axel och Henko gjorde idag. Enda sättet att komma nånstans.

Tror jag. Hoppas allt e bra med dig.
Citera
2020-10-12, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av p1x3l

Märkligt, det där.

Oj! Den kom in från vänster.
Citera
2020-10-12, 09:03
Medlem
Fred Friendlys avatar
Som utomstående och inte särskilt insatt i Haveristerna utöver denna tråd och dess fb-grupp blir det efter senaste patreon uppenbart varför man stundtals inte orkat läsa tråden. Kudos (nåja...) till personen som orkar regga 10-15 konton och prata med sig själv, om sig själv. Jävla grit.

Jävla svin. Kul också hur CW ruckar sina principer, ”principer”, när det passar henne.
Citera
2020-10-12, 12:03
Bannlyst
Jag var patreon till haveristerna när dom poddade om Linnéa Claeson.
Att sänka psykfallet Cissi Wallin känns inte så intressant, bara tokiga Vänsterfeminister som följer henne och dessutom biter inget på henne då hon har tillräckligt med ”dra åt helvete pengar” och kommer klara sig oavsett vad haveristerna gräver fram.
Citera
2020-10-12, 13:16
Medlem
Xel2oXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
Du skrev ju att Axel är en snoppviftare och att Henrik håller honom om ryggen. Det antyder ganska starkt att Axel spontant visat kuken för nån som inte bett att få se den. Sen när folk påpekar för dig att kuken visades p.g.a. efterfrågan, då börjar du svamla om att det inte rörde sig om själva snoppviftandet utan "intrigmakandet". Men intrigerandet verkar det vara du som står för i denna tråd.
Du verkar vilja uppfatta saker på det vis som passar dig bäst. Ax*l har ju tydligen inte en vuxen mans beteende och du försvarar honom tydligen.
Tycker du inte att det är konstigt hur de i haveristerna ständigt ställer till det för sig? De verkar helt sakna konsekvenstänk.

Hur du tolkar ”snoppviftare” får stå för dig. Det är tillräckligt omoget att skicka dickpics till höger och vänster även om det är efterfrågat. Men är man som bottenskrapet på Tinder, så är man.

Har du några fler misstolkningar du vill göra, eller ska du läsa vad jag skriver i fortsättningen, eftersom det tydligen blir fel när du försöker tänka själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in