2020-10-11, 18:42
Medlem
saltazars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Du har rätt. Men åtminstone så har hon inte en hes mansröst.

nej hon är jättebra på att prata om sig själv oxå det stämmer
Citera
2020-10-11, 19:31
Medlem
TonyFlygares avatar
Ni som är patreons, hur var avsnittet? Var det något snaskigt som kom fram?
Citera
2020-10-11, 19:43
Medlem
Skatepunkerzs avatar
Claudia du är så vidrig din jävla fitta till våldtäktsman. Du är ett klockrent exempel på varför man borde införa mentalsjukhus igen. Hoppas karman biter dig långt upp i ditt rövhål. Hoppas du blir dömd och blir inlåst för resten av ditt liv samt tvångsmedicinerad. Hoppas du får ut för EXAKT samma behandling som du utsatt andra för. Empatilösa jävla neandertalare.
Citera
2020-10-11, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyFlygare
Ni som är patreons, hur var avsnittet? Var det något snaskigt som kom fram?

How about att flera personer som sätter sig på höga hästar sitter och i hemlighet pussas och kramas med en våldtäktsstalker? Det var en del snask, en bra timeline. Helt klart värt 1€.

Det var dock extremt tydligt att de helst hade sluppit göra det här, men det blev ju oundvikligt eftersom så många (inte minst N*omi) är så jävla äckliga.
Citera
2020-10-11, 20:41
Medlem
Xel2oXs avatar
De där haveristerna alltså.
https://twitter.com/tardulv/status/1315360888149467136

Användaren @mrhenko123 är alltså Henr*k Joh*nsson som håller ryggen på sin snoppviftande kollega Ax*l.
Senast redigerad av Xel2oX 2020-10-11 kl. 20:46. Anledning: Lägger till info
Citera
2020-10-11, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xel2oX
De där haveristerna alltså.
https://twitter.com/tardulv/status/1315360888149467136

Användaren @mrhenko123 är alltså Henr*k Joh*nsson som håller ryggen på sin snoppviftande kollega Ax*l.

Men för helvete - läs konversationen du länkar till. Det är väl inget att bli upprörd över om man inte är moralkonservativ kristen högerapa?
Citera
2020-10-11, 21:24
Medlem
Xel2oXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
Men för helvete - läs konversationen du länkar till. Det är väl inget att bli upprörd över om man inte är moralkonservativ kristen högerapa?
De får skicka hur många dickpics de vill, men det verkar ju lite som om denna Tardulv känner sig en aning förorättad över det. Jag skulle själv inte skicka någon dickpic till någon som jag vet att ett fan till mig är intresserad av.

Det handlar alltså inte om motivet på bilden, utan de smutsiga intrigerna.
Citera
2020-10-11, 21:25
Avslutad
Citat:
De får skicka hur många dickpics de vill, men det verkar ju lite som om denna Tardulv känner sig en aning förorättad över det. Jag skulle själv inte skicka någon dickpic till någon som jag vet att ett fan till mig är intresserad av.

Tar avstånd från Tardulv, vilken mupp han är.
Citera
2020-10-11, 21:26
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Tar avstånd från Tardulv, vilken mupp han är.
Legolas? Att HEN ens har en flickvän är ju förvånande faktiskt. Det finns hopp.
Citera
2020-10-11, 21:27
Medlem
G-Leifs avatar
Citat:

Det känns som att du fyller i en hel del detaljer här som ingen har nämnt. Hur vet du att Tardulv var intresserad av henne när det hände? Hur vet du ens när detta hände?

Edit: Är också tanken att folk ska hålla reda på alla sina lyssnares eventuella crushes?
Citera
2020-10-11, 21:42
Medlem
Xel2oXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G-Leif
Det känns som att du fyller i en hel del detaljer här som ingen har nämnt. Hur vet du att Tardulv var intresserad av henne när det hände? Hur vet du ens när detta hände?

Edit: Är också tanken att folk ska hålla reda på alla sina lyssnares eventuella crushes?
Det har hänt.
Så Ax*l har en förbannat usel advokat i dig, Tramspelle.
Citera
2020-10-11, 21:53
Medlem
Citat:
Det har hänt.
Så Ax*l har en förbannat usel advokat i dig, Tramspelle.

Att det har hänt är det väl ingen som ifrågasätter, det är väl omständigheterna kring kukbilds-skickandet som du tycks hitta på lite som du vill. Axel ska alltså ha skickat en bild på sin kuk till nån som uttryckligen bad om det. Jahopp. Inte riktigt lika illa som att begå en sadistisk våldtäkt, om du frågar mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in