Citat:
Ursprungligen postat av
tradera
Ja denna Nisse ingår i mitt scenariot.
Det Håkan är med om är som taget ur en film. Jag har för mig att hans dotter startade en tråd på FB när han försvann. Hon efterlyste honom genom detta forum.
Det är så mycket som är märkligt som man kan koppla till MOP .
Just Nisse gick ut i sin lokala tidning för att bestrida ryktena om hans inblandning i MOP.
Jag har läst att han flyttade till Brasilien och hade i slutet av livet alkoholproblem.
Finns en del inlägg om denna man.
Nilsson är ett glödhett spår sen PG Näss sa att där fanns näring. Jag tänker att om en SÄPO-chef fäller en sådan kommentar så avser han någonting specifikt, eventuellt en markering. Det finns helt enkelt näring i PG Näss uttalande om näring. Särskilt intressant är en händelse där LN öppnar skarp eld spontant mitt på gatan mot en affär vars ägare han har hört langar till ungdomar! Tyder på en person som inte är helt i balans. Skedde någonting liknande den 28 Februari?
Artikeln där han gråter ut i sin lokaltidning är ett argument mot. Samtidigt skulle detta kunna vara en väldigt billig och effektiv psy-op i syfte att neutralisera ryktena, om de är sanna. I utpekandet mot LN är hans kamrater från
Förebudet lika intressanta, Bo Sunnefeldt och Jan-Eric Pettersson. Skulle det kunna vara en av dessa som är attentatsmannen mot ÖB under övningen 1985? Det skulle kunna stämma med maskningens längd. Är detta relaterat, eller till och med samma sak som Lennartgruppen?