2020-09-23, 09:39
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huggormenstid
Skulle gissa på Navid Modiri.

Hoppas inte det. Han är så jävla tråkig.
Citera
2020-09-23, 09:59
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Vem kan "en av dom mest önskade gästerna som lovat att komma" vara?

Ska vara med 29 september. Inte Alexander Bard.
Lamotte?
Citera
2020-09-23, 12:03
Medlem
huggormenstids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Hoppas inte det. Han är så jävla tråkig.

Japp, han kan vara rätt bra på att intervjua skulle jag säga. Men som person är han väl inte så spännande.

Personligen skulle jag tycka det vore kul om Jan Emanuel kom till podden. Han ställer nog upp, verkar inte vara så rädd av sig.

Överlag vore det också kul med nån konservativ gäst, som skulle kunna prata om konservatismen på ett vettigt sätt.
Citera
2020-09-23, 12:11
Medlem
TonyFlygares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huggormenstid
Japp, han kan vara rätt bra på att intervjua skulle jag säga. Men som person är han väl inte så spännande.

Personligen skulle jag tycka det vore kul om Jan Emanuel kom till podden. Han ställer nog upp, verkar inte vara så rädd av sig.

Överlag vore det också kul med nån konservativ gäst, som skulle kunna prata om konservatismen på ett vettigt sätt.
Jag orkar inte lyssna på Navids sätt att prata i sin podcast. Det blir ett överdrivet pålagt samtalssätt som osar Bror Duktig. Det absolut värsta jag har hört var när han hade med någon flummig kvinna där de satt och speglade varandra eller vad fan det var.

Jag tror i alla fall att det blir någon politiker, kanske Rebecca Weidmo Uvell. EDIT: Hon var tydligen inte politiker, lol.
Citera
2020-09-23, 17:02
Medlem
Happ, började lyssna på podden pga av Claessonavslöjandet. Men blir nog inte mer lyssnande då de flesta de drevar emot har man knappt hört talas om, känns väldig mkt ankdamm som jag har svårt att bry mig om. Jobbiga att lyssna på också, särskilt Axel, som sandpapper i öronen. Iaf, utöver några större gräv som den mot Claesson så känns den för mig rätt orelevant, färdiglyssnat för min del.

Ärligt talat har jag svårt att se ett allmänintresse för den här podden för folk utanför deras inavlade internetsfär.
Citera
2020-09-23, 17:32
Medlem
moralhoras avatar
Fördelen med Haveristerna är ju att de ger bra content utanför podden. :shrug:
Citera
2020-09-23, 19:00
Medlem
Min vän som är gammal bekant med Henko sa att att är 95% säker på att den hemliga gästen är en manlig närstående till Cissi, Henko hade tydligen hintat om det.

Men vem skulle det vara? Den enda intressanta jag kan komma på är hennes man, spelmiljonären. Men är han offentlig överhuvudtaget?
Citera
2020-09-23, 21:14
Medlem
TonyFlygares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RepentNow
Min vän som är gammal bekant med Henko sa att att är 95% säker på att den hemliga gästen är en manlig närstående till Cissi, Henko hade tydligen hintat om det.

Men vem skulle det vara? Den enda intressanta jag kan komma på är hennes man, spelmiljonären. Men är han offentlig överhuvudtaget?
Ahaaaaaaa... Det är Virtanen. 100%.
Citera
2020-09-23, 22:14
Medlem
postvagns avatar
Så, eftersom Henrik helt obekymrat och öppet hoppat på en 16 åring nu på Twitter, är det öppen säsong på hans ungar sekunden de fyller 16? Frågar åt en nätmobbare...
Citera
2020-09-23, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av postvagn
Så, eftersom Henrik helt obekymrat och öppet hoppat på en 16 åring nu på Twitter, är det öppen säsong på hans ungar sekunden de fyller 16? Frågar åt en nätmobbare...
Är man gammal nog att posta på twitter är man väl förhoppningsvis gammal nog att stå för vad man skriver? Tänk att så fort Henko eller nån annan progressiv kraft granskar nån eller nånting så är det ett "påhopp"/en "uthängning" och inte en synpunkt man kan besvara på nåt sakligt sätt?
Citera
2020-09-23, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av postvagn

Vem är det han hoppat på? Lust att länka?

Vänligen,
Incestuous
Citera
2020-09-23, 23:21
Medlem
Hirvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RepentNow

Det är väl ändå så att Navid Modiri gick ut nånstans med att det är han som ska dit?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in